do D.

Data: 2010-09-21 10:20:01
Autor: walter
do D.
Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia 2010

Data: 2010-09-21 11:08:54
Autor: totus
do D.
walter wrote:

Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia
2010

Ja skomentuje za niego. Prognozowanie nie daje narzędzi do zarabiania na giełdzie. Przetestowane procedury, w środowisku nazywane systemem, to jest sposób na zarabianie na giełdzie. D wielokrotnie o tym mówił. Człowiek nie jest zdolny do podejmowania dobrych decyzji na podstawie dużego strumienia informacji. Piloci samolotów nie przewidują tylko trenują procedury. Uczestnicy misji kosmicznych nie przewidują tylko trenują procedury. Sportowcy sztuk walki nie przewidują tylko trenują. Taki jest komentarz do Twojej złośliwej uwagi. Na koniec dodam, że do porażki dochodzi wtedy gdy człowiek chce być "mądrzejszy" od procedury i jej nie wykonuje. Np podejmuje się lądowania mimo, że na wysokości 100 m nie ma widoczności, a procedura tego zabrania. Wymyśl procedurę, przetestuj ją i zrób wdrożenie i nie zawracaj głowy nietrafionymi wróżbami.

Data: 2010-09-21 11:25:04
Autor: walter
do D.
to nie złośliwa uwaga tylko raczej prośba o korekte prognozy
pytanie czy sie zanegowała, czy jest jakaś jej korekta

Data: 2010-09-21 11:48:21
Autor: totus
do D.
walter wrote:

to nie złośliwa uwaga tylko raczej prośba o korekte prognozy
pytanie czy sie zanegowała, czy jest jakaś jej korekta

Powiedz mi jakie pożytki Ty czerpiesz z tych prognoz. Kupujesz / sprzedajesz po przeczytaniu prognozy D? Po przeczytaniu prognozy zgodnej ze swoją pozycją czujesz spokój mądrego wybory. Czy może jesteś teoretykiem?

Data: 2010-09-21 12:20:33
Autor: walter
do D.
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i79v2j$r4t$1inews.gazeta.pl...
walter wrote:

[...]

teoretyzuje, zgadza sie

Data: 2010-09-21 13:06:42
Autor: Jan Strybyszewski
do D.
totus pisze:
walter wrote:

[...]

Rozumiem procedura Dietera jest dobra TYLKO PIERDOLONY rynek nie posluchał. No coz.... jak sie dorabia do systemu "wykladami" dla ograniczonych to nie dziwota ,ze dobry system byl, a tylko zly rynek jest GUPI I MA WSZY.

Data: 2010-09-21 16:04:33
Autor: totus
do D.
Jan Strybyszewski wrote:

totus pisze:
walter wrote:

[...]

Nie znam procedury Dietera więc nie mogę jej ocenić. Ty znasz więc wiesz. Masz nade mną przewagę.

Data: 2010-09-24 22:18:10
Autor: Dieter
do D.
Procedura Dietera nie prognozuje tak jak Ty, ale jedzie z rynkiem i Tobie radze robic to samo.

D.

Data: 2010-09-24 22:25:34
Autor: Dieter
do D.
Mysle, ze Tobie tez by sie przydaly takie wyklady. Dobrze bys na tym wyszedl. A'props ludzi ograniczonych, to na swoich szkoleniach jeszcze takich nie spotkalem. W 80% to wlasciciele firm i managerowie. Cena wykladow to jednak skuteczny filtr. Przed chwila dostalem opinie od jednego z nich. Oto ona:

"Ja również chciałbym podziękować wszystkim za tak fantastyczne szkolenie. Rzadko zdarza się poznać tylu ciekawych ludzi w jednym miejscu i czasie. Powoli "ogarniam temat";-)) Szczególne podziękowania kieruję do Dietera za bardzo inspirujące podpowiedzi.
Wszystkim obecnym i przyszłym inwestrom zadowolenia z swoich inwestycji.
Pozdrawiam,
J.R."

