dno

Data: 2010-07-04 18:29:32
Autor: apr...
dno
w drugim przypadku również byłoby to dno.
niedługo powstanie nowy ruch społeczny z ponad 45 % poparciem niegłosujących, zmieciem ich dogłębnie, na kadencję 160 osobowego sejmu będą wybierani ludzie z JOW, po pół roku kontrola posła, nie sprawdzi się do dymisji !
senat out, rozwiązanie koń_kordatu, będzie czas na wyjście z ue i nato, dwa lata i bedzie nowa Polska !

Data: 2010-07-04 20:41:15
Autor: zazolty
dno

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0qjub$mp3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Im więcej młodych będzie głosować, tym wyraźniejszy IMHO będzie głos elektoratu
antyklerykalnego. Natomiast w tej kampanii ten wyraźnie antyklerykalny elektorat,
głosujący na lewicę - nie został w drugiej turze zagospodarowany.

Mnie to o tyle cieszy, że ta siła, która poparła teraz Kaczyńskiego - i była
o włos od wygranej - ma jakąś przeciwwagę wśród ludzi młodych (i nie tylko),
dla których państwo świeckie i nowoczesne (nie komunistyczne) myślenie lewicowe
jest priorytetem.

Komorowskiego i PO należy traktować jako etap pośredni - i moim zdaniem wcale
nie najgorszy. Co by nie mówić - PO ma jednak w priorytecie kwestie
gospodarcze i promuje delikatny liberalizm w tych kwestiach. Na liberalizm
kulturowy, liberalizm w sferze wartości - dają dobry punkt wyjścia.
Rządy Kaczora i klerykalizm trzymajacy sięidei antykomunistycznych takiej
szansy nie dawał.

Data: 2010-07-04 20:43:32
Autor: u2
dno
W dniu 2010-07-04 20:41, zazolty pisze:
[...]

A co rozumiesz poprzez "myślenie lewicowe" ?

Data: 2010-07-04 20:50:50
Autor: zazolty
dno

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c30d656$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu akurat miałem na myśli głównie liberalizm ideowy -
feminizm, akceptacja dla różnorodności, związki partnerskie,
otwartość na świat i kosmopolityzm w znaczeniu pozytywnym
(brak ksenofobii) jednakże idące w parze z wyraźną
świadomością zagrozeń płynących z globalizmu, w parze ze
zrozumieniem, że ludzie nie rodzą się równi, równo silni
i nigdy równi nie będą (i nie tylko ludzie) - a wiec mające
swój wyraz w rychach feministycznych, zielonych, w trosce
o naszą planetę, o biedne kraje itp itd.

Data: 2010-07-04 20:57:23
Autor: u2
dno
W dniu 2010-07-04 20:50, zazolty pisze:
[...]

Globalizm to ściema, która doprowadziła do światowego kryzysu.

Geje i lesby nie mogą mieć potomstwa z powodów biologicznych.

A społeczeństwo póki co nie zaakceptowało ich adopcji i ich związków
jako równorzędnych małżeństwom mężczyzn i kobiet.

Jako, że na t.zw. Zachodzie takie adopcje i związki są w pełni legalne
sądzę, że i u nas przyjdzie czas, że się je zalegalizuje. Ja osobiście
mam pewne obiekcje. Widać jestem konserwą i takim pozostanę.

Data: 2010-07-04 21:10:19
Autor: zazolty
dno

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c30d995$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja bym jeszcze nie nazwał Cię konserwą ;) Dla mnie istotne jest to, że
to młoda lewica jest tą grupą ludzi, która nie szuka wartości w religiach,
ale w naukach, włączajac w to w szczególności nauki biologiczne i 'miękkie'
typu psychologia itp. Inaczej niż np. liberałowie i globaliści, którzy odlatują
w nauki ścisłe, matematykę, logikę i elitarny świat technologii, automatycznych
finansów, wskaźników itp. który gubi gdzieś wartości życia i termin 'cierpienia'.

