do Jasia W

Data: 2010-06-04 15:07:22
Autor: hatoma
do Jasia W
jak zyski z longów?:))))))

--

Data: 2010-06-04 06:17:58
Autor: Charlie delta
do Jasia W
On 4 Cze, 15:07, hat...@poczta.onet.pl wrote:
jak zyski z long w?:))))))

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

werbliński jan ma zyski INACZEJ

buhahahahaaa

Data: 2010-06-04 15:48:40
Autor: Jan Werbiński
do Jasia W
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000006eb.4c08fa8anewsgate.onet.pl...
jak zyski z longów?:))))))

Domyślam się, że to ma być taka ironia? Znaczy miało być śmiesznie tak?

Pisałem już co mam. W dalszym ciągu kurs powyżej ceny zakupu. Dziś na tą chwilę jeden papier -0,13%, drugi -1,41%, a rynek grubasów -2,62%.
Liczę jednak na porzadne spadki, bo chciałbym jeszcze tanio kupić parę papierków. Np KGHM za 35 zł bym chciał, albo Lotosik za dychę.

A co tam słychać u daytrayderów? Kolejny rok strata na PIT?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-04 06:58:30
Autor: Charlie delta
do Jasia W
On 4 Cze, 15:48, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Użytkownik <hat...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:60b5.000006eb.4c08fa8anewsgate.onet.pl...

> [...]

Liczę jednak na porzadne spadki, bo chciałbym jeszcze tanio kupić parę
papierków. Np KGHM za 35 zł bym chciał, albo Lotosik za dychę.

nigdy nie zrozumiem idiotyzmu maluczkich, liczących na potężne -cutuję-
werblińskiego spadki a jednoczśnie trzymajacych otwartą długą pozycję
czy to na rynku kasowym  czy terminowym

głupota i ignorancja

A co tam słychać u daytrayderów? Kolejny rok strata na PIT?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2010-06-07 09:43:23
Autor: Jan Werbiński
do Jasia W
Dziś rynek -1,6%