do administratora ( jeśli jest)

Data: 2010-07-29 19:38:53
Autor: Cezary
do administratora ( jeśli jest)
Jako czytelnik tego forum zwracam się z prośbą o usunięcie z niego osób o pesudomimach: Demalant i Duch Leszka. Osoby te zaśmiecają wątki niemerytorycznymi, budzącymi zażenowanie wpisami.
Forum przestaje być czytelne i tym samym przestaje spełniać swoją rolę. Bardzo proszę o poważne potraktowanie mojej prośby.
Z poważaniem
Cezary - czytelnik forum.

Data: 2010-07-29 13:56:01
Autor: Pszemol
"Cezary" <cezary007WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:47f6.00000c65.4c51bcadnewsgate.onet.pl...
[...]

Rozbawiłeś mnie, Cezar! Naprawdę!

Data: 2010-07-29 18:50:25
Autor:
Cezary <cezary007WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
[...]

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108281&MID=%3Ci0nrtv%24j1q%241%40inews.gazeta.pl%3E

Czy możesz powiedzieć kto robi nie merytoryczne wpisy, w cały ten wątek.

Czy to jest kulturalny wpis ?

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109093&pid=1109273&MID=%3Ci2q353%24ba7%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-29 19:08:51
Autor: jacekplacek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Cezary <cezary007WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): > Jako czytelnik tego forum zwracam się z prośbą o usunięcie z niego osób o > pesudomimach: Demalant i Duch Leszka. Osoby te zaśmiecają wątki > niemerytorycznymi, budzącymi zażenowanie wpisami.
> [...]

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109093
&pid=1109273&MID=%3Ci2q353%24ba7%241%40inews.gazeta.pl%3E

Te "niemerytoryczne wpisy" to obnażenie twojej ignorancji, nie wiedzy, laickiego podejścia do techniki, nieznajomości zasad procesu projektowania i lekceważącego stosunku do odbiorcy i własnej pracy.
Drugi link - po prostu brak mi słów. Wpisujesz się w ten klimat znakomicie - jesteś wyzutym z sumienia i podstawowych zasad etyczno-moralnych psychopatycznym trollem. Takiego upodlenia, takiej żenady, takiego wyzucia z wszelkich zasad nie spotkałem nigdzie. Niestety, świat nurkowy jest skażony takimi kreaturami jak ty i twojego pokroju kolesie. Jak napsałem - brak słów na określenie tej makabreski.

Data: 2010-07-29 21:13:40
Autor: Loti
do administratora ( jeśli jest)
Jeszcze tracisz prąd na debilanta?
Do KF-a z kupą...

Data: 2010-07-29 20:26:07
Autor:
Loti <loti> napisał(a):
Jeszcze tracisz prąd na debilanta?
Do KF-a z kupą...

Cieszę się że jesteś dobrym znajomym Mari Bnińskiej.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-07-29 22:22:26
Autor: Mania
do administratora ( jeśli jest)
Ja juz dawno mam w KF. Szkoda czasu :)))

Data: 2010-07-29 22:26:12
Autor: Loti
do administratora ( jeśli jest)
To zalej domestosem - tak na wszelki wypadek.

Data: 2010-07-29 22:36:26
Autor: Mania

Użytkownik "Loti" <loti> napisał w wiadomości news:4c51e3e4news.home.net.pl...
To zalej domestosem - tak na wszelki wypadek.
A moge ACE? (i to nie delikat, bo za slabe:))))

Data: 2010-07-29 22:38:07
Autor: Loti
On 2010-07-29 22:36:26 +0200, "Mania" <mbnin@onet.pl> said:

Użytkownik "Loti" <loti> napisał w wiadomości
To zalej domestosem - tak na wszelki wypadek.
A moge ACE? (i to nie delikat, bo za slabe:))))

DebilACE?
Lepsze niż z wapnem doły.

Lej ile wlezie

ot

Data: 2010-07-29 22:41:31
Autor: Mania
[...]

