do katolik贸w

Data: 2013-06-15 13:46:02
Autor: A. Filip
do katolik贸w
Towarzysz Gn贸j <gnojczerwony@gru.pl> pisze:
Ka偶dy katolik powinien wiedzie膰, 偶e Jezus Chrystus by艂 pierwszym komunist膮 i dlatego odrzuca艂 wszelkie formy demokracji, z wyjatkiem demokracji ludowej. Potwierdzi艂 to Prymas Tysi膮clecia, kt贸ry nie ogladaj膮c si臋 na bur偶uazyjny rz膮d w Londynie, pot臋pi艂 wrog贸w Polski Ludowej jako 'bandy podziemia'.

 Szcz臋艣膰 Bo偶e!

A podasz link na odpowiedni膮 wypowied藕 prymasa z jej dat膮?
Bo twarde potwierdzenie to co艣 innego ni偶 "by膰 mo偶e tylko insynuacja"

--
A. Filip
Okazje przemijaj膮 jak chmury.

Data: 2013-06-15 13:57:41
Autor: Towarzysz Gn贸j
do katolik贸w

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:repack2k+hyi7xhmitf-d6f6@gmail.com...

| A podasz link na odpowiedni膮 wypowied藕 prymasa z jej dat膮?

Nooo... Tutaj nie chodzi o jak膮艣 tam wypowied藕. Chodzi o co艣 bardziej donios艂ego, chodzi o podpisany przez biskup贸w dokument:

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TH/THW/porozumienie_RP_1950.html
punkt 8.

Data: 2013-06-15 14:40:35
Autor: A. Filip
do katolik贸w
> [...]

Nooo... Tutaj nie chodzi o jak膮艣 tam wypowied藕. Chodzi o co艣 bardziej donios艂ego, chodzi o podpisany przez biskup贸w dokument:

1950? No to i tak "d艂ugawo" czekali :-)

--
A. Filip
Dobry pocz膮tek to po艂owa roboty.

Data: 2013-06-15 14:48:48
Autor: Towarzysz Gn贸j
do katolik贸w

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:repack2k+kiw3cevzif-d6f6@gmail.com...

| > |

| 1950? No to i tak "d艂ugawo" czekali :-)

Pi臋膰 lat si臋 d膮sali, zanim pupci dali...

Uuuuu-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-06-15 14:47:47
Autor: mkarwan
do katolik贸w
U偶ytkownik "Towarzysz Gn贸j" <gnojczerwony@gru.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kphkr8$uqh$1node2.news.atman.pl...
Nooo... Tutaj nie chodzi o jak膮艣 tam wypowied藕. Chodzi o co艣 bardziej
donios艂ego, chodzi o podpisany przez biskup贸w dokument:

> [...]

Masz problem ze zrozumienim tego co czytasz?

8. Ko艣ci贸艂 katolicki,
pot臋piaj膮c zgodnie ze swymi za艂o偶eniami ka偶d膮 zbrodni臋,
zwalcza膰 b臋dzie r贸wnie偶 zbrodnicz膮 dzia艂alno艣膰
band podziemia
oraz b臋dzie pi臋tnowa艂 i kara艂 konsekwencjami kanonicznymi duchownych,
winnych udzia艂u w jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypa艅stwowej.

Data: 2013-06-15 15:06:56
Autor: Towarzysz Gn贸j
do katolik贸w

U偶ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
| U偶ytkownik "Towarzysz Gn贸j" <gnojczerwony@gru.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| Masz problem ze zrozumienim tego co czytasz?

8. Ko艣ci贸艂 katolicki,....
(-darujmy sobie teologiczne wst臋pniaki-)
.......zwalcza膰 b臋dzie r贸wnie偶 zbrodnicz膮 dzia艂alno艣膰 band podziemia oraz b臋dzie pi臋tnowa艂 i kara艂 konsekwencjami kanonicznymi duchownych, winnych udzia艂u w jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypa艅stwowej.
-- -- --

Wasz膮 matk臋 ubili jak suk臋. Plujcie na jej ostatnich 偶o艂nierzy!

