dluznik

Data: 2010-12-21 17:14:51
Autor: Robert Tomasik
dluznik
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iepum2$jm0$1news.onet.pl...
Witam

Sprawa wyglda tak.
Pracowalem u goscia ktory,od samego poczatku sprawial problemy. Mlody chlopak ktory ma dzialalnosc od 2 lat Pracowalem 3 miesiace i..
Pirwsza wyplata, normalnie - umowa zlecenie ( tak napisane ze szkoda gadac.. Nic nie wyszzegolnione, ile na zus ile podatku itp..
Druga umowa ,juz zrobiona mozna powiedziec na wzor ktory dalem pracodawcy, czyli umowa zlecenie + rachunek z wyszczegolnionymi skladkami
Umowa trzecia, tylko sama umowa bez rachunku ( bo miesiac sie jeszcze nie skonczyl ) i...
pojawil sie problem z ostatnia wyplata. Gosc nie odpowiada na telefony, a jesli juz odbierze ( raz na tydzien ,dwa ) to wymysla, ze czeka na przelew, ze jakis kolega wiezie mu pieniadze itp. Ewidentna olewka.
To nic, wiem, ze zadne skladki ano podatki nie oplacal, sprawdzilem...Wiec jak by powiedziec, jestem 3 miesiace w plecy
Teraz, co zrobic z jegomosciem aby oddal zalegla kase, skoro nigdzie nie mona go zlapac ( wiem gdzie mieszka, jego rodzice ) olewa telefony..?
Nie tylko mi jest dluzny ,wiec hmm nie sadze abym kase odzyskal..
Teraz, gdzie sie udac? sad pracy ? windykacja ? poradzcie.

Wystawić rachunek. Wezwać do zapłaty. Po odmowie pozew do sądu.

dluznik