do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam

Data: 2009-07-01 09:10:55
Autor: werner.henke
do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam
 witam zboja :) jesli sobie przypominasz dluga dyskusje na temat Dudzinskiego to ja ciebie sorry ze tak ochoczo sie wstawialem za Dudzinskim...dzien przed odlotem poinformowal mnie ze mam sie zglosic do centrum africa divers albo jakos tak,nie pamietam,no i ze tam mowia po rosyjsku :)...reasumujac ja mysle ze jan dudzinski bardziej funkcjonuje w internecie niz w realu...no i mam wrazenie ze on nie posiada zadnego dive center tylko jest poprostu brokerem nurkowych uslug.
na szczescie dla mnie ponurkowalem bardzo dobrze.moze nie tanio ale dobrze...oczywiscie nie z p. Dudzinski
pzdr

Data: 2009-07-01 09:22:11
Autor: adam
do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam
dobrze...oczywiscie nie z p. Dudzinski

Co mi przypomina kiedyś wydażenie w Sharm.
JD miał przyjechać do mojej grupy i rozpocząć kurs. Nie zjawił się, ale za to nie przekazał żadnej wiadomości (zaliczki zdążył pobrać).
Jak się potem tłumaczył miał wypadek motocyklowy jego kolega.

jk

PS. ZBóju ja cię też przepraszam że ci odradziłem OC w PZU

Data: 2009-07-03 14:55:43
Autor: Zboj
do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam
Każde zamieszanie wakacyjne jest przykre. Dlatego odradzałem i odradzam wątpliwych organizatorów nurkowań.
Dziękuję za mail osobiście. I może komuś jeszcze przyda się w przyszłości, gdy będzie rozważał planowanie nurkowań z Dudzińskim. Nie warto. Czysta strata czasu i niepotrzebne zdenerwowanie.

Pozdrawiam,

Piotr

Ps. To może napisz, z kim i gdzie nurkowałeś, skoro jesteś zadowolony. :-) Takie informacje też są cenne dla planujących wypoczynek.

Data: 2009-07-04 14:23:05
Autor: adamskowron
[...]

dokladnie,nic dodac nic ujac.

Ps. To może napisz, z kim i gdzie nurkowałeś, skoro jesteś zadowolony. :-) Takie informacje też są cenne dla planujących wypoczynek.
 nurkowalem z wlochami "grand blue"diving center rozmawiaja po angielsku a nawet pracuje tam bardzo fajny polak.nie jest to tanie centrum ale za to ze wszystkiego mozna byc zadowolonym tzn.fajne lodzie na tych ze lodziach zadnych snoorkl'istow zadnego intro i zadnych kursow zarcie pyszne no i na lodzi potrafi byc 12-17 osob.czyli nie ma tloku nikt nie wola "jala jala" i slyna z tego ze nie odwoluja nurkowan czyli jak jest tiran, to tak jest.jak ras muhaamed to tez tam plyna.jak thistlegorm to tez jest swiete.(na thiska plyna 2,5 godziny) no i co najwazniejsze jak sie jedzie z nie nurkujaca rodzina,jest tygodniowy rozklad kupujesz pakiet i ty decydujesz kiedy go wykorzystasz.
oczywiscie pelna kultura wobec klienta i ciagly usmiech na twarzy...
....krotko mowiac wiesz za co placisz.
pozdrawiam
 henke

Data: 2009-07-11 20:11:00
Autor: SHARMDIVER.PL
Adam Skowron vel werner henke

werner.henke@poczta.onet.pl wrote:

> pan wybaczy ale wyciaganie mojego nazwiska z pod nicku pod ktorym staram sie
> schowac jest podloscia z pana strony.

Czy to pański adres poczty z pana nazwiskim którym się pan przedstawił na liście z własnej woli?

adamskowron@onet.eu

Data: 2009-07-04 14:38:10
Autor: werner.henke
[...]

dokladnie,nic dodac niec ujac.

Data: 2009-07-04 22:36:43
Autor: piotrppl
> [...]

tygodniowy rozklad kupujesz pakiet i ty decydujesz kiedy go wykorzystasz.
oczywiscie pelna kultura wobec klienta i ciagly usmiech na twarzy...