Data: 2010-09-25 17:08:19
Autor: wiesniadze
do D.
Użytkownik Dieter napisał:

[...]
to brzmi trochę jak " ja też użyłam z powodzeniem cudownego płynu na porost mózgu Dr.X ; od tego czasu czuję się lepiej "
pozdrowienia
Wacek, Tworki ;)

Data: 2010-09-25 15:11:07
Autor: macieks
do D.
On 25 Wrz, 17:08, wiesniadze <wiesnia...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik Dieter napisał:

> [...]

to brzmi trochę jak " ja też użyłam z powodzeniem cudownego płynu na
porost mózgu Dr.X ; od tego czasu czuję się lepiej "

Mango TV
:)

Data: 2010-09-26 00:32:13
Autor: walter
do D.
Użytkownik Dieter napisał:

> [...]

to brzmi trochę jak " ja też użyłam z powodzeniem cudownego płynu na
porost mózgu Dr.X ; od tego czasu czuję się lepiej "

niech misiu da equity to zobaczymy co warta ta laurka

Data: 2010-09-21 15:58:12
Autor: alibaba8
do D.
walter wrote:

> [...]

Ja skomentuje za niego. Prognozowanie nie daje narzędzi do zarabiania na giełdzie. Przetestowane procedury, w środowisku nazywane systemem, to jest sposób na zarabianie na giełdzie. D wielokrotnie o tym mówił. Człowiek nie jest zdolny do podejmowania dobrych decyzji na podstawie dużego strumienia informacji. Piloci samolotów nie przewidują tylko trenują procedury. Uczestnicy misji kosmicznych nie przewidują tylko trenują procedury. Sportowcy sztuk walki nie przewidują tylko trenują. Taki jest komentarz do Twojej złośliwej uwagi. Na koniec dodam, że do porażki dochodzi wtedy gdy człowiek chce być "mądrzejszy" od procedury i jej nie wykonuje. Np podejmuje się lądowania mimo, że na wysokości 100 m nie ma widoczności, a procedura tego zabrania. Wymyśl procedurę, przetestuj ją i zrób wdrożenie i nie zawracaj głowy nietrafionymi wróżbami.

Pewien jesteś, że rozumiesz o czym piszesz?? To jest doskonały przykład na rozumowanie wyedukowanego  człowieka, jednak pozbawionego wrodzonej inteligencji, tak charakterystyczne zwłaszcza dla prawostronnych. Niby wszystko logiczne i prawdziwe stwierdzenia, a jednak kompletnie fałszywe. Tłumaczyć dlaczego nie będę.

Data: 2010-09-21 16:22:12
Autor: totus
do D.
alibaba8@vp.pl wrote:

walter wrote:

> [...]

inteligencji, tak charakterystyczne zwłaszcza dla prawostronnych. Niby
wszystko logiczne i prawdziwe stwierdzenia, a jednak kompletnie fałszywe.

"Wiem ale nie powiem" oraz ocena rozmówcy to świetna strategia w dyskusji. Przekonałeś mnie. Wycofuję to co napisałem. Dlaczego nie wiem. Ale wierzę, że będę miał objawienie.

Data: 2010-09-26 21:29:47
Autor: Zbyszek
do D.
Dnia 21-09-2010 o 15:58:12 <alibaba8@vp.pl> napisał(a):

[...]

wal, pokaż wrodzoną inteligencję
my tu wieśniaki czekamy na oświecenie jak wygrywać.

Z.

Data: 2010-09-24 22:17:18
Autor: Dieter
do D.
Ladnie to porownales. Dokladnie tak to powinno dzialac.

D.

