do ciotek starych dewotek

Data: 2013-02-01 20:23:33
Autor: baba łodkrzyża
do ciotek starych dewotek
a co tam slychać łu tych smyków z PełoMafii? (bom dawno w maglu nie byla)

Data: 2013-02-02 09:45:43
Autor: Trybun
do ciotek starych dewotek
W dniu 2013-02-01 20:23, baba łodkrzyża pisze:
a co tam slychać łu tych smyków z PełoMafii? (bom dawno w maglu nie byla)

Jak dawno?

Data: 2013-02-02 21:14:40
Autor: jr
do ciotek starych dewotek

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keijnk$itk$2node2.news.atman.pl...

| Jak dawno?

Raport piszesz?

Data: 2013-02-03 09:32:23
Autor: Trybun
do ciotek starych dewotek
W dniu 2013-02-02 21:14, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Jak dawno?

Raport piszesz?

Zwykła ciekawość. Jestem na psp już chyba z pięć lat, ale takiego nicka jakoś nie kojarzę. A może to Baca Nowoczesny?

Data: 2013-02-03 16:40:37
Autor: jr
do ciotek starych dewotek

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kel7aj$6j9$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Zwykła ciekawość. Jestem na psp już chyba z pięć lat, ale takiego nicka
| jakoś nie kojarzę.

Powiem ci jadrysiu, ze na tej liscie jestem nawet i w trzech osobach, ale w Realu jam ci jest jedyny.

do ciotek starych dewotek