Czesc,
Ja tez z nimi nurkowalem, dwa tygodnie temu. Pelny profesjonalizm. Tak jak opisales. Zawsze byli 10 minut przed czasem. Z tym, ze ja dzieki koledze "qlphonowi", skontaktowalem sie z nimi wczesniej
(elisa.cecchi@grandblue.net) i dzieki temu ceny mialem o wiele nizsze niz w oficjalnym cenniku, np. pakiet 4 dni - 8 nurkow (jedzenie na lodzi i transport z i do hotelu w cenie) kosztowalo 210 dolarow minus 10% - w sumie 189 dolcow. To chyba nie jest tak drogo. Rezerwacja polegala na tym, ze w mailu napisalem ile razy chcialbym z nimi nurkowac i to wszystko. Dni nurkowan ustalalem na miejscu. Mieli tez fajna opcje tzw. half day czyli wczesnie rano wyjazd z hotelu (7.15 - 7.30), sniadanie miedzy nurkami na lodzi i powrot okolo 13.00-
14.00. Rodzinka nie musiala caly dzien siedziec sama. Snurkow nie biora ze soba na nurkowania, bo maja do takich wycieczek osobne lodzie i innych przewodnikow. Bylem na takiej wycieczce w Ras Mohammed z zona i corka. Byly zachwycone. W ogole wyjazd byl super. Postaram sie opisac w osobnym watku. Ja korzystalem z ich bazy w hotelu Reef Oasis. Sam mieszkalem w hotelu Fanara.

Pozdrawiam,
Piotrek

Data: 2009-07-05 08:06:27
Autor: werner.henke
[...]

 no witam,wiem ze mialbym znizke gdybym rezerwowal wczesniej.mieszkalem w hotelu el faraana club i z tarasu patrzylem na ich centrum.prezd wyjazdem wiedzialem ze tam jest baza ale postanowilem zaufac panu janowi bo zal mi bylo ze wszyscy jada z nim jak z fura gnoju...no i roznica w cenie 10%(bo tyle bym dostal znizki) czyli 28euro to koszt uzalania sie nad panem janem:( w sumie zaplacilem za siedem nurkowan 280euro (dwa nurki na tiran,dwa ras muhaamed,dwa na thistlegorm+EAN i checkdive na temple 62min czyli w sumie normalny nurek)
p.s.
oferta half day rowniez byla ale nie korzystalem. zona raz byla ze mna na lodzi oczywiscie platne dodatkowo 25euro
....raz jeszcze podkresle ze zostawiajac w sumie 305euro nie zaluje bo usluga na bardzo wysokim poziomie i w milej atmosferze.

Data: 2009-07-06 09:49:07
Autor: piotrpplWYTNIJTO
> [...]

...raz jeszcze podkresle ze zostawiajac w sumie 305euro nie zaluje bo usluga na bardzo wysokim poziomie i w milej atmosferze.

Ja bylem liczony w dolarach, nie w euro. Np. w moim cenniku 3 dni - 165 $ minus
10%. No i mozna bylo placic karta. Ja tez mialem check dive na Temple. Normalny
nurek kolo 50 min. Spotkalismy wtedy 3 skrzydlice. W ogole rafa kolo hotelu super.
Instruktorzy i divemasterzy ekstra. Polecam ta baze za kazda cene!
A z hotelu byles zadowolony? Bo to w sumie trzy sasiednie hotele: El Faraana,
Reef Oasis i Fanara. Pozdrawiam,
Piotrek

Data: 2009-07-06 11:54:37
Autor: werner.henke
> [...]

Instruktorzy i divemasterzy ekstra. Polecam ta baze za kazda cene!
A z hotelu byles zadowolony? Bo to w sumie trzy sasiednie hotele: El Faraana,

 z hotelu tez bylem bardzo zadowolony,wogole bardzo fajny wyjazd.teraz ciezko sie pogodzic ze to juz minelo :)

Data: 2009-07-06 12:32:38
Autor: Zboj
do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam

no i roznica w cenie 10%(bo tyle bym
dostal znizki) czyli 28euro to koszt uzalania sie nad panem janem:(

Ciekawe, że cisza martwa zrobiła się na grupie w wydaniu JD w tej chwili. Spodziewałem się ataku wściekłego na Ciebie, jak to jeszcze niedawno zdarzyło się z innymi jego niedoszłymi klientami. Ciekawe... Schowa się na jakiś czas i później z perspektywy czasu zacznie się produkować i wybielać, czy też jednak nie zdzierży i przekaże "swoją wersję" wydarzeń.

Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2009-07-06 12:39:23
Autor: qlphon
[...]

eee.. zaraz napisze, że nurkował pod lodowcem w tropikach
albo zapładniał rekiny
albo ze byl na kursie "master course super manager of dive instructor directors"
albo cos w tym stylu...
i nie mial czasu na teoretyzowanie, tylko zajmowal sie prawdziwym nurkowaniem

BTW: ja sobie ustawiłem filtr na niego i koline wiec mam "prawie" spokój od nich

Data: 2009-07-06 12:54:59
Autor: werner.henke
> [...]

Ciekawe, że cisza martwa zrobiła się na grupie w wydaniu JD w tej chwili. Spodziewałem się ataku wściekłego na Ciebie, jak to jeszcze niedawno zdarzyło się z innymi jego niedoszłymi klientami. Ciekawe... Schowa się na jakiś czas i później z perspektywy czasu zacznie się produkować i wybielać, czy też jednak nie zdzierży i przekaże "swoją wersję" wydarzeń.

 nie no,juz mnie lekko zatakowal na prywatnego maila probowalem mu odpowiedziec merytorcznie ze myslalem ze on prowadzi dive center i ze gdybym wiedzial ze jest brokerem uslug nurkowych (co jest wprawdzie moim domyslem) ale watpie bym sie mylil to wogole bym sie z nim nie kontaktowal.
bo przypominam ze na dzien przed wylotem pisalem do niego ze dalej nie mam zadnego tel. kontaktowego.wtedy to pan jan poinformowal mnie ze mam sie skontaktowac z baza african divers czy jakos tak.powidzial ze m/n rozmawiaja po rosyjsku.
potem dostalem drugiego maila juz niezbyt przyjemnego ze: kim ja to jestem zeby on ze mna osobiscie mial nurkowac (mimo ze o to nie prosilem) czy jestem w polsce kims znanym :) (tu juz nie wiem o co chodzilo)
i czy mam problemy z jezykiem na poziomie podstawowym (tego tez nie bardzo rozumiem wszak przyznaje rosyjskiego nie znam)
p.s.
 juz nie odpisywalem bo sie z koniem kopac nie bede
....pozatym polecam skecz monty pythona "poprosze o sprzeczke"
mysle ze to pomoze w zrozumieniu pana jana

Data: 2009-07-06 12:05:16
Autor: qlphon
do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam
 nurkowalem z wlochami "grand blue"diving center rozmawiaja po angielsku a
nawet pracuje tam bardzo fajny polak.

pozdrowienia dla Pana Tomka ;-)

[...]

ja znimi czasami pływałem w trzech nurków plus przodownik i pełna załoga....
to był dopiero raj...

[...]

mi 2 razy odwołali Ras Mohamed
ale z powodu stanu morza - popłynaliśmy na inną, też ciekawą rafę osłoniętą od wiatru

[...]

ciesze się że mogłem pomóc

[...]

jakby wcześniej zgłosić grupę, to mozna dostac jeszcze lepsze ceny

[...]

ja planuje powtórzyc wizytę u nich w parę zaprzyjaźnionych rodzin

Data: 2009-07-06 12:12:24
Autor: werner.henke
do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam

pozdrowienia dla Pana Tomka ;-)

  niestety nie bylo tam pana Tomka
byl Wlodek,nazywany przez wlochow Dek i to tez nie zawsze
 pzdr.

