długość supportu

Data: 2010-11-04 15:41:30
Autor: Wojciech Waga aka wojek
długość supportu
....::QRT::... pisze:
Mam takie małe pytanie - czy długość suportu zmienia sie tylko po stronie
korby czy z obu stron? Chodzi o support octalink.

Zwykle z supportem masz 3 podkładki, jak jest dłuższy od mufy to dorzucasz odpowiednią liczbę podkładek, zwykle daje się więcej od strony korby czyli:

0:0
1:0
1:1
2:1

pozdr.
w.

Data: 2010-11-04 14:46:00
Autor: Jan Srzednicki
długość supportu
On 2010-11-04, Wojciech Waga aka wojek wrote:
...::QRT::... pisze:
[...]

Ten, a słyszałes o istnieniu suportów z łożyskami wewnętrznymi? To przy
nich podaje się długość, zaś nie ma żadnych podkładek.

Data: 2010-11-04 11:07:41
Autor: Rowerex
długość supportu
On 4 Lis, 15:46, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2010-11-04, Wojciech Waga aka wojek wrote:

> [...]

Ten, a słyszałes o istnieniu suportów z łożyskami wewnętrznymi? To przy
nich podaje się długość, zaś nie ma żadnych podkładek.

Na siłę szukając znalazłby się wyjątek, bo ramię montażowe przerzutki
e-type można potraktować jako "podkładkę".

Pozdr-
-Rowerex

długość supportu