Data: 2010-09-21 13:35:58
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
do D.
Użytkownik "walter" <walter@onet.mars> napisał w wiadomości
Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia 2010

Idź na szkolenie, zadaj pytanie bezpośrednio.
RK

Data: 2010-09-21 15:05:03
Autor: walter
do D.
Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> napisał w wiadomości news:i7a5at$jvj$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "walter" <walter@onet.mars> napisał w wiadomości
Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia 2010

Idź na szkolenie, zadaj pytanie bezpośrednio.

mam płacić za odpowiedź na to pytanie???
hehehe dobre:)))

Data: 2010-09-21 17:47:43
Autor: Dombrek
do D.
mam płacić za odpowiedź na to pytanie???
hehehe dobre:)))

Typowo polskie podejście - jak ktoś ma wykopać dziurę w ziemi, to od razu należy się stówa za robotę, ale jak ktoś ma wykonać robotę intelektualną, to się nic nie należy. Lekarza i prawnika tez podpytujesz na ulicy o swoje problemy, żeby nie iść do gabinetu i nie "narazić się" na wystawienie faktury? Kolego! Informacja i wiedza kosztuje, czas się tego nauczyć!
Dombrek

Data: 2010-09-21 19:40:56
Autor: walter
do D.

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7ak30$aod$1news.onet.pl...
[...]

Przestańcie bredzić. Zalejecie to potokiem bredni.

Była prognoza podana tutaj? Była.
Spełniła warunki? Nie.

Więc mam bardzo proste i niezłośliwe pytanie do jej autora: czy została zanegowana, czy też uznał że zmienia jej warunki.
Pytam, bo wyznaczała bardzo ważny punkt zwrotny.

Nie piernicz że informacja kosztuje, akurat w tym przypadku prognoza była publicznie podana za darmo.
Skoro się nie spełniła, to też publicznie pytam; dlaczego - wyjaśniłem wyżej.

Dombrek i Alkor - to co piszecie to szczyt głupoty.
Czyli jak opublikuję darmową prognozę i ona się nie spełni, to za wyjaśnienie co dalej należy się kasa?
:))))))))))))))))

Weźcie sie chłopaki ogarnijcie bo to naprawde przykro czytać te głupoty.

Data: 2010-09-21 19:42:01
Autor: walter
do D.
i mniej wazeliny, bo te posty aż nią ociekają

Data: 2010-09-21 20:43:30
Autor: Jan Strybyszewski
do D.
W dniu 2010-09-21 17:47, Dombrek pisze:
[...]

Robota intelektualna pokazała ze sie gowno znamy i 100 sie nie należy.

Data: 2010-09-21 21:10:44
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
do D.
[...]

:))))

btw. wy tu gadu gadu, a caly czas nic nie pisze adresat posta...

Data: 2010-09-21 21:21:24
Autor: walter
do D.
Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> napisał w wiadomości news:i7avvk$q67$1inews.gazeta.pl...
[...]

prognoza była gratisowa więc nie ma żadnego obliga

Data: 2010-09-22 10:39:08
Autor: flower
do D.
> [...]
>
> btw. wy tu gadu gadu, a caly czas nic nie pisze adresat posta...

prognoza była gratisowa więc nie ma żadnego obliga

Dlatego w pierwszym poście była prośba o komentarz, a nie żądanie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-09-22 10:57:13
Autor: walter
do D.

Użytkownik "flower"

Dlatego w pierwszym poście była prośba o komentarz, a nie żądanie.

no tak, moja prośba
dalej sie włączyli komentatorzy i reszta rozmowy jest nt ich wynurzeń
do D. tylko pierwszy mój post z tego wątku

Data: 2010-09-24 23:54:06
Autor: walter
do D.

[...]

No widzisz, czasem cenne info sie dostanie gratis a nie za kase:

Skoro wybity jest nowy max na indeksie, to mamy wzrosty, przeciez to logiczne.

