do Smoka,JackaPlacka i Pszemola

Data: 2010-07-18 22:59:24
Autor: mcgregorius
do Smoka,JackaPlacka i Pszemola
W tej grupie uczestniczę gdzieś tak od 2001-2 roku.Sam napierdzielałem się z demolantem i kimś jeszcze,ale to co dzisiaj wyprawiacie w trójcy,to już krótko mówiąc gnój.NIC konstruktywnego z tego nie wynika,wręcz odwrotnie,ludzie,którzy mają coś do powiedzenia w nurkowaniu i od których można czegoś się dowiedzieć,albo przestają pisać albo uciekają na prywatne fora,na których za chwilę przestaną pisać,bo albo zostaną zmoderowani,albo ich adwersarze zostaną wyłączeni z mozliwosci dyskusji
Wg. mnie to jedyne swobodne dla wypowiedzi forum nurkowe,bez srania po gaciach,ale pod warunkiem rozumienia umiaru przez uczestników,inaczej jest jak szambo bez możliwości wywozenia gówna-przepełnia się,wylewa,zasmradza i zatruwa całą okolicę.
Mam propozycję dla Was trzech: przestańcie pisać cokolwiek na tym forum do końca miesiąca, do 31 lipca.Być może atmosfera się uspokoi,lekko przeczyści, i forum rozpocznie nowe zycie,takie jak na początku,dla dobra pozostałych użytkowników,waszego i całego środowiska nurkowego.
pozdrawiam
Grzegorz Reder
instruktor IANTD 7342

Data: 2010-07-18 23:02:57
Autor: Negro
do Smoka,JackaPlacka i Pszemola
W tej grupie uczestniczę gdzieś tak od 2001-2 roku.Sam napierdzielałem się z

wzywasz 3 naczelnych trolli, ewientnie psychicznych do tego by przestali? litości....
do KF ich i już

jk

Data: 2010-07-19 06:03:21
Autor:
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Dopiero po kontakcie z Romanem Wirtem zacząłeś mówić, wcześniej nie różniłeś
się od "jacekplacek". Tak samo się przypierdalałeś. Kto to może poświadczyć
wiesz, czytał twoje Credo.
[...]

Dupą IANTD jest "jacekplacek", naucz gościa podstaw fizycznych, żeby na białej
kartce mógł policzyć dekompresję. Wtedy zacznie być stroną. Paweł Poręba nie
próbuje podskakiwać mnie na obiegach zamkniętych. "jacekplacek" gówno
rozumiejąc pyskuje ile wlezie, bez merytorycznych informacji tylko rynsztok.

[...]

Grzesiu Reder, zachowywałeś się dokładnie jak "jacekplacek" też próbowałeś
poniżać, też jesteś z "IANTD Żabierek" z najmądrzejszym, jedynym z
objawieniami (mCCR, 40h na handsecie, itd.). Dlatego poproś "jacekplacek" żeby
zamilkł, bo nie ustający obciach organizacji przynosi.
Natomiast żeby cokolwiek nakazać to trzeba mieć mój szacunek, Ty jego nie
posiadasz i znakomita większość "IANTD Żabierek" także.
Mnie możesz grzecznie poprosić, lecz nie licz na wiele.

Dzięki rozmowie z "czereśniakiem" w której wykazał się głupotą i barakiem
podstaw chemicznych, mam zgłoszenie P-386700, wtedy Twój "guru" Tomasz
Żabierek też dzielnie kłamał, że nie ma suchych obiegów zamkniętych.
Wyszli na idiotów, zgodnie z tradycją. Nie ma możliwości nie zauważenia czy
czynnik oddechowy jest suchy czy mokry, Tomek Rzepecki kłamał. Tomasz Żabierek
pomagał. Z FN wyleciałem ja, żeby oni czuli się dobrze.
Pomogło coś zgłosili ? NIE !!!

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 06:40:38
Autor:
cd
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > Sam napierdzielałem się z > demolantem

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108726&MID=%3C47f6.0000056b.4c3ccaa1%40newsgate.onet.pl%3E

Jak widzisz jesteś nadał tak samo głupi jak kiedyś, też się czepiasz bez
powodu jak "paróweczka".

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 09:32:39
Autor:
cd 2
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > > > Sam napierdzielałem się z > > demolantem

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/2223348424d1edb9/6e2c91ab9d453b97?lnk=raot&pli=1

Różnisz się czymś od "jacekplacek" ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 03:20:17
Autor: kretu
cd 2
Demolant gadasz o tych swoich patentach już od zawsze a gdzie ona mają
zastosowanie w dzisiejszych urządzeniach jakie firmy postanowiły je
zastosować. W urzędach patentowych potrafią być patenty idiotyczne jak
i takie które kompletnie nie działają dopiero wprowadzone na rynek coś
znaczy. Więc powiedz nam wszystkim ile urządzeń powstało z
zastosowaniem twoich patentów

Data: 2010-07-19 13:20:42
Autor: PesTYcyD
cd 2
W dniu 2010-07-19 12:20, kretu pisze:
[...]

Demolant właśnie negocjuje warunki z chińskim producentem majtek. Aparat CCR będzie sprzedawany w komplecie.

Data: 2010-07-19 16:08:04
Autor:
cd 2
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Demolant właśnie negocjuje warunki z chińskim producentem majtek. Aparat CCR będzie sprzedawany w komplecie.

Gdybyś znał tą gałąź rozwoju sprzętu nurkowego, to być rozwiązał zadanko i
otrzymał AO do kończenia dekompresji. Ale... pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 16:05:09
Autor:
cd 2
kretu <krecik@gmail.com> napisał(a):
Demolant gadasz o tych swoich patentach

Zapytaj rzecznika patentowego jaka jest jego funkcja. pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 06:03:27
Autor: jacekplacek
[...]

Grzegorz, jaki "smok"? czarnecki ryszard, nie żaden "smok". Ja nigdy nikogo nie szykanowałem, prześladowałem za to, że skończył kurs w organizacji "A" zamiast "B" ani dlatego, że ktoś mi za to zapłacił ani z żadnych innych powodów. Z przyjemnością czytałem posty Wojtka Potoczaka, Żaby, Mani, KasiK, Scanera, Pawła Poręby i wielu innych. Nie z mojego powodu odeszli. Podobnie było na F-N i FDT, tylko tam można było wywalić czarneckiego i zatrzymać upadek forów do jego trollowego stylu. czarnecki z pełną konsekwencją usuwał te osoby, obrażając, szkalując, kłamiąc - nie baczył czy ma to sens, jest związane z tematem ani na ogłoszenia komercyjne. Podobnie jak robi to obecnie z niemal każdą wypowiedzią dotyczącą rebreatherów. czarnecki potrafi przyjechać do czyjejś bazy, korzystać z gościnności i uprzejmości, by potem obsmarować kłamliwie na publicznym forum - jak było to z topiącym się szczeliwem czy warunkami pod wodą(gdzie nie był). Oczywiście, podejmując się jakiejkolwiek wymiany z czarneckim, oznacza zejść do szamba i się tym gównem ochlapać. Ale masz rację a ja mam dość: pozostawmy jedyne wolne forum trollom czrneckiemu i Pszemolom... bo dopóki będzie tu czarnecki, nikt poważny nie będzie tu pisał. Chyba, że liczysz na kogoś z PADI, bo tych się czarnecki nie czepia.

Data: 2010-07-20 14:11:04
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108830&pid=1108887&MID=%3Ci1v37c%247go%241%40inews.gazeta.pl%3E
Ortografii nie stosujesz, próbujesz poniżać, poniżasz siebie i organizację w
której jesteś DM (IANTD).

[...]

Osoby które tu wymieniasz to IANTD, część to czysty odłam "IANTD Żabierek".
Paweł Poręba nie jest aktywnym uczestnikiem dyskusji na FN. Znowu nie masz
kontaktu z rzeczywistością.

Podobnie jak robi to obecnie z niemal każdą wypowiedzią dotyczącą rebreatherów.

