dmucha ze skrzyni korbowej

Data: 2014-02-11 21:55:11
Autor: MarcinJM
dmucha ze skrzyni korbowej
Witam
Dzisiaj tak sobie odpalilem GN'a i zastanowilo mnie spore dmuchanie przy wykreconym korku oleju.
Na motocyklach se nie znam, ale z samochodowych silnikow wiem, ze z odmy dmucha raczej slabo, bardziej pulsuje, w moim bluebirdzie nawet ssie (! jakim cudem?).

Czy to normalne, czy raczej zespol tlok/pierscienie - cylinder do regeneracji?
Czy olac? Cisnieniomierz sprezania mam, moge zmierzyc, zrobie to, ale na wasze "oko" jak to wyglada?

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'贸w, nadwozi rajd贸wek
przer贸bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-02-11 22:13:36
Autor: MarcinJM
dmucha ze skrzyni korbowej
W dniu 2014-02-11 21:55, MarcinJM pisze:
[...]

Nadmienie,ze zdaje sobie sprawe, ze w czterocylindrowym aucie nastepuje kompensacja cisnien na poszczegolnych cylindrach (dwa w dol, dwa w gore), GN ma gar jeden, wiec moze to normalne, ze tak dmucha?

Data: 2014-02-12 08:10:08
Autor: Piotr Rezmer
dmucha ze skrzyni korbowej
MarcinJM pisze:

Nadmienie,ze zdaje sobie sprawe, ze w czterocylindrowym aucie nastepuje
kompensacja cisnien na poszczegolnych cylindrach (dwa w dol, dwa w
gore), GN ma gar jeden, wiec moze to normalne, ze tak dmucha?

Moim zdaniem, normalne 偶e dmucha. Tak jest np. w moim XLR.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-02-13 15:19:39
Autor: Grzegorz Rogala
dmucha ze skrzyni korbowej
W dniu 11-02-2014 21:55, MarcinJM pisze:
Witam
Dzisiaj tak sobie odpalilem GN'a i zastanowilo mnie spore dmuchanie przy
wykreconym korku oleju.

Jak masz w tym GN korek wlewu po stronie sprzegla to dmucha m.in. dlatego, ze sie to rzeczone sprzeglo kreci :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2014-02-13 17:23:05
Autor: MarcinJM
dmucha ze skrzyni korbowej
W dniu 2014-02-13 15:19, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

O tym nie pomy艣lalem.
:) Dzieki