2 flaszki starcza? A moze po prostu Bielinka? Czysty, zywy chlor :))))

Data: 2010-07-29 22:44:44
Autor: Loti
do administratora ( jeśli jest)
Skoro już o chemii łazienkowej mowa, to jak sądzisz w czym debilant usuwa zmazy z gaci?
Bo szlachetny kolor umyka ale wielki brąz zostaje w kadrze.

Lot

Data: 2010-07-29 22:46:22
Autor: Loti
On 2010-07-29 22:44:44 +0200, Loti <loti> said:

Skoro już o chemii łazienkowej mowa, to jak sądzisz w czym debilant usuwa zmazy z gaci?
Bo szlachetny kolor umyka ale wielki brąz zostaje w kadrze.

Lot

Chyba że rura ze scrubbera trafila do shittera.

Shit happens...

Data: 2010-07-29 22:49:46
Autor: Mania

Użytkownik "Loti" <loti> napisał w wiadomości news:4c51e89enews.home.net.pl...
On 2010-07-29 22:44:44 +0200, Loti <loti> said:

[...]

ROTFL
dobreeee.....
shit w scruberze? To jak nic z Azotow ten scrubber :))))

Data: 2010-07-29 22:52:50
Autor: Loti
do administratora ( jeśli jest)

dobreeee.....
shit w scruberze? To jak nic z Azotow ten scrubber :))))

Twarzoczaszkę domył...
Na szczęście zdjęcia nie emanują zapachami...

Niechluj z niego (nie tylko techniczny)

Ty się nie śmiej
Producent twojej oddycharki pomyślał o pułapce wodnej, ale czy zrobił pułapkę na kupę?

A tak w ogóle to ile masz zgłoszeń?

L.

Data: 2010-07-29 22:57:59
Autor: Mania

Użytkownik "Loti" <loti> napisał w wiadomości news:4c51ea22news.home.net.pl...

dobreeee.....
shit w scruberze? To jak nic z Azotow ten scrubber :))))

Twarzoczaszkę domył...
Na szczęście zdjęcia nie emanują zapachami...
na cale szczescie. Bo nie wyglada to zachecajaco. Lawenda to raczej nie jest :)

Niechluj z niego (nie tylko techniczny)
tak przynajmniej na zdjeciach wyglada. Na zywo podobno rowniez

Ty się nie śmiej
Producent twojej oddycharki pomyślał o pułapce wodnej, ale czy zrobił pułapkę na kupę?
No nie, to prawda. Chyba do niego zadzwonie z awantura. Aaaa, zapomnialam, przyslal paczke papmersow :)))

A tak w ogóle to ile masz zgłoszeń?
A ile masz patentow? Nie zgloszen (bo zglosic mozna wszystko), tylko patentow?????Bo jak nie masz zadnego (a zgloszenia wisza od wielu lat) tos cienias :PPPP
Mania

Data: 2010-08-03 08:27:03
Autor:
Loti <loti> napisał(a):

> dobreeee.....
> shit w scruberze? To jak nic z Azotow ten scrubber :))))

Jak się jest dupa techniczna to nie warto tego publicznie oznajmiać.
To nie są żadne azoty, jest następna wersja rozwojowa producentem jest Faser
nr zgłoszenia mogę podać. Jest tam stosowany LiOH i KO2.

[...]

Wiesz tak jak Tomasz Żabiereg gówno o pochłaniaczach i wytwornicach tlenu.
W takiej konstrukcji woda to bardzo duże problemy natychmiast.

A tak w ogóle to ile masz zgłoszeń?

L.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109439&pid=1109503&MID=%3Ci376lt%242d9%241%40inews.gazeta.pl%3E

Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)

Liczba wyników:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Paweł Mordkiewicz"

Nie znaleziono żadnych przedmiotów

Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)

Liczba wyników:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Maria Bnińska"

Nie znaleziono żadnych przedmiotów

To gratuluję wam jesteście w tej samej klasie gołodupców intelektualnych, co
wasz "guru" Tomasz Żabierek.
Jesteście kapitalną reklamą "IANTD Żabierek", działajcie dalej.

