do 5 lat wiezienia...

Data: 2013-07-17 17:09:22
Autor: hiki o!
do 5 lat wiezienia...
....dla bacy, co wyprodukowal 70 oscypkow bez certyfikatu unijnego...

przypomnijcie mi, ile grozi za udzial takim pobiciu, jak w watku o dzadzie atakujacym z psem, kijem i gazem innego chuligana?

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-07-17 10:44:53
Autor: witek
do 5 lat wiezienia...
hiki o! wrote:
...dla bacy, co wyprodukowal 70 oscypkow bez certyfikatu unijnego...

co nie znaczy, ze tyle dostanie

przypomnijcie mi, ile grozi za udzial takim pobiciu, jak w watku o
dzadzie atakujacym z psem, kijem i gazem innego chuligana?

do 12 ?

Data: 2013-07-17 17:56:34
Autor: Gotfryd Smolik news
do 5 lat wiezienia...
On Wed, 17 Jul 2013, witek wrote:

hiki o! wrote:
[...]

  Co nie znaczy że tyle dostanie.
  I jak rozumiem właśnie o to chodzi - o proporcje możliwych kar.

pzdr, Gotfryd

do 5 lat wiezienia...