dmuchawa p307

Data: 2012-01-19 19:52:59
Autor: nom
dmuchawa p307

Użytkownik "Darek" <brak@wp.pl> napisał w wiadomości news:jebq9i$al0$1news.task.gda.pl...
Mam problem z wentylatorem wewnętznym w P307SW
Przestał działac, jak poruszałem kablami znajdującymi się pod kierownią, dochodzącymi jak mi się wydaje do silnika dmuchawy to zaczął chodzić i trochę chodził. Jadnak przestał u ruszanie kablami, sprawdzenie złącz nie pomaga.
Co moż być przyczyną i jak naprawić

Jaki to rocznik?  Najlepiej podaj VIN to może schemat Ci podeślę, bo mam serwisówkę do paź. 2009 roku.
Peygoty żyją własnym zyciem. Kilka lat wstecz kierunkowskazy działały jak chciały; diagnoza ASO - dzwigienka z okablowaniem do wymiany. Kupiłem sprej do czyszczenia potencjometrów i popsikałem (nawet nie rozbierałem) i działa do dziś. Później przestał działać wentylator chłodnicy, po wykręceniu okazało się, że przekaźnik wypadł (Francuzi oszczędzają na wszytskim, nawet na okablowaniu, bo przekaźnik zamocowali bezpośrednio na wentylatorze). Później nie działał czujnik prędkości/km (brak wskazań). Wymieniłem na nowy, oryginalny, ale też działał tylko zaraz po odpaleniu rano, później przestawało działać. Co ciekawe podpiąłem na krótko kabelki do czujnika i napięcie dochodziło, ale sygnał nie wychodził! Nowy czujnik znowu padł? Stary był Sagema, nowy Valeo.
No ale po jakimś czasie usterka sama ustąpiła i już miesiąc działa OK. :-)
Przez jakiś czas dwójka wypadała i ciężko się ją "wbijało", ale od jakiegoś czasu już jest OK. :-)

Data: 2012-01-21 16:44:38
Autor: Darek
dmuchawa p307
[...]

mój jest koniec 2003
Mam jakieś schematy elektryczne, ale niestety nie potrafię ich czytać - lepiej mi idzie z elektronicznymi - zwłaszcza starszymi
Okazało się że był zabrudzony komutator.
Mehanik go wymontował i dał do elektryka
Ja narazie nie narzekam - ale mam go dopiero 1,5roku - to pierwsza awaria, nie licząc rozwalenia podnosnika koła zapasowego - ale to moja wina

Data: 2012-01-21 17:39:46
Autor: Sylwester Łazar
dmuchawa p307
Okazało się że był zabrudzony komutator.
Tam jest tak, że zabrudzony szczotkotrzymacz może blokować ruch szczotki.
Samo zabrudzenie komutatora nie powoduje zazwyczaj takich problemów.
S.

Data: 2012-01-22 10:54:07
Autor: Darek
dmuchawa p307

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:jfepsl$sqo$1mx1.internetia.pl...
Okazało się że był zabrudzony komutator.
Tam jest tak, że zabrudzony szczotkotrzymacz może blokować ruch szczotki.
Samo zabrudzenie komutatora nie powoduje zazwyczaj takich problemów.
nie dyskutuję niegdy tego nie rozberałem - mechanik powiedział że elektryk tylko go przedmuchał

Data: 2012-01-23 12:41:08
Autor: Wojtek
dmuchawa p307
nie dyskutuję niegdy tego nie rozberałem - mechanik powiedział że elektryk tylko go przedmuchał
Znaczy się mechanika ??:PP

--
wojtek

dmuchawa p307