To zaboli JFK, jak się pisze w periodyku o obiegach zamkniętych, to trzeba
wiedzieć z czego się składają. Określanie objętości obiegu na podstawie worków
oddechowych to błąd gruby. Żenujący dla instruktora CCR.
Dodatkowo kto ze światka instruktorów obiegów zamkniętych, ma cokolwiek zgłoszonego ?
NIKT.

czarnecki potrafi przyjechać do czyjejś bazy, korzystać z gościnności i uprzejmości, by potem obsmarować kłamliwie na publicznym forum - jak było to z topiącym się szczeliwem czy warunkami pod wodą(gdzie nie był).

Wystarczy że otwarłeś swoje usteczka i popłynęły rzygowiny szerokim
strumieniem, ludzie rozsądni omijają bazę gdzie jest taka reklama.
I tacy ludzie jak Ty.

[...]

Gdybyś był człowiekiem prawdomównym, to było by smutno. Kłamiesz jak wściekły. Twoim wzorcem jest "KasiaK", merytoryczny głąb, nie
rozumiejący prostej rozmowy o tych konstrukcjach.
Natomiast o obiegach zamkniętych nie wiesz NIC. Dlatego szczekasz ujadasz, a
masz jakieś zgłoszenie ? Może ktoś z wymienionych ?
NIE.
Wróćmy do PADI, nie jestem wielbicielem, ale nikt z PADI nie zasuwał kłamstw i
oszczerstw, tak jak to czynią ludzie z odłamu "IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-20 14:42:41
Autor:
"KasiaK" zero merytoryczne.
> [...]
> Z przyjemnością czytałem posty Wojtka Potoczaka, Żaby, Mani, KasiK, > Scanera, Pawła Poręby i wielu innych. Nie z mojego powodu odeszli. Podobnie > było na F-N i FDT, tylko tam można było wywalić czarneckiego i zatrzymać > upadek forów do jego trollowego stylu. czarnecki z pełną konsekwencją usuwał > te osoby, obrażając, szkalując, kłamiąc - nie baczył czy ma to sens, jest > związane z tematem ani na ogłoszenia komercyjne.

To mamy pokaz wiedzy i metod Katarzyny Kapłan.

[quote="$$"]Wysłany: Dzisiaj 18:42
Tomasz Zabierek napisał/a:
SCR - przy pasywnym mamy rowniez duzo czasu,
Akurat najmniej ekonomiczna rodzina SCR.
Cytat:
Ostatnio zmieniony przez Tomasz Zabierek Dzisiaj 18:19, w całości zmieniany
5 razy
Tomasz Zabierek napisał/a:
Powiem ci tak, chlopcze...
Tomasz Zabierek napisał/a:
Uwazaj jednak chlopcze
 mCCR.
 pozdrawiam rc

Nasz "guru" z FN nie może napisać postu z 1 podejścia. Próbuje poniżania,
tradycja w jego środowisku.

[ Dodano: 03-01-2009, 18:45 ]
Cytat:
Ostatnio zmieniony przez Tomasz Zabierek Dzisiaj 18:36, w całości zmieniany
7 razy [/quote]
 [quote="$$"]Wysłany: Dzisiaj 20:14
Agata Kuśnierek i Tomasz Zabierek napisał/a:
Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera inne,
aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość
producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą -
1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego.
 http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=15763
Tomasz Zabierek napisał/a:
CCR nurek ma te 300-600 minut do dyspozycji
Zgodnie z Artykułem z MN 3/08, 300min to 5h wymaga to 5kg wapna sodowanego,
analogicznie 600 min to 10kg wapna sodowanego.
Która konstrukcja seryjna posiada tak duże pochłaniacze CO2 ?

pozdrawiam rc[/quote]
  [quote="KasiaK"]Wysłany: Dzisiaj 21:09    Tak w między czasie:
$$ - dostałeś właśnie ostrzeżenie. Jeszcze raz gdzieś się wbijesz ze swoimi
"mądrościami", które się mają nijak do dyskusji, to osobiście doprowadzę do
trwałego wywalenia Cię z tego forum. Z wielu już wyleciałeś, do tej listy
będziesz mógł dodać FN. Przenieś się człowieku na sektę, bo tam moderacji nie
ma i do woli możesz pisać o swoich patentach i innych cudach na kiju.
Mam Cię po kokardę. I nie tylko ja.[/quote]

