do fundacji agory ośmieliłem się wysłać tki e-m ail

Data: 2010-04-06 16:59:02
Autor: Mariusz Merta
do fundacji agory ośmieliłem się wysłać tki e-m ail
na adres fundacja@agora.pl
************************************
Witam
Na facebook alicja tysiąc prosi o wsparcie finansowe
może byście zorganizowali jakąś pomoc dla niej
jak wrzuciłem to na grupę polityka to pan kawecki jacek
zdaje się wasz pracownik
potraktował mnie, cytuję "spierdalaj debilu"
to poważna sprawa, tak zabiegaliście o jej prawa a potem kobiecina
musi żebrać o pomoc
na portalach społecznościowych ?

Liczę na poważne potraktowanie tej sprawy
Mariusz Merta

wszystkich którym leży na sercu dobro alicji tysiąc proszę o wsparcie
apeluję tutaj zwłaszcza do kaweckiego, pietrzykowskiego, tzva adonaja
grzesia z. cyc i wszystkich ludzi wyzbytych nienawiści
wg adama michnika i jego cyrku powszedniego...

Mariusz Merta

Data: 2010-04-07 02:08:41
Autor: zbig
On 7 Kwi, 01:59, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
na adres funda...@agora.pl
************************************
[...]

Naprawdę tak zrobiłeś? Co ma fundacja Agory wspólnego z Alicją Tysiąc
i jackiem Kaweckim. Nie rozumiem takich wygłupów.

Data: 2010-04-07 07:02:40
Autor: Mariusz Merta
On 7 Apr, 10:08, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Naprawdę tak zrobiłeś? Co ma fundacja Agory wspólnego z Alicją Tysiąc
i jackiem Kaweckim. Nie rozumiem takich wygłupów.

bo mają te same powiązania
a poza tym fundacja pewnikiem zajmuje się pomocą dla potrzebujących
naprawde tak zrobiłem
Mariusz Merta

Data: 2010-04-07 12:10:34
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:60213f03-e967-4ec4-833e-27fc4a45e838w42g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Mniej więcej tyle samo co Merta ma wspólnego z rozumem.

--
stevep

Data: 2010-04-07 03:34:54
Autor: zbig
On 7 Kwi, 12:10, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:60213f03-e967-4ec4-833e-27fc4a45e838w42g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
> i jackiem Kaweckim. Nie rozumiem takich wygłupów.

Mniej więcej tyle samo co Merta ma wspólnego z rozumem.

Tu juz przesadziłeś. Mariusz to inteligentny i oczytany gość. Tylko
czasem zdumiewają mnie jego wnioski i czyny. Po co ta demonstracja z
tą Tysiąc. Kobieta już dawno udowodniła, że jedynym jej celem jest
zdobycie od frajerów pieniędzy i umie to robić. Takie jak ona nalezy
ignorować a nie dać się wpuszczać w maliny jak zrobił to Gość
Niedzielny i polskie państwo.

Data: 2010-04-07 07:08:40
Autor: Mariusz Merta
On 7 Apr, 11:34, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

zdobycie od frajerów pieniędzy i umie to robić. Takie jak ona nalezy
ignorować a nie dać się wpuszczać w maliny jak zrobił to Gość

Zbyszek nie chcę żadnej obrony od ciebie
wzajemnie, ty mnie zdumiewasz, ze kibicujesz oszustom i pomyleńcom
nie broń mnie proszę...bo jeszcze pomyśli ktoś, że popieram po
tuska i wszystkich mirów, zbychów etc.
Gość Niedzielny powiedział to co powiedział
i dobrze zrobił...zaś "niezależny sąd" osądził...
nie ciekawi cię co będzie dalej ?
A propos, mają wprowadzić podatek na co2 w łuuniiii
a twój idol anie be ani me ani kukuryku...
co gorsza kaczor też siedzi cicho,
czekam jak wybrnie z pułapki jaruzelskiej
i potem podejmuję dość istotną decyzję życiową
Mariusz Merta

P.S.
czy ty nie widzisz z kim się zadajesz ?
sam fakt, że takie pietrzykowskie, kaweckie etc.
kibicuja tuskowi juz ci powinno dać do myślenia...
mme

Data: 2010-04-07 09:25:04
Autor: Neko
do fundacji agory ośmieliłem się wysłać tki e-mail
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał

[...]

Do kosciola co niedziele zasuwasz zwawo ?

do fundacji agory ośmieliłem się wysłać tki e-m ail