 (czerwnona macocha da wam cycusia)
Buuu-ha-ha-ha-ha
__
gru.pl

Data: 2013-06-15 15:38:22
Autor: mkarwan
do katolik贸w

U偶ytkownik "Towarzysz Gn贸j" <gnojczerwony@gru.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kphot3$2si$1node2.news.atman.pl...

> [...]
pi臋tnowa艂 i kara艂 konsekwencjami kanonicznymi duchownych, winnych udzia艂u w
jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypa艅stwowej.

Nie wycinaj tego co istotne.
Powtarzam:
[...]
I pytam ponownie:
Masz problem ze zrozumienim tego co czytasz?

Wasz膮 matk臋 ubili jak suk臋. Plujcie na jej ostatnich 偶o艂nierzy!
(czerwnona macocha da wam cycusia)

Do kogo to piszesz?

Data: 2013-06-15 21:48:15
Autor: Towarzysz Gn贸j
do katolik贸w

U偶ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kphqof$9hp$1usenet.news.interia.pl...

| U偶ytkownik "Towarzysz Gn贸j" <gnojczerwony@gru.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

| Nie wycinaj tego co istotne.

Teologiczne wykr臋ty sa najmniej istotne.
Istotne jest spolegliwe nazewnictwo i gotowo艣膰 do wsp贸艂pracy z w艂adz膮 towarzysza Bieruta, czyli tak naprawd臋 towarzysza Stalina.

 (偶y艂 jeszcze)
Buuu-ha-ha!

Data: 2013-06-15 15:39:53
Autor: Klin
do katolik贸w
W dniu 2013-06-15 13:57, Towarzysz Gn贸j pisze:

[...]

   http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%99%C5%BCa_patrioci

   Zdaje si臋, 偶e dokument kt贸ry podajesz to dzie艂o t.z. ksi臋偶y
   patriot贸w jak widzisz nie ma pod nim podpisu prymasa
   a ks. bp. M. Klepacz dzi臋ki niemu najprawdopodobniej na 偶膮danie
   w艂adz PRLu kierowa艂 episkopatem po uwi臋zieniu ksi臋dza prymasa.

   http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Klepacz

Data: 2013-06-15 17:30:52
Autor: mkarwan
do katolik贸w
U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51bc6eac$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzi臋ki za zwr贸cenie uwagi na to, 偶e dokumentu nie m贸g艂 podpisa膰 Wyszy艅ski,,poniewa偶 by艂 wtedy aresztowany.

Data: 2013-06-15 18:25:35
Autor: Klin
do katolik贸w
W dniu 2013-06-15 17:30, mkarwan pisze:
U偶ytkownik "Klin" pisze:

[...]

    Wyszy艅ski zosta艂 aresztowany we wrze艣niu 1953r.
    ale w ko艣ciele tamtych czas贸w nie by艂o jak i teraz
    jedno艣ci. Nie dziwi臋 si臋, 偶e dochodzi艂o do takich
    niesp贸jnych dzia艂a艅 - ksi臋偶a patrioci istniej膮
    i teraz nie b臋d臋 wymienia艂 wys艂uguj膮cych si臋
    Michnikowi i liberalnym mediom maj膮c nadziej臋,
    偶e si臋 opami臋taj膮, takie ostemplowywanie nie s艂u偶y
    niczemu dobremu.

Data: 2013-06-15 21:52:30
Autor: matusm
do katolik贸w

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51bc9582$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
U偶ytkownik "Klin" pisze:

[...]

   niczemu dobremu. NIE LEKAJCIE SIE bo dzieki braku  ostemplowywania nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-06-15 22:12:02
Autor: Towarzysz Gn贸j
do katolik贸w

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci

|    Wyszy艅ski zosta艂 aresztowany we wrze艣niu 1953r.
|    ale w ko艣ciele tamtych czas贸w nie by艂o jak i teraz
|    jedno艣ci.

