dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay

Data: 2012-03-03 14:22:57
Autor: ToMasz
dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay
Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata
waznosci
w świecie w którzym karty sim są dokładane do żywności za darmo, trochę to dziwnie brzmi!
niemniej jednak postaram Ci się pomóc. dawno dawno temu, otwierałem domofon za pomocą "puść mi dzwonek". Wtedy ważność konta gsm była krótka. nie pamiętam jak, ale krótka. Karta włożona do aparatu która _tylko_ odbierała dzwonki nie była traktowana jako "użyta" Działała nawet dłużej niż była data na pudełku.
ToMasz

dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay