do D.

Data: 2010-09-21 13:35:58
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
do D.
Użytkownik "walter" <walter@onet.mars> napisał w wiadomości
Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia 2010

Idź na szkolenie, zadaj pytanie bezpośrednio.
RK

Data: 2010-09-21 15:05:03
Autor: walter
do D.
Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> napisał w wiadomości news:i7a5at$jvj$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "walter" <walter@onet.mars> napisał w wiadomości
Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia 2010

Idź na szkolenie, zadaj pytanie bezpośrednio.

mam płacić za odpowiedź na to pytanie???
hehehe dobre:)))

Data: 2010-09-21 17:47:43
Autor: Dombrek
do D.
mam płacić za odpowiedź na to pytanie???
hehehe dobre:)))

Typowo polskie podejście - jak ktoś ma wykopać dziurę w ziemi, to od razu należy się stówa za robotę, ale jak ktoś ma wykonać robotę intelektualną, to się nic nie należy. Lekarza i prawnika tez podpytujesz na ulicy o swoje problemy, żeby nie iść do gabinetu i nie "narazić się" na wystawienie faktury? Kolego! Informacja i wiedza kosztuje, czas się tego nauczyć!
Dombrek

Data: 2010-09-21 19:40:56
Autor: walter
do D.

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7ak30$aod$1news.onet.pl...
[...]

Przestańcie bredzić. Zalejecie to potokiem bredni.

Była prognoza podana tutaj? Była.
Spełniła warunki? Nie.

Więc mam bardzo proste i niezłośliwe pytanie do jej autora: czy została zanegowana, czy też uznał że zmienia jej warunki.
Pytam, bo wyznaczała bardzo ważny punkt zwrotny.

Nie piernicz że informacja kosztuje, akurat w tym przypadku prognoza była publicznie podana za darmo.
Skoro się nie spełniła, to też publicznie pytam; dlaczego - wyjaśniłem wyżej.

Dombrek i Alkor - to co piszecie to szczyt głupoty.
Czyli jak opublikuję darmową prognozę i ona się nie spełni, to za wyjaśnienie co dalej należy się kasa?
:))))))))))))))))

Weźcie sie chłopaki ogarnijcie bo to naprawde przykro czytać te głupoty.

Data: 2010-09-21 19:42:01
Autor: walter
do D.
i mniej wazeliny, bo te posty aż nią ociekają

Data: 2010-09-21 20:43:30
Autor: Jan Strybyszewski
do D.
W dniu 2010-09-21 17:47, Dombrek pisze:
[...]

Robota intelektualna pokazała ze sie gowno znamy i 100 sie nie należy.

Data: 2010-09-21 21:10:44
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
do D.
Użytkownik "Jan Strybyszewski"
[...]

:))))

btw. wy tu gadu gadu, a caly czas nic nie pisze adresat posta...

Data: 2010-09-21 21:21:24
Autor: walter
do D.
Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> napisał w wiadomości news:i7avvk$q67$1inews.gazeta.pl...
[...]

prognoza była gratisowa więc nie ma żadnego obliga

Data: 2010-09-22 10:39:08
Autor: flower
do D.
> [...]
>
> btw. wy tu gadu gadu, a caly czas nic nie pisze adresat posta...

prognoza była gratisowa więc nie ma żadnego obliga

Dlatego w pierwszym poście była prośba o komentarz, a nie żądanie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-09-22 10:57:13
Autor: walter
do D.

Użytkownik "flower"

Dlatego w pierwszym poście była prośba o komentarz, a nie żądanie.

no tak, moja prośba
dalej sie włączyli komentatorzy i reszta rozmowy jest nt ich wynurzeń
do D. tylko pierwszy mój post z tego wątku

Data: 2010-09-24 23:54:06
Autor: walter
do D.

[...]

No widzisz, czasem cenne info sie dostanie gratis a nie za kase:

Skoro wybity jest nowy max na indeksie, to mamy wzrosty, przeciez to logiczne.

do D.