[quote="jacekplacek"]Wysłany: Dzisiaj 21:18    $$ napisał/a:
Zgodnie z Artykułem z MN 3/08, 300min to 5h wymaga to 5kg wapna sodowanego,
analogicznie 600 min to 10kg wapna sodowanego.
Która konstrukcja seryjna posiada tak duże pochłaniacze CO2 ?
 Tak trudno na to odpowiedzieć, że trzeba dawać jakieś dziwne
ostrzeżenia?[/quote]
 [quote="KasiaK"]Wysłany: Dzisiaj 21:24    Jacku,
no mi trudno :)
ale nie w tym rzecz. ostrzeżenie jest za co innego.
przypominam, że wątek dotyczy BEZPIECZEŃSTWA, a nie pochłaniaczy i wapna o
których z uporem maniaka pisze ten dziwny człowiek.

proszę powrócić do tematu.[/quote]
 [quote="tomek Sienicki"]Wysłany: Dzisiaj 21:34    KasiaK napisał/a:
przypominam, że wątek dotyczy BEZPIECZEŃSTWA, a nie pochłaniaczy i wapna
 Kasiu, właściciel tego forum nie wytypował Ciebie na moderatora tego działu,
więc pewnie uznał, że nie wiele się na tym znasz. Skąd zatem w Tobie taka
pewność, że Twoja ocena jest słuszna?
  --   tS[/quote]
 [quote="$$"]Wysłany: Dzisiaj 21:38
KasiaK napisał/a:
Jeszcze raz gdzieś się wbijesz ze swoimi "mądrościami"

Na obecną chwilę jestem autorem 2 zgłoszeń w Urzędzie Patentowym dotyczące
obiegów zamkniętych. Przedstawione wyliczenia pokazują nie prawdziwe
informacje podawane przez "Tomasz Żabierek".
 pozdrawiam rc[/quote]
 [quote]Wysłany: Dzisiaj 21:43    tomek Sienicki napisał/a:
KasiaK napisał/a:
[...]

 [quote="KasiaK"Tomku,
i słusznie uznał, że się na tym nie znam. Nawet nie nie wiele, ale w
zasadzie w ogóle.
 Mam natomiast swój łeb i skoro mamy tu pisać o bezpieczeństwie, a $$
regularnie szuka czegoś do czego może się przyczepić w wypowiedziach Tomka
Żabierka i Kluski, to chyba jest coś nie halo.
I mimo, że naprawdę nie znam się na rebach, to jednak rozróżniam dyskusję na
temat od osobistych przytyków i wątek o bezpieczeństwie a wynurzenia na temat
ilości kilogramów wapna sodowanego, pozwalającego na daną liczbę minut pod wodą.
 Jeśli masz jakieś uwagi co do mojej moderacji to zapraszam na mój priv, albo
właściciela forum. Nie potrzeba znowu rozwalać wątku.
 _________________
 Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być
ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego
pragnie[/quote]
 [quote="piotrkw"]Wysłany: Dzisiaj 21:53    KasiaK napisał/a:
Mam natomiast swój łeb i skoro mamy tu pisać o bezpieczeństwie, a $$
regularnie szuka czegoś do czego może się przyczepić w wypowiedziach Tomka
Żabierka i Kluski, to chyba jest coś nie halo.
  Kasia, a może jednak ma to coś wspólnego z bezpieczeństwem, bo jeżeli
instruktor i "guru" RB w Polsce co innego mówi,co innego myśli, co innego wie,
a i co innego pisze, to chyba jest coś nie halo.

