do gier patrzec na taktowanie DDR3 czy timingi?

Data: 2010-02-03 03:08:38
Autor: metrampaz metrampaz
do gier patrzec na taktowanie DDR3 czy timingi?
Dzień dobry,
Mam do szanownych Panów (i Pań?) nastepujace pytanie odnosnie pamieci
DDR3 i gier. Wybralem sobie model dedykowany dla graczy:

- Patriot DDR3 Dual Chanel 2x2GB 1600 9-9-9-24 Gaming Series
PGS34G1600ELK

Ale w tej samej badz bardzo podobnej cenie jest model dla "zwyklych"
uzytkownikow, ktory ma timingi znacznie nizsze, ale za to nizsze
taktowanie:

- Patriot DDR3 Dual Chanel 2x2GB 1333 7-7-7-20 PGS AMD PGS34G1333LLKA

Co radzicie? Lepiej patrzec na taktowanie czy lepiej na timingi i co
przelozy sie na wydajnosc w grach?
A moze ktos mi poleci inne kosci do ok. 500 zł (np. Kingstone?), ktore
swietnie spisuja sie w grach?

Metrampaz

Data: 2010-02-03 12:35:16
Autor: qwerty
Użytkownik "metrampaz metrampaz" <metrampaz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fb657a9c-2ded-4641-8e23-5dfe47881f65@c4g2000yqa.googlegroups.com...
Co radzicie? Lepiej patrzec na taktowanie czy lepiej na timingi i co
przelozy sie na wydajnosc w grach?

Myślisz, że zauważysz różnicę?

A moze ktos mi poleci inne kosci do ok. 500 zł (np. Kingstone?), ktore
swietnie spisuja sie w grach?

"Kingstone" nie produkuje kości. Tak samo jak Patriot.
Według Ciebie jest jakaś różnica modułów do gier i pracy biurowej?
Wybierz tańsze.

Data: 2010-02-03 17:30:41
Autor: maX

Użytkownik "metrampaz metrampaz" <metrampaz@gmail.com> napisał w wiadomości news:fb657a9c-2ded-4641-8e23-5dfe47881f65c4g2000yqa.googlegroups.com...

Co radzicie? Lepiej patrzec na taktowanie czy lepiej na timingi i co
przelozy sie na wydajnosc w grach?

Różnica wydajnościowa między tymi pamięciami to może z 1%. Jeśli istotna jest tak mała różnica, to wybierz już Goodramy, a zaoszczędzoną kasę dodaj do lepszej karty graficznej. Finansowo wyjdzie to samo, ale zobaczysz wzrost wydajności zdecydowanie większy niż 1%.

do gier patrzec na taktowanie DDR3 czy timingi?