do fachowców od Play Fresh (pakiet 100 min)

Data: 2009-08-21 20:46:52
Autor: Krzysiek
do fachowców od Play Fresh (pakiet 100 min)
Pkt 7 Regulaminu oferty "100 min do Play i na stacjonarne w Play Fresh"

Użytkownik, ktory aktywował "100 minut do Play i na stacjonarne w Play  Fresh" otrzymuje 100 minut do

wykorzystania na połączenia głsowe na numery w Sieci Telekomunikacyjnej P4 i na krajowe numery

stacjonarne, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4.

Pytanie: co oznacza "realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4?" Wiem że Play ma roaming z Plusem dotyczacy pasm nieUMTSowych. Czy dzwoniąc ze stareńkiej Nokii, która nie pracuje w UMTS, na telefony stacjonarne będę mógł skorzystać z ów pakietu? Czy takie połączenie musi byc wykonane z tel będącego w zasięgu nadajników Playa (a nie Plusa)? Jak to rozpoznać? Od czego może to jeszcze zależeć? Interesuje mnie generalnie tylko dzwonienie na tel stacjonarne i z tego względu noszę się z zamiarem zakupu startera Play Fresh i zaprzęgnięcia do tego starej nokii zalegającej w szufladzie.

Data: 2009-08-21 20:57:16
Autor: bartekk
Krzysiek pisze:
[...]

Ja mam na stale ustawionego Plusa, wylaczony Edge i 3G na srajfonie;) i wszystko dziala w pakiecie dobrze.

Data: 2009-08-21 21:33:44
Autor: Piotr M
bartekk pisze:

stacjonarne, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4.

Ja mam na stale ustawionego Plusa, wylaczony Edge i 3G na srajfonie;) i wszystko dziala w pakiecie dobrze.

Potwierdzam, aż z ciekawości ustawiłem na Plus, pakiet schodzi normalnie. Cholewka wie o co im chodziło w tym końcowym zapisie. Na logikę to o to, że dotyczy to rozmów realizowanych z sieci P4, czyli gdyby ktoś był klientem np Orange, to ten pakiet by nie dotyczył, bzdura jakaś..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-23 07:51:19
Autor: Pawel
do fachowców od Play Fresh (pakiet 100 min)
Krzysiek dnia piątek 21 sierpień 2009 20:46 w wiadomości <h6mq39$mca$1@news.lublin.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę :
Pytanie: co oznacza "realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4?"

Tu chodzi o to, że z zagranicy (roaming) pakiet nie działa.
Na nadajnikach Play i Plus bez problemów.

Paweł 'wonski' Bohdal
GG # 1236285   LRU # 275820
Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect.

Data: 2009-08-24 15:50:55
Autor: Technolog
Dnia Sun, 23 Aug 2009 07:51:19 +0200, Pawel napisał(a):

[...]

Tym bardziej, że aktualnie Plus to sieć telekomunikacyjna P4.

Data: 2009-08-25 08:39:56
Autor: Krzysiek

:

[...]

Z tego co tu napisałeś wynika że połączenia z Play do Plusa miałyby schodzić z tego pakietu 100 minut.  A to jest chyba totalna bzdurą?.

Data: 2009-08-25 12:03:42
Autor: Technolog
Dnia Tue, 25 Aug 2009 08:39:56 +0200, Krzysiek napisał(a):

[...]

Nadinterpretowujesz ;p

Chodzi o to, iż korzystając z sieci Play nie ma znaczenia, czy jest się
zalogowanym do Play czy do Plus, wtedy sieci Plus i P4 są tożsame. Czyli
nie ma znaczenia, z czyjego nadajnika się korzysta. Inną sprawą jest, dokąd
się dzwoni, wtedy oczywiście są już naturalne różnice między Play i Plus.

Wyjątek: Play Online, który nie loguje się do Plus.

do fachowców od Play Fresh (pakiet 100 min)