Data: 2010-09-24 20:59:42
Autor: Endriu
do D.
Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia 2010

A ja może zadam pytanie imaczej.
Chciałem zapytać drogi Dieterze, czy dostałes po dupie (wtapiając kasę) na ostatnich twoich prognozach ?.

Generalnie rzecz biorąc, gdyby tak sięgnąc w przeszłość to WSZYSTKIE 4 twoje prognozy (jesli dobrze pamiętam - odkąd jestem na grupie):

1) Wzrost dolara w połowie roku 2009  (nietrafiona).
2) Prognoza wzrostów dla Wigu (chyba 20) w okolicach około 4.05.2010 (nietrafona)
3) Prognoza wzrostów dla Wigu (chyba 20) w okolicach około 6.08.2010 (nietrafiona)
4) Prognoza braku wzrostów po 01.09.2010 (nietrafiona)

po prawdzie okazały się być klapą.
Stąd moje pytanie o twój system drogi Dieterze, czy szybko cię wywaliło, i czy za dużo nie straciłeś ?.
Pytam jako kolega wystarczy podać w procentach - przykładowo +/- x %.

Tak uczciwie pytam beż żadnych złośliwości, bo np. komentarze typu "Panienki to, a panienki tamto..." Charliego uważam za błaznowanie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-24 22:19:44
Autor: Dieter
do D.
Jestem do przodu. Mam gdzies co zrobi rynek. Nie zenie sie z kierunkiem i nie tkwie przy swoim jak czyni wiekszosc analitykow i inwestorow.

D.

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 13:18:45
Autor: Zbyszek
do D.
Dnia 24-09-2010 o 20:59:42 Endriu <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):

Generalnie rzecz biorÂąc, gdyby tak siĂŞgnÂąc w przeszÂłoœÌ to WSZYSTKIE 4  twoje

słaba pamięć, jak wszystkie to tylko te 4.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-25 13:46:20
Autor: Dieter
do D.
Wybrales jedynie te chybione, ale ok, dobrze, ze jestes czujny.

Data: 2010-09-25 14:15:06
Autor: Endriu
do D.
Wybrales jedynie te chybione, ale ok, dobrze, ze jestes czujny.

Nie na tyle czujny, skoro jakoś przegapiłem te "trafione".... :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-24 22:16:53
Autor: Dieter
do D.
Skoro wybity jest nowy max na indeksie, to mamy wzrosty, przeciez to logiczne. Nikt normalny nie siedzi w takiej sytuacji na shortach.  Na prognozowaniu nie zarabia sie kasy. Nie wiem dlaczego ludzie nie moga tego zalapac.

D.

Data: 2010-09-24 23:12:27
Autor: walter
do D.

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i7j0vk$mot$1news.onet.pl...
Skoro wybity jest nowy max na indeksie, to mamy wzrosty, przeciez to logiczne.

nie pytałem o to co widze, ale rozumie że po prostu mówisz o zanegowaniu sie prognozy
ok o to mi chodziło, z ciekawości czy uznajesz że sie zanegowała czy zmieniasz warunki

Nikt normalny nie siedzi w takiej sytuacji na shortach.  Na prognozowaniu nie zarabia sie kasy. Nie wiem dlaczego ludzie nie moga tego zalapac.

a to tutaj już złośliwie zapytam dlaczego w takim razie robisz jakies rankingi anali i prognoz ludków co tu publikowali sobie swoje prognozki

Data: 2010-09-25 00:05:33
Autor: Dieter
do D.
Zeby pokazac, ze prognozowanie to bledna droga w inwestowaniu na gieldzie.

D.

Data: 2010-09-25 00:25:14
Autor: walter
do D.

