do Smoka,JackaPlacka i Pszemola

Data: 2010-07-19 06:03:21
Autor:
do Smoka,JackaPlacka i Pszemola
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
W tej grupie uczestniczę gdzieś tak od 2001-2 roku.Sam napierdzielałem się z demolantem i kimś jeszcze,ale to co dzisiaj wyprawiacie w trójcy,to już krótko mówiąc gnój.NIC konstruktywnego z tego nie wynika,wręcz odwrotnie,ludzie,którzy mają coś do powiedzenia w nurkowaniu i od których można czegoś się dowiedzieć,albo przestają pisać albo uciekają na prywatne fora,na których za chwilę przestaną pisać,bo albo zostaną zmoderowani,albo ich adwersarze zostaną wyłączeni z mozliwosci dyskusji

Dopiero po kontakcie z Romanem Wirtem zacząłeś mówić, wcześniej nie różniłeś
się od "jacekplacek". Tak samo się przypierdalałeś. Kto to może poświadczyć
wiesz, czytał twoje Credo.
Wg. mnie to jedyne swobodne dla wypowiedzi forum nurkowe,bez srania po gaciach,ale pod warunkiem rozumienia umiaru przez uczestników,inaczej jest jak szambo bez możliwości wywozenia gówna-przepełnia się,wylewa,zasmradza i zatruwa całą okolicę.

Dupą IANTD jest "jacekplacek", naucz gościa podstaw fizycznych, żeby na białej
kartce mógł policzyć dekompresję. Wtedy zacznie być stroną. Paweł Poręba nie
próbuje podskakiwać mnie na obiegach zamkniętych. "jacekplacek" gówno
rozumiejąc pyskuje ile wlezie, bez merytorycznych informacji tylko rynsztok.

Mam propozycję dla Was trzech: przestańcie pisać cokolwiek na tym forum do końca miesiąca, do 31 lipca.Być może atmosfera się uspokoi,lekko przeczyści, i forum rozpocznie nowe zycie,takie jak na początku,dla dobra pozostałych użytkowników,waszego i całego środowiska nurkowego.

Grzesiu Reder, zachowywałeś się dokładnie jak "jacekplacek" też próbowałeś
poniżać, też jesteś z "IANTD Żabierek" z najmądrzejszym, jedynym z
objawieniami (mCCR, 40h na handsecie, itd.). Dlatego poproś "jacekplacek" żeby
zamilkł, bo nie ustający obciach organizacji przynosi.
Natomiast żeby cokolwiek nakazać to trzeba mieć mój szacunek, Ty jego nie
posiadasz i znakomita większość "IANTD Żabierek" także.
Mnie możesz grzecznie poprosić, lecz nie licz na wiele.

Dzięki rozmowie z "czereśniakiem" w której wykazał się głupotą i barakiem
podstaw chemicznych, mam zgłoszenie P-386700, wtedy Twój "guru" Tomasz
Żabierek też dzielnie kłamał, że nie ma suchych obiegów zamkniętych.
Wyszli na idiotów, zgodnie z tradycją. Nie ma możliwości nie zauważenia czy
czynnik oddechowy jest suchy czy mokry, Tomek Rzepecki kłamał. Tomasz Żabierek
pomagał. Z FN wyleciałem ja, żeby oni czuli się dobrze.
Pomogło coś zgłosili ? NIE !!!

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 06:40:38
Autor:
cd
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > Sam napierdzielałem się z > demolantem

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108726&MID=%3C47f6.0000056b.4c3ccaa1%40newsgate.onet.pl%3E

Jak widzisz jesteś nadał tak samo głupi jak kiedyś, też się czepiasz bez
powodu jak "paróweczka".

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 09:32:39
Autor:
cd 2
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > > > Sam napierdzielałem się z > > demolantem

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/2223348424d1edb9/6e2c91ab9d453b97?lnk=raot&pli=1

Różnisz się czymś od "jacekplacek" ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 03:20:17
Autor: kretu
cd 2
Demolant gadasz o tych swoich patentach już od zawsze a gdzie ona mają
zastosowanie w dzisiejszych urządzeniach jakie firmy postanowiły je
zastosować. W urzędach patentowych potrafią być patenty idiotyczne jak
i takie które kompletnie nie działają dopiero wprowadzone na rynek coś
znaczy. Więc powiedz nam wszystkim ile urządzeń powstało z
zastosowaniem twoich patentów

Data: 2010-07-19 13:20:42
Autor: PesTYcyD
cd 2
W dniu 2010-07-19 12:20, kretu pisze:
[...]

Demolant właśnie negocjuje warunki z chińskim producentem majtek. Aparat CCR będzie sprzedawany w komplecie.

Data: 2010-07-19 16:08:04
Autor:
cd 2
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Demolant właśnie negocjuje warunki z chińskim producentem majtek. Aparat CCR będzie sprzedawany w komplecie.

Gdybyś znał tą gałąź rozwoju sprzętu nurkowego, to być rozwiązał zadanko i
otrzymał AO do kończenia dekompresji. Ale... pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 16:05:09
Autor:
cd 2
kretu <krecik@gmail.com> napisał(a):
Demolant gadasz o tych swoich patentach

Zapytaj rzecznika patentowego jaka jest jego funkcja. pozdrawiam rc

--

do Smoka,JackaPlacka i Pszemola