Pozdrawiam Piotr[/quote]
 [quote="$$"]Wysłany: Dzisiaj 21:57
piotrkw napisał/a:
Kasia, a może jednak ma to coś wspólnego z bezpieczeństwem, bo jeżeli
instruktor i "guru" RB w Polsce co innego mówi,co innego myśli, co innego wie,
a i co innego pisze, to chyba jest coś nie halo.
 Dokładnie o tym mówię, bez recenzji same liczby sprzeczne z sobą,
wypowiedziane przez tą samą osobę. Jesteś inż to rozumiesz.
 pozdrawiam rc[/quote]
 [quote]Wysłany: Dzisiaj 21:59    jacekplacek napisał/a:
KasiaK napisał/a:
i wątek o bezpieczeństwie a wynurzenia na temat ilości kilogramów wapna
sodowanego, pozwalającego na daną liczbę minut pod wodą.

To nie dotyczy bezpieczeństwa?
 wątek brzmi - czy rebreathery są niebezpieczne? czy aby na pewno?
więc nie dotyczy tego czy ...

Tu posypała się możliwość nadawania nagłówków, daje się to przyporządkować
kto co mówi.

piotrkw napisał/a:

(...) instruktor i "guru" RB w Polsce co innego mówi,co innego myśli, co
innego wie, a i co innego pisze, to chyba jest coś nie halo.
   ps Jeśli chcecie teraz rozkładać na części pierwsze, że tak powiem, Tomka
Żabierka, to załóżcie sobie oddzielny temat, w którym bez wulgarnych
przepychanek, tylko rzeczowo, z argumentami i dowodami, napiszecie mu co
myślicie o jego wiedzy, umiejętnościach i wszystkich innych sprawach.
Obiecuję, że jeśli nie będzie tam tekstów w stylu " ty buraku" etc, to nie
ruszę tego wątku.
_________________
Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być
ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie
Ostatnio zmieniony przez KasiaK Dzisiaj 22:03, w całości zmieniany 1 raz
[...]

Klasyka kurewstwa moderatorskiego z FN.
Zwłaszcza jak się nie jest moderatorem w tym dziale, "Mania" również tak
postępowała. Wylot z FN w taki sposób jaki się odbył, to zaszczyt. Łamanie własnego regulaminu, z kurewstwem stronniczym.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-20 17:41:47
Autor:
dokumentacja cd
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Podobnie jak robi to obecnie z niemal każdą wypowiedzią dotyczącą rebreatherów.

http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=169040#169040
Ekspert z UP ma odmienne zadnie, dodatkowo wcześniejsze zgłoszenie stało się
znanym stanem techniki. Też bierze udział w ocenie innowacyjności.
by potem obsmarować kłamliwie na publicznym forum - jak było to z topiącym się szczeliwem

http://portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=293&mode=view
To szczeliwo wypadające z grzybka zaworu (strona prawa). Porozmawiałem z
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu, co dzielnie twierdzisz.
Informacja o metodach sprężania Pawła Poręby była około 2 lat temu. Możesz nie
mieszać faktów, nie możesz, bo masz mętlik w głowie. Króliki za bardzo się
kochają.
jakiejkolwiek wymiany z czarneckim, oznacza zejść do szamba i się tym gównem ochlapać.

Podaj przykłady twoich odpowiedzi na pytania które stawiałem, a obnażały Twoją
nicość. Zawsze bluzgasz, też inni przedstawiciele "IANTD Żabierek"

A teraz prawdziwe jaja kim jest "Mania" w ocenie użytkownika.

[quote="pscrdiver"]Wysłany: Wczoraj 22:58   zaproszenie do dyskusji forum lizus VS forum super lizus VS sekta VS forum lizus CCR

czy ktoś jest w stanie dowiedzieć się czegokolwiek z ktorejś z powyżej
wymienionej pozycji
czy to służy tylko co poniektórym do lansu a innym do obciągania lanserom ?

już na pierwszy rzut oka widać jednego moderatora (płci nie wymienię) który
przoduje w ciągnięciu laski[/quote]

http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=15496

Dołączył:  Wczoraj 22:47
Ostatnia wizyta:  Wczoraj 22:49 (Minut: 11)
Wizyt: 1  Łączny czas wizyt Minut: 10
Postów:  0,  tematów: 0,  załączników: 0,  ankiet: 0
Kraj:  Poland
Skąd:  z nikąd
Płeć:  Mężczyzna

