do administratora ( jeśli jest)

Data: 2010-07-29 19:40:38
Autor: cezary007
do administratora ( jeśli jest)
Jako czytelnik tego forum zwracam się z prośbą o usunięcie z niego osób o pesudomimach: Demalant i Duch Leszka. Osoby te zaśmiecają wątki niemerytorycznymi, budzącymi zażenowanie wpisami.
Forum przestaje być czytelne i tym samym przestaje spełniać swoją rolę.
Bardzo
proszę o poważne potraktowanie mojej prośby.
Z poważaniem
Cezary - czytelnik forum.

--

Przepraszam: przekręciłem pseudonim. Powinno być oczywiście:DEMOLANT.

Data: 2010-07-29 19:47:07
Autor: malgosia
do administratora ( jeśli jest)
Jako czytelnik tego forum zwracam się z prośbą o usunięcie z niego osób o

w środę spawę przekazuję do komitetu sterujoncego

admin

Data: 2010-07-29 22:14:06
Autor: Alf/red/
do administratora ( jeśli jest)
W dniu 2010-07-29 19:47, malgosia pisze:
sterujoncego

admin

Kolina wiesz co?

--
Alf/red/

Data: 2010-07-30 21:40:13
Autor: Wiesiek

Użytkownik "Alf/red/" <alf_1007@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:i2snec$nkl$2node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-29 19:47, malgosia pisze:
sterujoncego

admin

Kolina wiesz co?

-- Alf/red/

Zauważyłem nasz / nasza Kolina szaleje także na innych grupach.
A ja naiwny myślałem że to nasz nurkowy, wyhodowany na naszej nurkowej piersi nowotwór.

Szacun dla Ciebie Kolina !
Wiesiek

do administratora ( jeśli jest)