Data: 2009-07-04 14:40:01
Autor: werner.henke
do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam
sorry za duble ale cos mi sie dzieje w poczcie albo na kompie wogole.
 raz jeszcze pzdr.
henke

Data: 2009-07-15 10:52:13
Autor: SHARMDIVER.PL
do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam
Proszę uprzejmie przeczytać tekst:
Informacje ze strony sharmdiver.pl

BAZY NURKOWE - jedna z nich wielokrotnie zostawała wyróżniana za jakość tytułem "Best SSI Diving Center in Egypt" czyli "Najlepsze Centrum Nurkowe SSI w Egipcie". Istnieje od roku 2000. Druga to PADI IDC - centrum szkolenia instruktorów PADI. Trzecia specjalizuje się w nurkowaniach technicznych. Mieszczą się w  najelegantszej dzielnicy Sharm el Sheikh - Naama Bay oraz jedna na Hadabie.

Baza ze względu na zapewniana jakość jest jedna z najdroższych w Sharm el Sheikh (zobaczcie "ceny na miejscu" w cenniku nurkowań). Jej głowni klienci to Szwajcarzy, Anglicy, Austriacy, Hiszpanie. Dla ograniczonej liczby Polaków są przewidziane miejsca w wyjątkowo specjalnych cenach

> [...]

> biore pakiet ale to ja decyduje kiedy bede nurkowal bo mam w planach rozne
> atrakcje na ladzie pozatym napewno sie tez na tych wczasach napije gorzaly wiec
> nie bede nurkowal dzien po dniu ,nie chce tez byc w grupie szybko zuzywajacych
> powietrze powiedzial krotko:no problem! niech pan sobie kupi egipski sim card i
> bedziemy  pana obecnosc na nurkowaniach ustalac przez telefon...
>   zobacze jak bedzie jesli beda schody pozegnam sie z panem janem i poszukam
> innej bazy jezyka sie nie boje wiec nie musi to byc baza polska...napisze jak

Tak jak pan Adam Skowron napisał na liście zamówił pakiet nurkowań 5 dni nurkowych (10 nurkowań) + Thistlegorm (2 nurkowania).
Według jego życzenia, o którym tu na liscie pisze chciał mieć możliwość nurkowania z odstępami (nie dzień po dniu) oraz miało być to wyłacznie nurkowanie rekreacyjne w grupie nurków odpowiadojącej jego wysokiemu doświadczeniu nurkowemu.
Pan Adam wielokrotnie kontaktował się przed wyjazdem mailowo i przez Skype z pytaniami na temat nurkowania. Zawsze uzyskiwał pełną odpowiedź.
Zostało mu wyjasnione iż nie będzie nurkował z polakami. Jak zapewnił (również w tym co napisał na liście powyżej) "jezyka sie nie boje"

Przd wyjazdem otrzymał w rozmowie telefonicznej Skype oraz mailowo następującą informację:

Witam,

po przyjeździe do Sharm proszę zadzwonić do bazy z którą będzie Pan nurkować pod jeden z telefonów i potwierdzić swoje nurkowania:
Osoba która odbierze mówi w języku angielskim, może rosyjskim.

XXXXX - PADI 5 star Goldpalm IDC Resort
Sharm Naama Bay XXXXXXX
Tel. & fax XXXXXX
Mobile XXXXXXX

Miłego nurkowania

XXX zastępują nazwę bazy i kontakt do niej- nie chcę wciągać jej imienia w pyskówki na liście.
Proszę jednocześnie zwrócić uwagę iż jest to "PADI 5 star Goldpalm IDC Resort" baza posiadająca najwyższą klasę jakości wg. organizacji PADI

Zgodnie z życzeniem pana Adama została ona wybrana dla niego ponieważ nurkowania odbywają sie w niej wg. rozkładu czyli np. poniedziałek Tiran, wtorek Ras Mohhamad czyli idealny wybór dla osoby chcących robić przerwy w nurkowaniach bo wiadomo gdzie łodki płyną w okreslone dni

Pan Adam Skowron wyraził chęć aby po jego przybyciu do Sharm el Sheikh przyjechał do niego ktoś z właściceli bazy w której będzie nurkował i porozmawiał z nim cytat: "w cztery oczy"

W jakim celu miało by się odbyć te "specjalne spotkanie"?

Otóż ani pracownicy bazy a tym bardziej właściciele bazy nie odwiedzają w hotelach na "rozmowach w cztery oczy" klientów.
Jeśli goście mają pytania mogą uzyskać odpowiedź telefonicznie, przez Skype, mailowo, przez formularz na stronie www oraz przyjeżdzając w godzinach pracy do bazy.