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i7j7bc$5ai$1news.onet.pl...
Zeby pokazac, ze prognozowanie to bledna droga w inwestowaniu na gieldzie.

nie odpowiem
temat sie wyczerpał

Data: 2010-09-25 00:26:39
Autor: walter
do D.
swoją drogą wykazywanie stopnia błednosci to nie czaje ale ok

Data: 2010-09-25 09:46:14
Autor: Endriu
do D.
nie odpowiem
temat sie wyczerpał

Ale jakoś tak mimo wszystko korci człowieka zapytać jeszcze raz - Dieter jak tam prognoza na przyszły tydzień :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 10:02:48
Autor: Endriu
do D.
Zeby pokazac, ze prognozowanie to bledna droga w inwestowaniu na gieldzie.

A trafnych wyprzedzających decyzji w oparciu o analizę fundamentalna Kroovki to nie bierzesz pod uwagę Dieter?.

Kroovka mówi jasno, dopóki nie zajrzę w fundamenty dopóty nie kupię akcji. Ty twierdzisz, że fundamenty cię nie interesują natomiast interesuje cię zmienność ceny.

W oparciu o fundamenty można prognozować Dieter co udowadnia Kroovka np. z ostatnim Ekoexportem i swoimi portfelami. Po raz kolejny się mylisz Dieter .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 11:30:14
Autor: Dieter
do D.
To dlaczego w czasie glebokiej bessy akcje firm publikujacych swietne wyniki rowniez spadaja wraz z calym rynkiem?
Jak jest hossa, to wszystko mniej lub wiecej ale rosnie. W bessie wszystko spada.

D.

Data: 2010-09-25 14:23:58
Autor: Endriu
do D.
To dlaczego w czasie glebokiej bessy akcje firm publikujacych swietne wyniki rowniez spadaja wraz z calym rynkiem?
Jak jest hossa, to wszystko mniej lub wiecej ale rosnie. W bessie wszystko spada.

To już pytanie raczej nie do mnie a do Kroovki - specjalisty fundamentalnego.
Ogólnie ja je by zadał inaczej....

Czy podczas bessy jets możliwe aby firmy miały świetne wyniki (później je publikując w sprawozdaniach). Skoro trwa stagnacja na rynku który się zwija trudno aby zyski rosły....

Jak to było podczas ostatniej bessy 2007, czy były jakieś firmy (na pewno poza Wig-iem 20-tym)  które miały dobre wyniki, i które "wystrzeliły na północ" podczas gdy Wig-20 się zwijał ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 15:07:54
Autor: Endriu
do D.
[...]

Albo inaczej. Czy Kroovka robił jakiś portfel na 2007 w którym uzyskał 100% w skali roku ? :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 15:16:35
Autor: Endriu
do D.
[...]

W sumie to nie w 2007, tylko w 2008  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 10:35:46
Autor: Endriu
do D.
Nikt normalny nie siedzi w takiej sytuacji na shortach.

Siedzieć nie siedzi,  ale czeka cierpliwie kiedy by tu wskoczyć bo korekta być może czai się gdzieś blisko....

http://zapisz.net/images/382_bez_tytu_u.png

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 02:55:16
Autor: Delfino Delphis
do D.
walter wrote:

Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia
2010

A ja, a ja? Pamięta ktoś jeszcze jak naganiałem na wzrosty? Ech wy ;P

Data: 2010-09-25 11:35:11
Autor: Dieter
do D.
Przypomne, ze stawialem te prognoze  w 2009 roku (do sprawdzenia na Blogu Bialka). W czasie, gdy wszyscy dookola trabili, ze bedzie ciag dalszy bessy 2007-2009, ja pisalem, ze na pewno nie bedzie zadnych spadkow, az do sierpnia 2010. A wiec nie jest tak zle jak piszesz z tym moim prognozowaniem.

D.

Data: 2010-09-25 11:56:23
Autor: Endriu
do D.
[...]

Ja tam bynajmniej o tej prognozie  na pl.biznes.wgpw nie słyszałem. Nieładnie tak nie podzielić się z kolegami swoimi spostrzeżeniami, tylko komentować na jakimś tam blogu Białka ......

Dieter podpadłeś.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 12:24:19