do 80 proc. świateł w pojazdach nad Wisłą (dane ITS) jest niedokładnie ustawionych

Data: 2019-02-01 15:14:24
Autor: robot
do 80 proc. świateł w pojazdach nad Wisłą (dane ITS) jest niedokładnie ustawionych
W dniu 2019-01-25 o 12:57, Poldek pisze:

Sądziłem, że gdzieś tak co piąty samochód oślepia źle ustawionymi światłami i/lub nielegalnymi żarówkami. A tu proszę "do 80% (dane ITS)".
ITS to jest chyba Instytut Transportu Samochodowego.

Mylnie założyłeś, że źle ustawione światła oślepiają.
Ale ja zakładam, że tego nie zrozumiesz.

do 80 proc. świateł w pojazdach nad Wisłą (dane ITS) jest niedokładnie ustawionych