"Mania" Może tesz chcesz jakiś przybytek nazwać swoim imieniem, niestety te
istotne codziennie są już zajęte.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-07-29 22:46:28
Autor: Mania

Użytkownik "Loti" <loti> napisał w wiadomości news:4c51e83cnews.home.net.pl...
Skoro już o chemii łazienkowej mowa, to jak sądzisz w czym debilant usuwa zmazy z gaci?
Bo szlachetny kolor umyka ale wielki brąz zostaje w kadrze.

Lot
A sadzisz, ze usuwa? Bo patrzac na zdjeciach jak wyglada smiem watpic :)))))

Data: 2010-07-29 23:00:22
Autor: Loti
On 2010-07-29 22:46:28 +0200, "Mania" <mbnin@onet.pl> said:

A sadzisz, ze usuwa? Bo patrzac na zdjeciach jak wyglada smiem watpic :)))))

Myślę że "jebany kłamca i oszczerca" się tylko pudruje.
Władca much - bidulek - rodem z Goldinga...
Chlip, chlip...

Data: 2010-07-29 23:04:05
Autor: Mania

On 2010-07-29 22:46:28 +0200, "Mania" <mbnin@onet.pl> said:

A sadzisz, ze usuwa? Bo patrzac na zdjeciach jak wyglada smiem watpic :)))))

Myślę że "jebany kłamca i oszczerca" się tylko pudruje.
Władca much - bidulek - rodem z Goldinga...
Chlip, chlip...
To co napisales jest za trudne. Nie zrozumie.
Ale w ramach empatii i dnia dobroci dla zwierzat dolacze w chlipaniu :)))))

Data: 2010-07-29 23:07:53
Autor: Loti
do administratora ( jeśli jest)
Jakbym mu podał na długim kiju książkę Komandora Kłosa, to byłby 2 razy mądrzejszy?
Czy dwukrotnie bardziej wkurwiający?
Alternatywą jest jakaś biblioteka w bidulu ale obawiam się że może z tego wyrosnąć kolejny debilant...

Lot

Data: 2010-07-29 23:12:22
Autor: Mania

Użytkownik "Loti" <loti> napisał w wiadomości news:4c51eda9news.home.net.pl...
Jakbym mu podał na długim kiju książkę Komandora Kłosa, to byłby 2 razy mądrzejszy?
Nie sadze
Czy dwukrotnie bardziej wkurwiający?
no wlasnie
Alternatywą jest jakaś biblioteka w bidulu ale obawiam się że może z tego wyrosnąć kolejny debilant...
Myslisz, ze moze jeszcze wiekszy? Bo chociaz nic mnie nie jest w stanie zdziwic poza facetem w ciazy, to tutaj zdziwko pelne.
Ale jak sobie popatrzylam na zdjecia, to w sumie zrozumialam duzo. Wygladasz jak dynksiarz, piszerz jak dynksiarz
:))))
Butelki zbieram, zlom zbieram :))))

Data: 2010-07-29 23:17:45
Autor: Mania
Literowka...przepraszam
oczywiscie powinno byc:
piszesz

Data: 2010-07-30 00:09:46
Autor: Mania
[...]

A teraz to juz na powaznie. Rany julek, czy wszyscy juz postradali wszelkie zmysly? Gdzie ta sekta z czasow groza cafe, ciekawych dyskusji i wesolych dyskusji? Przeczytalam watek o Pawle i wlosy mi deba stanely na glowie. Na miejscu Pawla podalabym facetow do sadu po prostu.
Daliscie sie naprawde wszyscy zamnipulowac jednemu czlowiekowi, ktory potrafi rozpieprzyc wszystko. Zalozcie KF albo igonara i wrocmy do w miare normalnej sekty. Oddaliscie sie w rece rasowego trolla. Jak barany na rzez.
Sorki za brutalnosc, ale naprawde nikt tego nie widzi co sie stalo?
Mania
PS. Moze za pol roku znowu tu zajrze. Czesciej juz kompletnie nie ma po co.

