dnla w sony w5500

Data: 2009-08-11 00:58:44
Autor: Pablo Puertorican
dnla w sony w5500
Witam,

zakupiłem niedawno ten tv. Ogólnie jestem zadowolony, no może trochę jeden niebieski pikselek :)

mam kilka pytań do innych userów tego sprzętu :

1. DNLA i odtwarzanie filmów przez USB. Wygooglałem, że mój tv odtwarza jedynie format MPEG1. Czy są filmy w HD w takim formacie? Czy mogę film z DIVXHD przekonwertować na mpeg1? Co w ogóle można w takim układzie na nim oglądać?

2. Mój laptop ma zwykłe wyjście "monitorowe". Czy jest sens podłączać go w ten sposób do TV ? Celem jest odtwarzanie czegoś w full hd. W tv znalazłem właśnie takie wejście monitorowe starszego typu, jak to się ma do jakości? Laptop ma dual core i lichą grafikę zintegowaną, nie wiem czy uciągnie divxhd w dużej rozdzielczości. Czy dobrze rozumuje, że będzie gorsza niż jakbym miał nowego laptopa z którego wyszedłbym na tv kable dvi -> hdmi który posiadam?

3. Generalnie chodzi mi o odtwarzanie materiałów FULL HD na tym tv i nie wiem jak się do tego zabrać :) Mam takie pomysły :

a) Kupno PS3 (trochę mi jednak szkoda bo mam już xboxa, a zamiast tego mógłbym dopakować pc-ta który moim zdaniem na ten moment graficznie jest duuużo lepszy niż konsole)
b) Kupno taniego odtwarza BD za jakieś 500 zł
c) Podłączenie się pod laptopa kablem "monitorowym"
d) Podłączenie się pod stacjonarny komp wyjściem hdmi z mojej 8800gt (ale kabel jest długi - 10-15 mb)
e) Odtwarzanie przez usb w MPEG 1 (z hd??)
f) Odtwarzanie z xboxa (ale on chyba nie czyta divx hd??)

pozdrawiam !!!

Maciek

dnla w sony w5500