do D.

Data: 2010-09-24 20:59:42
Autor: Endriu
do D.
Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia 2010

A ja może zadam pytanie imaczej.
Chciałem zapytać drogi Dieterze, czy dostałes po dupie (wtapiając kasę) na ostatnich twoich prognozach ?.

Generalnie rzecz biorąc, gdyby tak sięgnąc w przeszłość to WSZYSTKIE 4 twoje prognozy (jesli dobrze pamiętam - odkąd jestem na grupie):

1) Wzrost dolara w połowie roku 2009  (nietrafiona).
2) Prognoza wzrostów dla Wigu (chyba 20) w okolicach około 4.05.2010 (nietrafona)
3) Prognoza wzrostów dla Wigu (chyba 20) w okolicach około 6.08.2010 (nietrafiona)
4) Prognoza braku wzrostów po 01.09.2010 (nietrafiona)

po prawdzie okazały się być klapą.
Stąd moje pytanie o twój system drogi Dieterze, czy szybko cię wywaliło, i czy za dużo nie straciłeś ?.
Pytam jako kolega wystarczy podać w procentach - przykładowo +/- x %.

Tak uczciwie pytam beż żadnych złośliwości, bo np. komentarze typu "Panienki to, a panienki tamto..." Charliego uważam za błaznowanie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-24 22:19:44
Autor: Dieter
do D.
Jestem do przodu. Mam gdzies co zrobi rynek. Nie zenie sie z kierunkiem i nie tkwie przy swoim jak czyni wiekszosc analitykow i inwestorow.

D.

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-25 13:18:45
Autor: Zbyszek
do D.
Dnia 24-09-2010 o 20:59:42 Endriu <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):

Generalnie rzecz biorÂąc, gdyby tak siĂŞgnÂąc w przeszÂłoœÌ to WSZYSTKIE 4  twoje

słaba pamięć, jak wszystkie to tylko te 4.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-25 13:46:20
Autor: Dieter
do D.
Wybrales jedynie te chybione, ale ok, dobrze, ze jestes czujny.

Data: 2010-09-25 14:15:06
Autor: Endriu
do D.
Wybrales jedynie te chybione, ale ok, dobrze, ze jestes czujny.

Nie na tyle czujny, skoro jakoś przegapiłem te "trafione".... :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

do D.