do Kroovki

Data: 2009-11-03 10:11:02
Autor: flug70
do Kroovki
Witam

Czy Twoje dotychczasowe pisanie o zaletach EKO to tylko naganianie?
Jestem na gieldzie dlugo, i czytalem o Tobie jak nie byles "bylakroovka"
lecz kroovka alchemiczna i nie chcemi sie wierzyc abys tak szybko
"sprzedal" swoj autorytet co u niektorych.
Pozdraiam i myle, ze to byl tylko zart z "niewiernych".

L.

Data: 2009-11-03 12:03:08
Autor: kigam
do Kroovki

Użytkownik "flug70" <flug70@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Całe kroovki pisanie to naganianie. Ja tam nie czytam tego dokładnie, ale
jakiś czas temu rzuciło mi się na oczy, że orco ma wzrosnąć 5-6 razy. Papier
chodził powyżej 30 zeta. Taki żart kroovkowy.

Data: 2009-11-18 16:28:11
Autor: kroovka
do Kroovki-spokojna droga do obiecanych 2,00 zl
bedziesz je mial q 1 qwartale z malutkim plusem
kroovkalchemiczna

Data: 2009-11-19 12:19:38
Autor: kroovka
do Kroovki-spokojna droga do obiecanych 2,00 zl
w powolnych wzrostach do 2 zl.

kroovka

Data: 2009-12-04 18:57:31
Autor: kroovka
do Kroovki-spokojna droga do obiecanych 2,00 zl
w powolnych wzrostach do 2 zl.

kroovka
-- -- -- -- -- -- -- -- --
w polowie miesiaca bedziemy juz w trzecim schodku wzrostowym, czyli ok 15 grudnia przekroczymy 1,50 zl.

Na koniec grudnia winno byc juz 1,99 zl za EkoExport. Tu dziala sila rynku, nie umie go juz w tej spolce zahamowac.

kroovka

pora tez na podsumowanie portfela hossy z 2008 roku - z dna bessy, to za pare dni.

kroovka

a oczywiscie zal mi Techmexu i glupoty niewiernych wierzycieli.

Data: 2009-12-09 15:00:44
Autor: kroovka
Techmex nas zdolowal poprzez niejasne informowanie
Zawsze trzeba sie liczyc z tym ze gielda smieje sie gdy spolki zrobia w konia (w kroovke)-tego czy innego-ale to nie sluzy rynkowi

kroovka

Data: 2009-12-16 17:37:01
Autor: kroovka
do Kroovki
......Taki żart kroovkowy.

:-)

lubie zarty:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zatem mam przebite na trwale 1,50.

Teraz w powolnych wzrostach do 1,99 by nie bylo ze walimy z grubej rury: dwa zlote.

Stan obecny fundamentalnokroovkawy:
wojna o mikrosfery nabiera tempa a wielu zapomnialo o prawie podazy i popytu.

obecna wyceny kilograma mikrosfer, niedlugo wprowadze je bowiem w takich torebkach jako zabezpieczenie przeciwko mrozom i zlym humorom...:-), zatem ta cena stanie sie cena jubilerska-wlasnie szlifuje te diamenty puste w srodku jak perelki-lepsze bo lzejsze i damy sie nie mecza noszac jak zloto czy szmaragdy, barwienie juz mi idzie sprawnie, a trwalosc wieksza od bursztynu.

Ilosc mikrosfer jest bardiej ograniczona niz myslimy, ekologia i oszczednosci energii spowoduja ze Stany beda chetne kupic caly nasz NC byle lacznie i byle w nim byl caly EkoExport.

Koniec roku, koniec klopotow koexportu i koniec kolopotow Techmexu i koniec klopotow DFP, a-cha o tej spolce jeszce NC (NIC) nie wiecie???
A MC-J :-) ma juz pietra i to na powaznie....

kroovka

Data: 2009-12-16 18:35:52
Autor: kigam
do Kroovki

Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
.....Taki żart kroovkowy.

:-)

lubie zarty:

[...]

Krówko coś o Orco i dlaczego lubisz zdechłe koty?

Data: 2009-12-21 19:05:17
Autor: kroovka
do Kroovki
> [...]
>
> Zatem mam przebite na trwale 1,50.
>
> Teraz w powolnych wzrostach do 1,99 by nie bylo ze walimy z grubej rury:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -> >
dlaczego lubisz zdechłe koty?
Lubie je cucic i nawet sa ponownie ekstra.

Podtrzymuje ocene Eko, trzymam tez po 100 sztuk dla Asza i Loosera...

kroovka

Data: 2009-12-23 12:46:05
Autor: haze
do Kroovki
A ja już sprzedałem 1.74
,,,, i pewnie znów wdupiłem że za wcześnie jak z atonht

Pozdrawiam

do Kroovki