Widziałem dzisiaj 2 posty teraz niema nic. 10-05

Teraz skasowali użytkownika 13-01

Od: $$
Do: $$
Wysłany: Wczoraj 17:01
Temat: 1 ostrzeżenie. Cytuj wiadomość
Mania napisał/a:
Czy kots moglby jeszcze raz przejrzec i mi to pokazac.
Bo na razie mam wrazenie, ze $$ myli watki i jak zwykle jest chamskim
manipulatorem zarzucajac mi klamstwo.

Proszę bardzo.

Wysłany: 30-01-2008, 16:00
Andrzej Minorczyk napisał/a:
Ludzie w ramach tematu moga takze wymienic uprzejmosci, pożartować, spora
część zna sie z nad wody.
Nie zabraniam, nie nakazuję, lecz pokazuję że wymagać trzeba od siebie na
początku.
Wysłany: 25-01-2008, 11:16
EDYCJA MANIA NIE NA TEMAT
_________________
"jeb*** Moderator" ;)
hrabianka Fryderyka
Ostatnio zmieniony przez Mania 25-01-2008, 15:22, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 25-01-2008, 14:37
EDYCJA MANIA NIE NA TEMAT
_________________
"jeb*** Moderator" ;)
hrabianka Fryderyka

pozdrawiam rc

Wysłany: 30-01-2008, 16:02
Hmm, tylko ten pierwszy cytat to moj wlasny post, ktory rowniez zedytowalam,
poniewaz byl nie na temat.
Ale $$ jak zwykle zapomnial uczciwie zacytowac.

Mania
Wysłany: 30-01-2008, 16:14

http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=15172

Mania napisał/a:
Ale $$ jak zwykle zapomnial uczciwie zacytowac.
Wróciłem do tematu cytuję CAŁE wypowiedzi, uczciwość wymaga odwagi cywilnej,
czyli nie zaprzeczania faktom, temat gdzie są pokazy odpowiedzialności za
słowo, podałem.

pozdrawiam rc

To "zasłużona" moderatorka z FN. Takiej działalności miała dużo.
Została wywalona z funkcji. Powstał moderator "Radek" który logował się zaraz
po wyjściu "Mani" z FN. Taka koincydencja.

Tu krynica kultury "Adam scaner Frajtak" tuż przed wylotem z FN

[quote]Wysłany: Dzisiaj 20:41    bd* napisał/a:
Andrzej Minorczyk napisał/a:

Gratuluje.

Nie czepiam sie ale moderator powinien chyba pisac na temat...

Czepiasz się, bo niby dla czego ?
Nie długo chyba będę się musiał zaapytać "wielkich nuurków" teotertyków z
tego forom czy wolno mi zanurkować .Ty też do nich należysz? Ekipa Adama?
Kołtuństwo kwitnie obecnie na FN, a dawniej było tu tak sympatycnie.
Długo szukałem latarki żeby spełniała moje kryteria jakie jej postawiłem.
Diodowa nie estremalnie droga, oraz na akumultoty R6. W tamach unifikacji
staram się, żeby wszysstkie urządaaenia mieć na ten sam rodzaj akumulatorów.
Nie uważasz, że jest to wygodne? Zaryzykowałem, kupiłem gdy ją przetestję będę
mógł wypowiedzieć się co do jej jakosci.[/quote]

Czy możesz jełopie o d p i e r d o l i ć się ode mnie?

ps. nauczy się pisać posty na FN i cytować .... moderatorze bo wstyd robisz
_________________
Dive Safety Through Education.
Tel. 0048 507 581 778
Ostatnio zmieniony przez Adam Frajtak Dzisiaj 20:44, w całości zmieniany 2
razy [/quote]

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-20 18:34:56
Autor:
dokumentacja cd. dodano
> [...]
> Tel. 0048 507 581 778
> Ostatnio zmieniony przez Adam Frajtak Dzisiaj 20:44, w całości zmieniany 2

jest jeszcze fragment, pełna kultura.

