dmuchawa p307

Data: 2012-01-08 11:45:59
Autor: Kuba \(aka cita\)
dmuchawa p307

Użytkownik "Darek" <brak@wp.pl> napisał w wiadomości news:jebq9i$al0$1news.task.gda.pl...
Mam problem z wentylatorem wewnętznym w P307SW
Przestał działac, jak poruszałem kablami znajdującymi się pod kierownią, dochodzącymi jak mi się wydaje do silnika dmuchawy to zaczął chodzić i trochę chodził. Jadnak przestał u ruszanie kablami, sprawdzenie złącz nie pomaga.

Co moż być przyczyną i jak naprawić

skoro ruszanie kablami pomaga tzn ze gdzieś coś nie łączy. Trzeba szukać organoleptycznie.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

dmuchawa p307