dmuchanie - wstydliwy problem

Data: 2010-03-28 12:56:34
Autor: Eli
dmuchanie - wstydliwy problem
Użytkownik "Waldemarrr" <waldek_katowice@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:holj3b$ilh$1inews.gazeta.pl...

Od lat wkurza mnie wiosna ten sam problem. Kiedys mialem w rowerze dentki z wentylem prostym jak rura, zdaje się z jakas kulka w srodku czy jak, nie znam sie na tym. Od jakiegos czasu mam dentki z wentylem jak wieza w Kuala Lumpur, szpiczasty, z wykrecana glowka. Kiedys bym nie pomyslal nawet, ze pompowanie moze byc problemem. A teraz jednak jest. Jak to cholerstwo pompowac? Nie odkrece - zle, odkrece za mocno - jeszcze gorzej. No smiejcie sie smiejcie, ale poradzcie. Zawsze wiosna sie namecze, a i tak nie napompuje tak jakbym chcial. Pompki mam dwie, stara duza i nowa mala dolaczona do roweru. Moga byc lepsze albo gorsze ale zepsute obydwie na pewno nie sa. Jest gdzies moze w necie instrukcja dla czterolatkow jak sie pompuje kolo? Bo po zimie przy drugim to juz mnie zwykle nerwica skreca.

Odkręcaj toto nie do samego końca, tzn. prawie do końca, zostaw jakiś ułamek obrotu - u mnie jest to samo i ten sposób działa.

--
pzdr, Eli

dmuchanie - wstydliwy problem