Z listy:

> [...]
>  witam zboja :) jesli sobie przypominasz dluga dyskusje na temat Dudzinskiego to ja ciebie sorry ze tak ochoczo sie wstawialem za Dudzinskim...dzien przed odlotem poinformowal mnie ze mam sie zglosic do centrum africa divers albo jakos tak,nie pamietam,no i ze tam mowia po rosyjsku :)

Nie, ta baza się tak nie nazywa. Jakim cudem pan Adam nawet nie wie jak nazywa sie baza w jakiej miał nurkować??
Powtarzam infrmację którą otrzymał pan Adam Skowron:

[...]

Po otrzymani wiadomości o bazie pan Adam w jakikolwiek sposób nie zaprotestował ( a zresztą z niby jakiego powodu?)
W jakikolwiek też sposób nie odwołał swojej rezerwacji w bazie - jest to przykre ponieważ utrwala obraz niesłownego "polaczka" wśród innych narodowości.

> na szczescie dla mnie ponurkowalem bardzo dobrze.moze nie tanio ale
> dobrze...oczywiscie nie z p. Dudzinski
> pzdr

Tak to prawda. Przez swoją niesłowność pan Adam ponurkował sobie bardzo NIE TANIO PONAD 100% DROŻEJ :(

> [...]
> zona raz byla ze mna na lodzi
> oczywiscie platne dodatkowo 25euro
> ...raz jeszcze podkresle ze zostawiajac w sumie 305euro

Ile zapłaciłby zgodnie z promocyjna umową pan Adam Skowron gdyby zanurkował w najwyższej jakości centrum PADI 5 star Goldpalm IDC Resort?

Otóż za pakiet 5 dni/10 nurkowań z nitroksem 180 euro (130 euro pakiet nurkowań + 50 euro nitrox) - promocja dodatkowe 10% upustu od pakietu znizkowego + nitrox w cenie.
Wypłynięcie na wrak Thistlegorma 79 euro (2 nurkowania)
Morska wycieczka żony 20 euro.
Od osób z takim doświadczeniem nurkowym jak pana Adama Skowrona check dive nie jest wymagany (oczywiście po dokładnym obejrzeniu loog booka oraz posiadanych licencji) :)

Razem: 180+79+20 czyli 279 euro

Czyli pan Adam jak pisze zapłacił w innej bazie 305 euro za TRZY DNI nurkowania + przymusowy check dive.
Gdyby się zgłosił do bazy zgodnie z rezerwacją zapłaciłby 279 euro za SZEŚĆ DNI czyli kombinując zapłacił PONAD DWA RAZY DROŻEJ

Pozdrawiam i zapraszam na profesjonalne nurkowania.

Data: 2009-07-15 21:34:44
Autor: Tomek Sienicki
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
[...]

I jak wynika z powyższego okazuje się, że niejednokrotnie lepiej zapłacić PONAD DWA RAZY DROŻEJ za usługę i mieć święty spokój jak Pan Adam:) tomek Sienicki

Data: 2009-07-16 11:10:36
Autor: SHARMDIVER.PL
Tomek Sienicki wrote:
[...]

A czy możesz to rozwinąć?
Przecież on się nawet nie zgłosił do bazy gdzie zarezerwował nurkowania ... :(
A też ich nie odwołał w jakikolwiek sposób...
Baza PADI 5 star Goldpalm IDC Resort

Data: 2009-07-17 16:08:01
Autor: Daniel
SHARMDIVER.PL pisze:
I jak wynika z powyższego okazuje się, że niejednokrotnie lepiej zapłacić PONAD DWA RAZY DROŻEJ za usługę i mieć święty spokój jak Pan Adam:)

A czy możesz to rozwinąć?

ale co tutaj nie jest jasne?

ja to bym nawet uogolnil i napisal, ze SHARMDIVER nalezy unikac z zalozenia, jesli nie chce sie byc oszukanym, wystawionym do wiatru, robionym w jajo, itd... itp... etc... bez wzgledu na cene, chyba nikt nie chce miec zepsutego urlopu.

Daniel

do ZBOJa marciniaka na temat p.Dudzinskiego-przepraszam