Data: 2010-07-30 01:00:42
Autor: in for
do manii i loti (jeśli są)
Które z Was to Miętus, a które to Syfon???

Puszczacie pawia na sektę, a potem Mania się dziwi, że pawie są na sekcie.

"Przeciwnicy staną naprzeciwko siebie i oddadzą serię min kolejnych, przy czym
na każdą budującą i piękną minę Pylaszczkiewicza Miętalski odpowie burzącą i
szpetną kontr-miną. Miny &#8211; jak najbardziej osobiste, swoiste i wsobne, jak
najbardziej raniące i miażdżące &#8211; stosowane być mają bez tłumika aż do skutku."

Tyle z Gombrowicza.

Przypomnijmy, że wzniesiony do góry, zaglucony palec Syfona nie wygrał,
ostatecznym zwycięzcą zostaje Miętus "gwałcąc przeciwnika przez uszy".

Dalej więc Maniu! Dalej więc Loti!

Znów Gombrowicz:

"...dlaczego nie dacie kopniaka temu orlęciu, chłopięciu? Czy już nie ma w was
wcale krwi? Czy nie ma ambicji? Kopniaka, kopniaka dlaczego nie dacie? Kopniak
tylko może was uratować! Chłopakami bądźcie! Pokażcie mu, żeśmy chłopaki z
dziewczynami, nie jakieś tam chłopięta z dziewczętami!"

A może zamiast "kończyć", "oszczędźcie wstydu" i przejdźcie sobie na gg? Hm?

Kurde, w tej chwili sobie uświadomiłem, że nie pamiętam żadnego Waszego
merytorycznego wpisu z wyjątkiem przysr*ywania innym. Podrzućcie mi linka, jeśli
jestem w błędzie.

Jacek

Data: 2010-07-30 06:35:06
Autor: jacekplacek
do manii i loti (jeśli są)
in_for@vp.pl napisał(a):
[...]

Jacku, miałem Cię za mądrzejszego człowieka, niestety pomyliłem się. Jeżeli nie widzisz nic złego w szambie wylewającym się z czarneckiego i nic złego w postach szargających pamięć zmarłych, to coś nie tak jest z Twoim postrzeganiem świata. Drobnymi kroczkami, niezauważenie prawie takie indywidua jak Ty i czarnecki zdominowały sektę, niszcząc ją. Czy nie widzisz po swoim szarkowym forum jaką popularnością się ceszycie? Piszecie tam sami ze sobą, sami do siebie - ty i czarnecki, czarnecki i ty. Ile istnieje to twoje forum?  Ilu miałeś użytkowników na początku, ilu masz teraz? I nie wyciągasz wniosków? Nie dawno wykurzyliście stąd ostatni bastion rozsądku - Wieśka Kołacza. Mania ma rację, nie ma tu po co zaglądać. Zostali sami psychopaci a walka z wami, to czysta donkiszoteria.

Data: 2010-07-30 06:38:35
Autor: jacekplace
do manii i loti (jeśli są)
in_for@vp.pl napisał(a): > Które z Was to Miętus, a które to Syfon???

ooops. Przepraszam Włodku, ale Wiesiek też ładnie, też mądrze pisze i też juz znaaacznie rzadziej :)

Data: 2010-07-30 08:11:58
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):

> Kurde, w tej chwili sobie uświadomiłem, że nie pamiętam żadnego Waszego
> merytorycznego wpisu z wyjątkiem przysr*ywania innym. Podrzućcie mi linka, jeśl
> jestem w błędzie.

To akurat norma Mogą tylko ujadać ale koniecznie na temat, zwykle to ujadanie
za Żabierkiem.

[...]

