dmuchanie - wstydliwy problem

Data: 2010-03-27 19:40:50
Autor: MadMan
dmuchanie - wstydliwy problem
Dnia Sat, 27 Mar 2010 19:34:12 +0100, Waldemarrr napisał(a):

 Jak to cholerstwo pompowac? Nie odkrece - zle, odkrece za mocno - jeszcze gorzej.

Wykręcasz dzyndzla na koniec drucika i pompujesz.
No smiejcie sie smiejcie, ale poradzcie. Zawsze wiosna sie namecze, a i tak nie napompuje tak jakbym chcial. Pompki mam dwie, stara duza i nowa mala dolaczona do roweru. Moga byc lepsze albo gorsze ale zepsute obydwie na pewno nie sa. Jest gdzies moze w necie instrukcja dla czterolatkow jak sie pompuje kolo? Bo po zimie przy drugim to juz mnie zwykle nerwica skreca.

Nie rozumiem twojego problemu :) Prestę pompuje się bardzo fajnie o ile
ma się sprawną pompkę. Wersja dla czterolatków: idziesz do rowerowego, kupujesz konwerter
auto-presta i dymasz kompresorem. Założenie - masz opony które się dyma
do max 5 atmosfer (bo więcej kompresory z reguły nie dają). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-28 10:11:54
Autor: fest
MadMan napisal i wyslal takie slowa:

Wersja dla czterolatków: idziesz do rowerowego, kupujesz konwerter
auto-presta i dymasz kompresorem.

prostsza wersja dla czterolatków: idziesz do sklepu rowerowego i kupujesz
PRZEJŚCIÓWKĘ z presty na samochodowy i POMPUJESZ kompresorem, który można
znaleźć np. na stacjach benzynowych. ps. jedyną zaletą presty jest to że lepiej trzyma powietrze ale jeśli
chodzi o pompowanie to jak dla mnie tragedia.
--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-03-28 13:06:26
Autor: 666
dmuchanie - wstydliwy problem
Tragedia to dopiero Dunlop jest.
JaC

-- -- -

Data: 2010-03-28 20:05:04
Autor: Ryszard Mikke
niepodam@op.pl (fest) napisał(a):
ps. jedyną zaletą presty jest to że lepiej trzyma powietrze ale jeśli
chodzi o pompowanie to jak dla mnie tragedia.

Nieprawdą jest, jakoby.

Jedyną zaletą Presty jest to, że jest węższa i wymaga mniejszego
otworu w obręczy.

rmikke

Data: 2010-03-28 15:55:42
Autor: Flash
dmuchanie - wstydliwy problem
1. Na StatOil widzialem, ze da sie czesto ustwic nawet 10 atmosfer, a
byc moze nat wiecej. Nie wiem ile pompuje, ale gdzies musi sie dac
tyle napompowac, gdyz niektore pojazdy wymagaja nawet cisnienia 12
bar.

2. Zaleta presta jest chyba nizsza waga ;)

Data: 2010-03-29 08:05:39
Autor: MadMan
Dnia Sun, 28 Mar 2010 15:55:42 -0700 (PDT), Flash napisał(a):

Nie wiem ile pompuje, ale gdzies musi sie dac
tyle napompowac, gdyz niektore pojazdy wymagaja nawet cisnienia 12
bar.

Hmm, na przykład jakie? Bo oprócz roweru nie mam pomysłu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-05 14:08:44
Autor: Flash
On 29 Mar, 08:05, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

> bar.

Hmm, na przykład jakie? Bo oprócz roweru nie mam pomysłu.

np. wozy strazackie

Data: 2010-03-28 18:25:39
Autor: szaman
dmuchanie - wstydliwy problem
MadMan wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Wersja dla czterolatków: idziesz do rowerowego, kupujesz konwerter
auto-presta i dymasz kompresorem. Założenie - masz opony które się dyma
do max 5 atmosfer (bo więcej kompresory z reguły nie dają).

Na niektórych da się 9 nawet. Ale znam w sumie 2 tylko takie stacje...

sz

Data: 2010-03-28 18:50:36
Autor: MadMan
Dnia Sun, 28 Mar 2010 18:25:39 +0200, szaman napisał(a):

Na niektórych da się 9 nawet. Ale znam w sumie 2 tylko takie stacje...

Podziel się tą wiedzą. Na Bliskiej w Rybniku 8 da się ustawić, niestety
napompować tylko 4. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-29 15:45:55
[...]