do 5 tys jaki TV mozliwie największy

Data: 2010-05-28 00:07:23
Autor: ia
do 5 tys jaki TV mozliwie największy
Ja w styczniu nabyłem SAMSUNGA LE46B750 za 5200 i bardzo jestem zadowolony bo 200Hz i wogóle,
dotychczas oglądaliśmy z 3 m z tapczanu, raz natomiast dla filmu z blueraya przyszło mi do głowu usiąść na fotelach 1,5 m od ekranu żeby poza zasięgiem wzroku było tło wokół ekranu i poczuliśmy się jak w kinie w ostatnim rzędzie, przy o niebo lepszej ostrości bo w kinie ostrość to kupa, i teraz filmy HD 1080p tylko z 1,20-1,50 m oglądamy inaczej nie ma sensu, szkoda szczegółów.
Myślę, że każdy kto tego doznał potwierdzi że do 55' dalej niż 2 m to ból.

pzdr
ia

Data: 2010-05-28 09:21:12
Autor: Amir
do 5 tys jaki TV mozliwie największy

Myślę, że każdy kto tego doznał potwierdzi że do 55' dalej niż 2 m to ból.

i gdzie te czasy jak mowili sprzedawcy ze 42 do mnieszkania to za duzo :)

tez tak uważam dlatego szukam możliwie największego ekranu w rozsądnej dla mnie cenie

do 5 tys jaki TV mozliwie największy