dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay

Data: 2012-03-03 12:57:53
Autor: oneir
dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay
witam, kupilem starter play za 15pln (data waznosci sim 1.03.2014)

na opakowianiu jest napisane: od momentu wyk. piwerwszego pol, konto wazne przez 20 dni na wychodzace, bez doladowanie po tym okresie przychodzace 90 dni

wlozylem do telefonu, zalogowal sie, ale nie wykonalem polaczenia, ani na razie na niego nie zadzonilem, bo nie znam numeru :) , w spisie jest " *121# Moj numer ", po wykonaniu tego polaczenia to to samo co zadzonienie na dowolny inny

st±d pytania

1. Czy samo wlozenie karty do telefonu i zalogowanie do sieci, uruchamia ja jakos czy nadal traktowana jest jako nowa z waznoscia do 2014

2. czy sms traktowany jest jak polaczenie? nie wiem czy da sie go wyslac przed zadzwonieniem gdzies nie robilem tego jeszcze

Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata waznosci

pzdr
luk

Data: 2012-03-03 14:22:57
Autor: ToMasz
dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay
Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata
waznosci
w ¶wiecie w którzym karty sim s± dok³adane do ¿ywno¶ci za darmo, trochê to dziwnie brzmi!
niemniej jednak postaram Ci siê pomóc. dawno dawno temu, otwiera³em domofon za pomoc± "pu¶æ mi dzwonek". Wtedy wa¿no¶æ konta gsm by³a krótka. nie pamiêtam jak, ale krótka. Karta w³o¿ona do aparatu która _tylko_ odbiera³a dzwonki nie by³a traktowana jako "u¿yta" Dzia³a³a nawet d³u¿ej ni¿ by³a data na pude³ku.
ToMasz

Data: 2012-03-03 19:43:27
Autor: Grzexs
dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay
Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata
waznosci

Może załóż konto na play24 i tam podglądnij ważność konta? Nie wiąże się to z wykonaniem jakiegokolwiek połączenia wychodzącego, trzeba tylko wklepać gdzieś hasło z przychodzącego SMS.

Ja przeniosłem nr z Playa do T-Mobile i o dziwo mam ważność karty do 2030 roku. Wysyłałem USSD, które pozwoliło to sprawdzić, i nie wpłynęło na ważność konta.

--
Grzexs

Data: 2012-03-03 21:38:56
Autor: ALEX MR
W dniu So 3 03 2012 19:43, Grzexs pisze:
[...]

Do sprawdzenia terminu wychodzących/przychodzących hasło jednorazowe zbędne.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-03-09 23:10:55
Autor: Karol MARCHEWKA
W dniu 2012-03-03 21:38, ALEX MR pisze:

Do sprawdzenia terminu wychodzących/przychodzących hasło jednorazowe
zbędne.

Ale do dołożenia numeru do założonego konta już tak ...

Karol

Data: 2012-03-09 23:32:04
Autor: ALEX MR
W dniu Pt 9 03 2012 23:10, Karol MARCHEWKA pisze:

Do sprawdzenia terminu wychodzących/przychodzących hasło jednorazowe
zbędne.

Ale do dołożenia numeru do założonego konta już tak ...

Oraz wielu innych zmian. I co z tego wynika?