Jest dla mnie oczywiste, że akceptacja praw adopcji dla par homoseksualnych nie
jest oczywista. Tu trzeba świeżych, wolnych od skrajności umysłów młodych
naukowców, którzy są otwarci na obserwację i podejdądo tematu metodologicznie,
gromadząc materiał badawczy i opierajac się naciskom - z obu stron.

Można tylko tyle dodać, że pary homoseksualne od dawna wychowują dzieci
- swoje własne - więc materiałów jest dużo. Tylko mamy bardzo silną presję
dookoła, w szczególności znerwicowaną, klaustrofobiczną i ksenofobiczną
postawę wśród środowisk mniejszościowych, które od wieków żyją w gettach
i są także niedojrzałe do normalnego funkcjonowania w społeczeństwach.

Data: 2010-07-04 21:20:25
Autor: u2
dno
W dniu 2010-07-04 21:10, zazolty pisze:

[...]

Jestem, możesz mi wierzyć.

[...]

Coś ściemniasz, nauki mają to do siebie, że wymagają weryfikacji swoich
teorii. Biologia i nauki ścisłe bez takiej pozytywnej nie mogą istnieć
bez ściemy. A na dłuższą metę kłamstwo jest wykluczone.

Psychologia jest z kolei nauką bardziej humanistyczną, tam wyniki są
mniej ścisłe i zależą od wielu czynników niezależnych od warunków
jednostkowego eksperymentu.

[...]

Psychologicznie człowiek może się zgodzić na odmienność, czyli adopcje
przez homosiów dzieci i ich związki, ale biologicznie to jest
wykluczone. Są oczywiście możliwe zmiany płci, ale wątpię aby homosie na
to chętnie szli. Jest to obarczone wiadomym ryzykiem.

[...]

Problemem w Polsce jest ujemny przyrost naturalny. Adopcja przez
homosiów i ich związków jest, moim skromnym zdaniem, sprawą drugorzędną.
Nie przełamie to negatywnej tendencji ujemnego przyrostu.

Data: 2010-07-04 21:29:22
Autor: zazolty
dno
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c30defb$0$2594$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja jużstąd spadam, ale na koniec zauwazę, że IMHO bardzo wąsko
postrzegasz ten temat. Homoseksualizm to nie niepłodność.
Mozesz dla rozmnażanai się wchodzić w tymczasowe związki heteroseksualne
i normalnie rodzić dzieci, a na stałe żyć w związkach innych.
Szczególnie dobrze przećwiczone w parach lesbijek - one po prostu
rodząswoje dzieci i je razem wychowują - tyle, że dzieci w takich
związkach majasłabsząochroneprawną, bo 'druga mama' nie ma żadnych
praw, jak się pierwszej coś stanie, pójdzie do szpitala czy umrze.
Sąto kwestie formalne a nie biologiczne.

Data: 2010-07-04 21:35:45
Autor: u2
dno
W dniu 2010-07-04 21:29, zazolty pisze:
[...]

No wiesz, mężczyźni też mogą spłodzić dzieci z kobietami, ale
wychowywać z innymi mężczyznami. Mnie to jednak za bardzo nie rajcuje.

Uważam to jednak za zboczenie.

A związki homosiów pewnie kiedyś zostaną zalegalizowane i w Polsce. Ale
co mnie to obchodzi teraz w obliczu dorwania się pełobandy do władzy
absolutnej ?

Data: 2010-07-04 21:53:43
Autor: marek czaplicki
dno
u2 napisał na pl.soc.polityka:
Ale co mnie to obchodzi teraz w obliczu dorwania się pełobandy do władzy
absolutnej ?
piszesz tak jakby doszło do zamachu stanu w Polsce. takie są wybory. nie
zawsze wygrywają Ci którzy "powinni", wg różnych osób. jedni się cieszą
inni martwią, najważniejsze że mimo różnic rywale potrafią ze sobą
rozmawiać.