Kto kaza艂 usun膮膰 ambasadora RP z Watykanu - Klepacz? Bo ja wiem, ze by艂 to Wyszy艅ski.

 Nie dziwi臋 si臋, 偶e dochodzi艂o do takich
|    niesp贸jnych dzia艂a艅 - ksi臋偶a patrioci istniej膮
|    i teraz nie b臋d臋 wymienia艂 wys艂uguj膮cych si臋
|    Michnikowi i liberalnym mediom maj膮c nadziej臋,
|    偶e si臋 opami臋taj膮

Czy si臋 'opami臋taja', czy nie, to jest wasza wewn臋trzna sprawa. Ostateczne znaczenie ma fakt, 偶e polski ko艣ci贸艂 firmowa艂 W艂adze Ludow膮 w艂asnym autorytetem. Gdyby w ten sam spos贸b sankcjonowali okupacj臋 hitlerowsk膮, AK-owskie podziemie
wymar艂oby w ciagu paru lat - na 偶adnej polskiej wsi nie podaliby im r臋ki. W艂adza Ludowa mia艂aby z nimi mniej roboty.

, takie ostemplowywanie nie s艂u偶y
|    niczemu dobremu.

Sami 偶escie si臋 stemplowali!

Buuu-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-06-15 22:28:23
Autor: Towarzysz Gn贸j
do katolik贸w

U偶ytkownik "Towarzysz Gn贸j" <gnojczerwony@gru.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kpii72$rqi$4node2.news.atman.pl...

> [...]
| znaczenie ma fakt, 偶e polski ko艣ci贸艂 firmowa艂 W艂adze Ludow膮 w艂asnym autorytetem.

Dzi臋ki temu mo偶na ich by艂o wygarn膮c z tych las贸w, a po藕niej zainstalowa膰 w艂asn膮 'opozycj臋'.

Buuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-06-15 21:56:46
Autor: Towarzysz Gn贸j
do katolik贸w

U偶ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kpi1bc$n1i$1usenet.news.interia.pl...
| U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci

| Dzi臋ki za zwr贸cenie uwagi na to, 偶e dokumentu nie m贸g艂 podpisa膰
| Wyszy艅ski,,poniewa偶 by艂 wtedy aresztowany.

Durnia z siebie robicie mkarwan:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Wyszy%C5%84ski#Arcybiskupstwo_i_prymasostwo

Zacytujmy:
--
14 kwietnia 1950 w imieniu Episkopatu Polski podpisa艂 porozumienie z w艂adzami komunistycznymi. W zamian za zagwarantowanie nauczania religii w szko艂ach i funkcjonowanie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego polski Ko艣ci贸艂 uzna艂 granice Ziem Odzyskanych Polski Ludowej[3]. Punkt 8. porozumienia g艂osi艂, 偶e 鈥濳o艣ci贸艂 katolicki, pot臋piaj膮c zgodnie ze swymi za艂o偶eniami ka偶d膮 zbrodni臋, zwalcza膰 b臋dzie r贸wnie偶 zbrodnicz膮 dzia艂alno艣膰 band podziemia oraz b臋dzie pi臋tnowa艂 i kara艂 konsekwencjami kanonicznymi duchownych, winnych udzia艂u w jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypa艅stwowej鈥漑4].

Data: 2013-06-15 21:53:14
Autor: Towarzysz Gn贸j
do katolik贸w

> [...]
|   a ks. bp. M. Klepacz dzi臋ki niemu najprawdopodobniej na 偶膮danie
|   w艂adz PRLu kierowa艂 episkopatem po uwi臋zieniu ksi臋dza prymasa.

Wyszy艅ski tez podpisa艂.