dmucha ze skrzyni korbowej

Data: 2014-02-13 15:19:39
Autor: Grzegorz Rogala
dmucha ze skrzyni korbowej
W dniu 11-02-2014 21:55, MarcinJM pisze:
Witam
Dzisiaj tak sobie odpalilem GN'a i zastanowilo mnie spore dmuchanie przy
wykreconym korku oleju.

Jak masz w tym GN korek wlewu po stronie sprzegla to dmucha m.in. dlatego, ze sie to rzeczone sprzeglo kreci :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2014-02-13 17:23:05
Autor: MarcinJM
dmucha ze skrzyni korbowej
W dniu 2014-02-13 15:19, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

O tym nie pomyślalem.
:) Dzieki

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'Ăłw, nadwozi rajdĂłwek
przerĂłbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

dmucha ze skrzyni korbowej