do bleeeee...mkarawan, znowu zaczynam watek...slonko swieci, zaraz ide na spacer i do biblioteki...wolno mi ?

Data: 2009-04-24 05:15:11
Autor: Mariusz Merta
do bleeeee...mkarawan, znowu zaczynam watek...slonko swieci, zaraz ide na spacer i do biblioteki...wolno mi ?
panie bleeeee... mkarawan tez
to ze Slowackiego
nie pomne dokladnie ale to chyba bylo tak
"Bog widzie,zle nie zycze nikomu,
zeby w jego domu staneli postojem,
dwa donce, izeby mu zrobili rajem,
ci kozacy dwaj z nahajem..."
jak poszukam w bibliotece to zacytuje dokladniej...
tak jakos mi sie to przypomnialo...
tak, tak panie karawan, robie to z zydowskiej poreki
i antsyemickiej checi...oraz zeby przywalic sloncu za to ze
swieci... ;-))))
a humor mam dobry bo jutro wyjezdzam...
bendem po 10/05...moze zagladne od czasu do czasu o ile
jakis komp bedzie
Mariusz Merta

Data: 2009-04-24 14:52:39
Autor: mkarwan
do bleeeee...mkarawan, znowu zaczynam watek...slonko swieci, zaraz ide na spacer i do biblioteki...wolno mi ?

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:5756c84f-9caf-4219-bf97-8457219cb0b7w40g2000yqd.googlegroups.com...

I po co nowy watek?
Nadal Pan nie rozumie co sie do Pana pisze.

Data: 2009-04-24 10:51:25
Autor: Mariusz Merta
do bleeeee...mkarawan, znowu zaczynam watek...slonko swieci, zaraz ide na spacer i do biblioteki...wolno mi ?
alez rozumiem, rozumiem...robie po prostu sobie jaja...
chyba mi wolno...a pan sie mianowal moderatorem z bozej laski czy z
nadania sb ?
jak taki kawecki se moze robic jaja z prawdy i przyzwoitosci to ja nie
moge ?
Mariusz Merta

do bleeeee...mkarawan, znowu zaczynam watek...slonko swieci, zaraz ide na spacer i do biblioteki...wolno mi ?