dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay

Data: 2012-03-03 19:43:27
Autor: Grzexs
dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay
Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata
waznosci

Może załóż konto na play24 i tam podglądnij ważność konta? Nie wiąże się to z wykonaniem jakiegokolwiek połączenia wychodzącego, trzeba tylko wklepać gdzieś hasło z przychodzącego SMS.

Ja przeniosłem nr z Playa do T-Mobile i o dziwo mam ważność karty do 2030 roku. Wysyłałem USSD, które pozwoliło to sprawdzić, i nie wpłynęło na ważność konta.

--
Grzexs

Data: 2012-03-03 21:38:56
Autor: ALEX MR
W dniu So 3 03 2012 19:43, Grzexs pisze:
[...]

Do sprawdzenia terminu wychodzących/przychodzących hasło jednorazowe zbędne.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-03-09 23:10:55
Autor: Karol MARCHEWKA
W dniu 2012-03-03 21:38, ALEX MR pisze:

Do sprawdzenia terminu wychodzących/przychodzących hasło jednorazowe
zbędne.

Ale do dołożenia numeru do założonego konta już tak ...

Karol

Data: 2012-03-09 23:32:04
Autor: ALEX MR
W dniu Pt 9 03 2012 23:10, Karol MARCHEWKA pisze:

Do sprawdzenia terminu wychodzących/przychodzących hasło jednorazowe
zbędne.

Ale do dołożenia numeru do założonego konta już tak ...

Oraz wielu innych zmian. I co z tego wynika?