Data: 2010-07-04 20:02:18
Autor:
dno
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
zawsze wygrywają Ci którzy "powinni", wg różnych osób. jedni się cieszą
inni martwią, najważniejsze że mimo różnic rywale potrafią ze sobą
a jakie są różnice między agentami wpływów ?
czym nas zaskoczono, jaki mieli program na Polskę Suwerenną, jeden w tonie martyrologii, drugi w tonie prawdy w rosyjskim wydaniu.
obaj wygrali na bezmyślnym społeczeństwie, niestety.

Data: 2010-07-04 20:03:18
Autor: apr...
dno

Data: 2010-07-04 21:58:02
Autor: u2
dno
W dniu 2010-07-04 21:53, marek czaplicki pisze:
[...]

Bo to jest, tumanie, zamach. Po zamachu w Smoleńsku pełobanda dorwała
się do władzy absolutnej.

Grzecznymi rozmowami nie zlikwidujesz polskiej biedy spowodowanej
złodziejstwem pełobandy.

Data: 2010-07-04 22:33:52
Autor: marek czaplicki
dno
[...]

więc przedstaw pomysł na zlikwidowanie biedy. najlepiej dający się
zastosować na całym świecie. likwidację biedy nie da się przeprowadzić
napuszczaniem jednych na drugich i zmianą, dla potrzeb kampanii wyborczej,
retoryki; da się przeprowadzić ciężką pracą zarówno na dole tam gdzie ta
bieda jest, jak i na górze, tam gdzie mają być stworzone mechanizmy
pozwalające się z niej wyrwać.
i wypraszam sobie wyzywanie mnie od tumanów tylko dlatego, że nie wygrał na
razie wg sondaży Twój kandydat. nerwy Cię ponoszą, a przecież Polska jest
najważniejsza.

Data: 2010-07-04 22:37:52
Autor: u2
dno
W dniu 2010-07-04 22:33, marek czaplicki pisze:
Grzecznymi rozmowami nie zlikwidujesz polskiej biedy spowodowanej
złodziejstwem pełobandy.

więc przedstaw pomysł na zlikwidowanie biedy. najlepiej dający się
zastosować na całym świecie.

Nie chcę uszczęśliwiać całego świata. U nas wystarczyło zainwestować
kilka mld w 2008, aby zapobiec stratom liczonym w kilkanaście mld.
Pełobanda nie dopuściła do tego. Minister Bieńkowska wraz premierem
Tuskiem są odpowiedzialni za rozmiary powodzi w 2010.

Data: 2010-07-04 22:46:47
Autor: marek czaplicki
dno
[...]
gdzie i w jakie dziedziny gospodarki chciałbyś wpompować pieniądze uznając
że budżet państwa jest bez dna? ekonomia to ciągłe spieranie się pomiędzy
możliwościami i potrzebami.

Data: 2010-07-04 22:49:40
Autor: Bogdan Idzikowski
dno

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0qrvn$1pj$3inews.gazeta.pl...
[...]

Odpuść sobie. On się zna na ekonomii jak żyd na gwiazdach.

Data: 2010-07-04 23:00:37
Autor: u2
dno
W dniu 2010-07-04 22:46, marek czaplicki pisze:
[...]

Przeczytaj poniższy artykuł. To jest właśnie działanie pełobandy na
szkodę polskiego państwa i do tego piję. Wątpię, abym siebie przekonał,
bo jesteś najwyraźniej zaślepiony nienawiścią do Kaczek, ale to twój
problem i B.Idzia :

http://www.rp.pl/artykul/90126_Wielki_bunt_samorzadow.html

"Szczególnie wzburzeni są ci samorządowcy, którzy najbardziej
ucierpieli. W województwie opolskim nie ostał się ani jeden projekt,
choć na poprzedniej liście przygotowanej przez rząd PiS było
zaplanowanych 18 inwestycji za 2,2 mld zł. – Jeszcze nie dotarło do
mnie, że władze tego kraju mogły podjąć decyzję, iż zbiornik retencyjny
na Nysie jest nieistotną inwestycją – mówi burmistrz miasta Jolanta
Barska. W najbliższych dniach władze Nysy chcą się spotkać z minister
rozwoju regionalnego, by uzmysłowić jej, jak ważna dla regionu jest ta
budowa. – W przypadku przerwania zniszczonych wałów zbiornika całe
miasto znajdzie się 20 metrów pod wodą – alarmuje burmistrz Nysy.