Nie szargam pamięci LN, omijam dyskusje na temat nie omijam wszystkich z
ludźmi o nim, pomijam istotne fragmenty które są znane w środowisku które
komplikowały by sytuację prawną.
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=111
Jak sam widzisz były też tam dyskusjie z innymi osobami które tak podobno
szanujesz. Wyszedłeś na .... oszczercę ale to Twoja naturalna forma.
Zamiast kropek wiesz co wpisuję.

[...]

Włodek Kołacz coś ostatnio pisał o zaworkach i szczeliwach, było to zbieżne z
moimi poglądami i drastycznie rozbieżne z tym co mówisz. ALE musiał byś
rozumieć o co chodzi w takim wpisie. Jesteś koszmarnie głupi mocno ograniczony.
Inni kursanci PP coś umieją z nimi daje się rozmawiać:

"> Wracając do Twoich wybitnych zdolności matematycznych, to ile to jest ln-1=?

"Jeśli
będzie to zbiór liczb zespolonych, odpowiedzią będzie: liczba pi * i.
Jest to wartość główna logarytmu, dla k=0."

Bardzo ładna odpowiedź."

Nawet "paróweczko" nie wiesz o czym mowa, tak jest w znakomitej większości
postów. Dlatego nic nie rozumiesz o czym biegnie rozmowa odbierasz
powierzchowną formę i emocje.

Możesz tylko nimi się posługiwać.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109093&pid=1109365&MID=%3Ci2sonv%24qvd%241%40inews.gazeta.pl%3E

Wróćmy do "Mani" Marii Bnińskiej, jak na Hrabiankę mgr polonistyka i dr
dziennikarstwo to ma czworakowe lub stajenne przyzwyczajenia. Lubi przebywać
wśród parobczaków (gusta nie podlegają dyskusji).
Ale To Maria Bnińska cenzurowała posty na FN za co wyleciała z funkcji,
edytowała na życzenie "Waldo" ("usłużna kobieta była").
Na forum wewnętrznym ciszyła się że zrobili globalne ignorowanie, które działa
do tej pory.
W miedzy czasie na FN zrobiłem kolejne zgłoszenie w SCR, "Mania" była
moderatorką w tym dziale i po doskonałym, jedynym pod słońcem, kursie CCR, u
jedynego na świecie, najmądrzejszego instruktora na ul przy której mieszka,
Tomasza Żabierka.
Czy może zrozumieć ona i jej "guru" o co chodzi w takim rozwiązaniu czy mogą
coś w tej konstrukcji policzyć, skoro "guru nie umiało policzyć bilansu tlenu
w CCR ? Potem trochę zrozumiał i zawiesił exela do liczenia, ale znowu
biedaczek nie uwzględnił sztywnej objętości obiegu, dupa jakaś czy CO.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 14:04:16
Autor: Mania
do manii i loti (jeśli są)

Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000c96.4c52081anewsgate.onet.pl...
Kurde, w tej chwili sobie uświadomiłem, że nie pamiętam żadnego Waszego
merytorycznego wpisu z wyjątkiem przysr*ywania innym. Podrzućcie mi linka, jeśli
jestem w błędzie.
No coz, w pewnym wieku w istocie pamiec juz zawodzi....Podrzucic Ci jakies srodki? Bo Jacku poznalismy sie wlasnie przy okazji jakiegos mojego merytorycznego wpisu. Wtedy zdobyles do mnie komorke i sam zadzwoniles, zeby sie wiecej dowiedziec na temat przepisow ustawy Prawo Wodne :))))

Serdecznie pozdrawiam i zycze owocnej wspolpracy ze Smokiem. Pamietaj tylko, ze jeszcze niedawno Pawel Poreba tez byl jego idolem. I jak to sie zmienilo? Wyciagnij sobie z tego wnioski.
Mania
PS. Niestety i demolant wychodzi z KF tylko jesli go ktos cytuje. Jakby wszyscy rpzestali po prostu odpowiadac na jego posty umarlby naturlna smiercia sektowa.