[ Dodano: 04-01-2008, 20:50 ]
Darek czy możesz tego psa bd* wziąć na smycz czy może pasuje Ci że czepia
się mnie przy każdym swoim nędznym poście?
I czy możesz mi powiedzieć kiedy wreszcie zdejmiesz mi tą a fee etykietkę
moderatora?

Gratuluję środowisku "IANTD Żabierek": sympatyków, moderatorów, wielbicieli. Wszyscy zdrowi psychicznie, jacy kulturalni moralni i uczciwi. pozdrawiam rc

Data: 2010-07-20 21:05:42
Autor: mcgregorius
dokumentacja cd. dodano
Rysiu, popros tutaj  http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/  o pomoc,to juz naprawdę Najwyzszy Czas!jesteś OPĘTANY!

Data: 2010-07-20 19:51:33
Autor:
dokumentacja cd. dodano
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
Rysiu, popros tutaj  http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/  o pomoc,to juz naprawdę Najwyzszy Czas!jesteś OPĘTANY!

Grzesiu Reder, gdybyś nigdy nie bluzgał, przypierdalał się bez powodu, to
mógłbym brać poważnie to co mówisz, lecz sam wiesz, jesteś taki sam jak
"jacekplacek".
Dlatego mogę tobie powiedzieć doskonale pasujesz do swojego IT, tylko pamiętaj
on nie szanuje was. Takie teksty mówi o "Mani", że kulturalny człowiek tego
nie mówi, bo nie zna takiego słownictwa. Liczysz że masz wyższą wartość w jego oczach ?
Nie masz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 14:33:39
Autor:
dokumentacja cd. dodano
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > Rysiu, popros tutaj  http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/  o pomoc,to juz > naprawdę Najwyzszy Czas!jesteś OPĘTANY!

[...]

"Porozmawiałem z
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu" - przykład bełkotu idioty czarneckiego. Mowa była o zaworach, ale kto by się przejmował. Na pewno nie  głąb czarnecki. Głąb czarnecki się nie przejmuje a psychiatria przyjęła porażkę z godnością.
Jak przystało na idiotę, kontynuuj, bo nie skończyłeś oczerniać wszystkich. Jak skończysz z F-N(na które jak przystało na gnidę czarneckiego wracałeś pod kilkoma nickami i wątpię, że upieprzyli cie na dobre), możesz kontynuować z FDT, z którego wylali cie na zbity pysk za chamstwo i wulgarność.

Data: 2010-07-22 15:38:25
Autor:
dokumentacja cd. dodano
  <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > > > Rysiu, popros tutaj  http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/  o pomoc,to juz > > naprawdę Najwyzszy Czas!jesteś OPĘTANY!
> [...]
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu" - przykład bełkotu idioty czarneckiego. Mowa była o zaworach, ale kto by się przejmował. Na pewno nie  głąb czarnecki.

Znowu nerwy puszczają normalne, dla Ciebie.

[...]

Gdybyś nie był po prostu psychicznie chory, to dało by się z Tobą rozmawiać,
gdybyś nie był merytoryczna dupa.

Co do forum DiW to zwykle mam odmienny pogląd niż Grzesiu Reder (równie
prymitywny jegomość jak Ty), ale tu opinie są zbieżne (cholera znowu trudne
słowo nic "jacekplacek" nie zrozumie).

"Absolutnie nie mogę się zgodzić,uczestnictwo w forum DT na dzień dzisiejszy jest zmuszaniem ludzi do lizania dupy,nie ma tam miejsca na ZADNE dyskusje,chyba,że Wojtek Filip ma w tym interes, lub ten obślizgły,galaretowaty Kjar,kompletny Amway."

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108391&pid=1108788&MID=%3C47f6.00000660.4c3f45bc%40newsgate.onet.pl%3E

Dlatego ujadaj ile wlezie, pokazujesz jaki niezrównoważony psychicznie gość
zostaje DM w "IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc

--

do Smoka,JackaPlacka i Pszemola