do D.

Data: 2010-09-21 11:08:54
Autor: totus
do D.
walter wrote:

Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia
2010

Ja skomentuje za niego. Prognozowanie nie daje narzędzi do zarabiania na giełdzie. Przetestowane procedury, w środowisku nazywane systemem, to jest sposób na zarabianie na giełdzie. D wielokrotnie o tym mówił. Człowiek nie jest zdolny do podejmowania dobrych decyzji na podstawie dużego strumienia informacji. Piloci samolotów nie przewidują tylko trenują procedury. Uczestnicy misji kosmicznych nie przewidują tylko trenują procedury. Sportowcy sztuk walki nie przewidują tylko trenują. Taki jest komentarz do Twojej złośliwej uwagi. Na koniec dodam, że do porażki dochodzi wtedy gdy człowiek chce być "mądrzejszy" od procedury i jej nie wykonuje. Np podejmuje się lądowania mimo, że na wysokości 100 m nie ma widoczności, a procedura tego zabrania. Wymyśl procedurę, przetestuj ją i zrób wdrożenie i nie zawracaj głowy nietrafionymi wróżbami.

Data: 2010-09-21 11:25:04
Autor: walter
do D.
to nie złośliwa uwaga tylko raczej prośba o korekte prognozy
pytanie czy sie zanegowała, czy jest jakaś jej korekta

Data: 2010-09-21 11:48:21
Autor: totus
do D.
walter wrote:

to nie złośliwa uwaga tylko raczej prośba o korekte prognozy
pytanie czy sie zanegowała, czy jest jakaś jej korekta

Powiedz mi jakie pożytki Ty czerpiesz z tych prognoz. Kupujesz / sprzedajesz po przeczytaniu prognozy D? Po przeczytaniu prognozy zgodnej ze swoją pozycją czujesz spokój mądrego wybory. Czy może jesteś teoretykiem?

Data: 2010-09-21 12:20:33
Autor: walter
do D.
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i79v2j$r4t$1inews.gazeta.pl...
walter wrote:

[...]

teoretyzuje, zgadza sie

Data: 2010-09-21 13:06:42
Autor: Jan Strybyszewski
do D.
totus pisze:
walter wrote:

[...]

Rozumiem procedura Dietera jest dobra TYLKO PIERDOLONY rynek nie posluchał. No coz.... jak sie dorabia do systemu "wykladami" dla ograniczonych to nie dziwota ,ze dobry system byl, a tylko zly rynek jest GUPI I MA WSZY.

Data: 2010-09-21 16:04:33
Autor: totus
do D.
Jan Strybyszewski wrote:

totus pisze:
walter wrote:

[...]

Nie znam procedury Dietera więc nie mogę jej ocenić. Ty znasz więc wiesz. Masz nade mną przewagę.

Data: 2010-09-24 22:18:10
Autor: Dieter
do D.
Procedura Dietera nie prognozuje tak jak Ty, ale jedzie z rynkiem i Tobie radze robic to samo.

D.

Data: 2010-09-24 22:25:34
Autor: Dieter
do D.
Mysle, ze Tobie tez by sie przydaly takie wyklady. Dobrze bys na tym wyszedl. A'props ludzi ograniczonych, to na swoich szkoleniach jeszcze takich nie spotkalem. W 80% to wlasciciele firm i managerowie. Cena wykladow to jednak skuteczny filtr. Przed chwila dostalem opinie od jednego z nich. Oto ona:

"Ja również chciałbym podziękować wszystkim za tak fantastyczne szkolenie. Rzadko zdarza się poznać tylu ciekawych ludzi w jednym miejscu i czasie. Powoli "ogarniam temat";-)) Szczególne podziękowania kieruję do Dietera za bardzo inspirujące podpowiedzi.
Wszystkim obecnym i przyszłym inwestrom zadowolenia z swoich inwestycji.
Pozdrawiam,
J.R."

Data: 2010-09-25 17:08:19
Autor: wiesniadze
do D.
Użytkownik Dieter napisał:

[...]
to brzmi trochę jak " ja też użyłam z powodzeniem cudownego płynu na porost mózgu Dr.X ; od tego czasu czuję się lepiej "
pozdrowienia
Wacek, Tworki ;)

Data: 2010-09-25 15:11:07
Autor: macieks
do D.
On 25 Wrz, 17:08, wiesniadze <wiesnia...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik Dieter napisał:

> [...]

to brzmi trochę jak " ja też użyłam z powodzeniem cudownego płynu na
porost mózgu Dr.X ; od tego czasu czuję się lepiej "

Mango TV
:)

Data: 2010-09-26 00:32:13
Autor: walter
do D.
Użytkownik Dieter napisał:

> [...]

to brzmi trochę jak " ja też użyłam z powodzeniem cudownego płynu na
porost mózgu Dr.X ; od tego czasu czuję się lepiej "

niech misiu da equity to zobaczymy co warta ta laurka

Data: 2010-09-21 15:58:12
Autor: alibaba8
do D.
walter wrote:

> [...]

Ja skomentuje za niego. Prognozowanie nie daje narzędzi do zarabiania na giełdzie. Przetestowane procedury, w środowisku nazywane systemem, to jest sposób na zarabianie na giełdzie. D wielokrotnie o tym mówił. Człowiek nie jest zdolny do podejmowania dobrych decyzji na podstawie dużego strumienia informacji. Piloci samolotów nie przewidują tylko trenują procedury. Uczestnicy misji kosmicznych nie przewidują tylko trenują procedury. Sportowcy sztuk walki nie przewidują tylko trenują. Taki jest komentarz do Twojej złośliwej uwagi. Na koniec dodam, że do porażki dochodzi wtedy gdy człowiek chce być "mądrzejszy" od procedury i jej nie wykonuje. Np podejmuje się lądowania mimo, że na wysokości 100 m nie ma widoczności, a procedura tego zabrania. Wymyśl procedurę, przetestuj ją i zrób wdrożenie i nie zawracaj głowy nietrafionymi wróżbami.

Pewien jesteś, że rozumiesz o czym piszesz?? To jest doskonały przykład na rozumowanie wyedukowanego  człowieka, jednak pozbawionego wrodzonej inteligencji, tak charakterystyczne zwłaszcza dla prawostronnych. Niby wszystko logiczne i prawdziwe stwierdzenia, a jednak kompletnie fałszywe. Tłumaczyć dlaczego nie będę.

Data: 2010-09-21 16:22:12
Autor: totus
do D.
alibaba8@vp.pl wrote:

walter wrote:

> [...]

inteligencji, tak charakterystyczne zwłaszcza dla prawostronnych. Niby
wszystko logiczne i prawdziwe stwierdzenia, a jednak kompletnie fałszywe.

"Wiem ale nie powiem" oraz ocena rozmówcy to świetna strategia w dyskusji. Przekonałeś mnie. Wycofuję to co napisałem. Dlaczego nie wiem. Ale wierzę, że będę miał objawienie.

Data: 2010-09-26 21:29:47
Autor: Zbyszek
do D.
Dnia 21-09-2010 o 15:58:12 <alibaba8@vp.pl> napisał(a):

[...]

wal, pokaż wrodzoną inteligencję
my tu wieśniaki czekamy na oświecenie jak wygrywać.

Z.

Data: 2010-09-24 22:17:18
Autor: Dieter
do D.
Ladnie to porownales. Dokladnie tak to powinno dzialac.

D.