do 400 zł w Cash4You

Data: 2010-02-28 23:51:06
Autor: Grzegorz M
do 400 zł w Cash4You

Użytkownik "Kamil Kosiński" <k.kosinski@i.tak.dalej> napisał w wiadomości news:op.u8ul5phxbpxje0komputerek...
Chyba jeszcze nie było:

Uprzejmie informujemy, że firma cash4you ustaliła maksymalny limit 400 PLN dla jednorazowej wypłaty, dokonywanej w bankomatach należących do tej sieci. Zmiana jest skutkiem decyzji podjętej przez firmę cash4you - właściciela maszyn, a ustalony limit dotyczy wszystkich banków.

a juz zacząłem się zastanawiać, czy "zbanowali" moją kartę, bo wypłacałem większą gotówkę i chwilę potem nie mogłem wybrać więcej niż 400zł

ale badziew

do 400 zł w Cash4You