Data: 2010-07-30 13:42:21
Autor:
do manii i loti (jeśli są)
Mania <mbnin@onet.pl> napisał(a):
Serdecznie pozdrawiam i zycze owocnej wspolpracy ze Smokiem. Pamietaj tylko, ze jeszcze niedawno Pawel Poreba tez byl jego idolem. I jak to sie zmienilo? Wyciagnij sobie z tego wnioski.

"Mania", to że gość kapitalnie leży jak na półce, a jest bez płetw, to prawda.
To że że ratował człowieka z zatruciem tlenem, to też prawda i to cenię wysoko.
Natomiast Paweł Poręba jest dupa na polu które mnie interesuje.
Jest klasycznym produktem Tomasza Żabierka, często mówią że to taki "mały
Żabierek". Jak nie da się w dyskusji czegoś osiągnąć, to poniżanie i
dyskredytacja, pretekst nie ważny, cel uświęca środki.
Ostatnio nie popisał się, dopisał JK innego do postu. Po to żeby
przypierdolić. Ma klasę żeby przeprosić ? Na razie nie widać takiej chęci, brnie w dalsze pomówienia.
Kontakt do Gdyni cywilnej ma dobry, może potwierdzić zalecenie stosowania
dekompresji tlenowej z ilorazem ciśnień 4, może pokazać kiedy zrealizował
takie nurkowanie na wysokości 6500m npm korzystając z NOF. Nie robi tego bo
nie ma takiego materiału badawczego i dokumentalnego.

PS. Niestety i demolant wychodzi z KF tylko jesli go ktos cytuje. Jakby wszyscy rpzestali po prostu odpowiadac na jego posty umarlby naturlna smiercia sektowa.

Mam 2 zgłoszenia, Ty, czy Twoi guru coś mają ? czy nic (gołą żabią dupę).
Sprawdź sobie ocenę Twojego postępowania, wpisz w internet "pscrdiver"

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 09:20:30
Autor: Adam
do administratora ( je�li jest)
W dniu 10-07-29 22:22, Mania pisze:
Ja juz dawno mam w KF. Szkoda czasu :)))
Uďż˝ytkownik "Loti"<loti>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Jeszcze tracisz pr�d na debilanta?
Do KF-a z kupďż˝...

Jak wy to robicie? Mi ciągle wychodzi z KF i sra na monitor :-(

--
 Adam instr. NAUI 49419

Data: 2010-07-29 19:40:38
Autor: cezary007
[...]

Przepraszam: przekręciłem pseudonim. Powinno być oczywiście:DEMOLANT.

Data: 2010-07-29 19:47:07
Autor: malgosia
do administratora ( jeśli jest)
Jako czytelnik tego forum zwracam się z prośbą o usunięcie z niego osób o

w środę spawę przekazuję do komitetu sterujoncego

admin

Data: 2010-07-29 22:14:06
Autor: Alf/red/
do administratora ( jeśli jest)
W dniu 2010-07-29 19:47, malgosia pisze:
sterujoncego

admin

Kolina wiesz co?

--
Alf/red/

Data: 2010-07-30 21:40:13
Autor: Wiesiek

Użytkownik "Alf/red/" <alf_1007@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:i2snec$nkl$2node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-29 19:47, malgosia pisze:
sterujoncego

admin

Kolina wiesz co?

-- Alf/red/

Zauważyłem nasz / nasza Kolina szaleje także na innych grupach.
A ja naiwny myślałem że to nasz nurkowy, wyhodowany na naszej nurkowej piersi nowotwór.

Szacun dla Ciebie Kolina !
Wiesiek

Data: 2010-07-29 20:50:33
Autor:
[...]

Przeczytaj wpisy Marii Bnińskiej i Loti.
To też Twoje dzieło, gratuluję.

pozdrawiam rc

--

do administratora ( jeśli jest)