Katastroficzne wizje snuje też Stanisław Pankiewicz, wójt gminy Jasło i
przewodniczący Związku Gmin Dorzecza Wisłoki. – Rząd chyba woli płacić
potężne pieniądze na zwalczanie skutków powodzi i dalej narażać
mieszkańców na niebezpieczeństwo, niż zapobiegać takim kryzysom – mówi
rozgoryczony. Walczy o dofinansowanie budowy zbiornika Kąty-Myscowa w
Beskidzie Niskim."

Data: 2010-07-04 23:05:19
Autor: u2
dno
W dniu 2010-07-04 23:00, u2 pisze:
Przeczytaj poniższy artykuł. To jest właśnie działanie pełobandy na
szkodę polskiego państwa i do tego piję. Wątpię, abym siebie przekonał

Miało być "ciebie", ale trochę wypiłem i stąd te literówki. Pewnie
grupowa pełobanda rzuci się na tę literówkę jak muchy na GWno :)

Data: 2010-07-04 21:55:08
Autor: zazolty
dno

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c30e292$0$17106$65785112news.neostrada.pl...

co mnie to obchodzi teraz w obliczu dorwania się pełobandy do władzy
absolutnej ?
Ktoś musiał się dorwać do władzy ...
A ja idę jutro do pracy - i tyle mnie to wszystko obchodzi, żebym
mógł dalej normalnie pracować i żyć.

Data: 2010-07-04 20:59:38
Autor: boukun
dno

[...]

Wszystko mądre, gdyby nie JOW, nowa zagrywka syjonistów, syjoniści mają pieniądze i w JOW by wygrali, jak się zacznie kończyć ich profilowanie w obecnym systemie, przejdą na JOW, i znów będą górą. Pomysł podrzxucony z wyprzedzeniem przez syjonistów... Konkurs, tylko konkurs, z wszelkimi pytaniami, w tym o tożsamości narodowej kandydatów...

boukun

Data: 2010-07-04 19:26:18
Autor: apr...
dno

> [...]

przez syjonistów... Konkurs, tylko konkurs, z wszelkimi pytaniami, w tym o tożsamości narodowej kandydatów...

poczytaj człowieku urbasia, a czy kontrola posła co pół roku nie wystarczy ci ?
z panami z negew nie ma mam żadnego związku, chciałbym żyć i marzę o Wolnej Polsce bez agentów wpływu, i tyle.

Data: 2010-07-04 22:11:12
Autor: boukun
dno

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0qn8q$6di$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ci ?
z panami z negew nie ma mam żadnego związku, chciałbym żyć i marzę o Wolnej

Co ci da kontrola? W USA tez masz jednych i tych samych bogackich senatorów i kongresmenów...

Takie kontrole i teraz sobie dla jaj robią...
Jak wygrac wybory, sprawa prosta, najpier nakraść, a potem sobie mandat kupić... Spójrz tylko na tych wszystkich burmistrzów, którzy popierają JOW z klipu ASME, który teraz wrzucilem jako ostatni swój wątek. Kropiwnicki itp. ludzie Izraela...

boukun

Data: 2010-07-04 21:15:29
Autor: zazolty
dno

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0qlu8$i3r$1mx1.internetia.pl...

[...]

Belka jednak górą, no to przegrałeś jednak, mimo, że prawie sprawiłeś, iż
Kaczor wygrał  ...

Data: 2010-07-04 21:18:36
Autor: boukun
dno

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0qmke$5hf$1news.onet.pl...

[...]

Belkę już nikt nie był w stanie ruszyć, utwierdzona mocno...

Było mi naprawdę obojętne, nie mój cyrk, nie moje małpy...

boukun

dno