dno

Data: 2010-07-04 20:59:38
Autor: boukun
dno

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0qjub$mp3$1inews.gazeta.pl...
w drugim przypadku również byłoby to dno.
niedługo powstanie nowy ruch społeczny z ponad 45 % poparciem niegłosujących,
zmieciem ich dogłębnie, na kadencję 160 osobowego sejmu będą wybierani ludzie z
JOW, po pół roku kontrola posła, nie sprawdzi się do dymisji !
senat out, rozwiązanie koń_kordatu, będzie czas na wyjście z ue i nato, dwa
lata i bedzie nowa Polska !

Wszystko mądre, gdyby nie JOW, nowa zagrywka syjonistów, syjoniści mają pieniądze i w JOW by wygrali, jak się zacznie kończyć ich profilowanie w obecnym systemie, przejdą na JOW, i znów będą górą. Pomysł podrzxucony z wyprzedzeniem przez syjonistów... Konkurs, tylko konkurs, z wszelkimi pytaniami, w tym o tożsamości narodowej kandydatów...

boukun

Data: 2010-07-04 19:26:18
Autor: apr...
dno

> [...]

przez syjonistów... Konkurs, tylko konkurs, z wszelkimi pytaniami, w tym o tożsamości narodowej kandydatów...

poczytaj człowieku urbasia, a czy kontrola posła co pół roku nie wystarczy ci ?
z panami z negew nie ma mam żadnego związku, chciałbym żyć i marzę o Wolnej Polsce bez agentów wpływu, i tyle.

Data: 2010-07-04 22:11:12
Autor: boukun
dno

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0qn8q$6di$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ci ?
z panami z negew nie ma mam żadnego związku, chciałbym żyć i marzę o Wolnej

Co ci da kontrola? W USA tez masz jednych i tych samych bogackich senatorów i kongresmenów...

Takie kontrole i teraz sobie dla jaj robią...
Jak wygrac wybory, sprawa prosta, najpier nakraść, a potem sobie mandat kupić... Spójrz tylko na tych wszystkich burmistrzów, którzy popierają JOW z klipu ASME, który teraz wrzucilem jako ostatni swój wątek. Kropiwnicki itp. ludzie Izraela...

boukun

Data: 2010-07-04 21:15:29
Autor: zazolty
dno

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0qlu8$i3r$1mx1.internetia.pl...

[...]

Belka jednak górą, no to przegrałeś jednak, mimo, że prawie sprawiłeś, iż
Kaczor wygrał  ...

Data: 2010-07-04 21:18:36
Autor: boukun
dno

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0qmke$5hf$1news.onet.pl...

[...]

Belkę już nikt nie był w stanie ruszyć, utwierdzona mocno...

Było mi naprawdę obojętne, nie mój cyrk, nie moje małpy...

boukun

dno