do katolikw

Data: 2013-06-15 13:34:59
Autor: Towarzysz Gnj
do katolikw
Kady katolik powinien wiedzie, e Jezus Chrystus by pierwszym komunist i dlatego odrzuca wszelkie formy demokracji, z wyjatkiem demokracji ludowej. Potwierdzi to Prymas Tysiclecia, ktry nie ogladajc si na buruazyjny rzd w Londynie, potpi wrogw Polski Ludowej jako 'bandy podziemia'.

 Szcz Boe!
__
gru.pl

Data: 2013-06-15 04:53:57
Autor: Leming Show
do katolikw
On 15 Cze, 13:34, Towarzysz Gnj <gnojczerw...@gru.pl> wrote:
Kady katolik powinien wiedzie

Hasbara sypnea  wieynk. I to dziaa:)

Data: 2013-06-15 14:00:26
Autor: Towarzysz Gnj
do katolikw

Uytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci news:066c4bb9-ffd7-4a2b-8cfd-fd08bb9f65f5q8g2000vbl.googlegroups.com...
On 15 Cze, 13:34, Towarzysz Gnj <gnojczerw...@gru.pl> wrote:
Kady katolik powinien wiedzie

Hasbara sypnea  wieynk.

   wczeniej tobie nadepna na ucho

 I to dziaa:)

Buu-ha-ha!

Data: 2013-06-15 13:46:02
Autor: A. Filip
do katolików
Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:
Każdy katolik powinien wiedzieć, że Jezus Chrystus był pierwszym komunistą i dlatego odrzucał wszelkie formy demokracji, z wyjatkiem demokracji ludowej. Potwierdził to Prymas Tysiąclecia, który nie ogladając się na burżuazyjny rząd w Londynie, potępił wrogów Polski Ludowej jako 'bandy podziemia'.

 Szczęść Boże!

A podasz link na odpowiednią wypowiedź prymasa z jej datą?
Bo twarde potwierdzenie to coś innego niż "być może tylko insynuacja"

--
A. Filip
Okazje przemijają jak chmury.

Data: 2013-06-15 13:57:41
Autor: Towarzysz Gnój
do katolików

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+hyi7xhmitf-d6f6@gmail.com...

| A podasz link na odpowiednią wypowiedź prymasa z jej datą?

Nooo... Tutaj nie chodzi o jakąś tam wypowiedź. Chodzi o coś bardziej doniosłego, chodzi o podpisany przez biskupów dokument:

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TH/THW/porozumienie_RP_1950.html
punkt 8.

Data: 2013-06-15 14:40:35
Autor: A. Filip
do katolików
> [...]

Nooo... Tutaj nie chodzi o jakąś tam wypowiedź. Chodzi o coś bardziej doniosłego, chodzi o podpisany przez biskupów dokument:

1950? No to i tak "długawo" czekali :-)

--
A. Filip
Dobry początek to połowa roboty.

Data: 2013-06-15 14:48:48
Autor: Towarzysz Gnój
do katolików

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+kiw3cevzif-d6f6@gmail.com...
> [...]
| > |

| 1950? No to i tak "długawo" czekali :-)

Pięć lat się dąsali, zanim pupci dali...

Uuuuu-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-06-15 14:47:47
Autor: mkarwan
do katolików
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kphkr8$uqh$1node2.news.atman.pl...
Nooo... Tutaj nie chodzi o jakąś tam wypowiedź. Chodzi o coś bardziej
doniosłego, chodzi o podpisany przez biskupów dokument:

> [...]

Masz problem ze zrozumienim tego co czytasz?

8. Kościół katolicki,
potępiając zgodnie ze swymi założeniami każdą zbrodnię,
zwalczać będzie również zbrodniczą działalność
band podziemia
oraz będzie piętnował i karał konsekwencjami kanonicznymi duchownych,
winnych udziału w jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypaństwowej.

Data: 2013-06-15 15:06:56
Autor: Towarzysz Gnój
do katolików

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| Masz problem ze zrozumienim tego co czytasz?

8. Kościół katolicki,....
(-darujmy sobie teologiczne wstępniaki-)
.......zwalczać będzie również zbrodniczą działalność band podziemia oraz będzie piętnował i karał konsekwencjami kanonicznymi duchownych, winnych udziału w jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypaństwowej.
-- -- --

Waszą matkę ubili jak sukę. Plujcie na jej ostatnich żołnierzy!

 (czerwnona macocha da wam cycusia)
Buuu-ha-ha-ha-ha
__
gru.pl

Data: 2013-06-15 15:38:22
Autor: mkarwan
do katolików

Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kphot3$2si$1node2.news.atman.pl...

> [...]
piętnował i karał konsekwencjami kanonicznymi duchownych, winnych udziału w
jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypaństwowej.

Nie wycinaj tego co istotne.
Powtarzam:
[...]
I pytam ponownie:
Masz problem ze zrozumienim tego co czytasz?

Waszą matkę ubili jak sukę. Plujcie na jej ostatnich żołnierzy!
(czerwnona macocha da wam cycusia)

Do kogo to piszesz?

Data: 2013-06-15 21:48:15
Autor: Towarzysz Gnój
do katolików

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kphqof$9hp$1usenet.news.interia.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| Nie wycinaj tego co istotne.

Teologiczne wykręty sa najmniej istotne.
Istotne jest spolegliwe nazewnictwo i gotowość do współpracy z władzą towarzysza Bieruta, czyli tak naprawdę towarzysza Stalina.

 (żył jeszcze)
Buuu-ha-ha!

Data: 2013-06-15 15:39:53
Autor: Klin
do katolików
W dniu 2013-06-15 13:57, Towarzysz Gnój pisze:

[...]

   http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%99%C5%BCa_patrioci

   Zdaje się, że dokument który podajesz to dzieło t.z. księży
   patriotów jak widzisz nie ma pod nim podpisu prymasa
   a ks. bp. M. Klepacz dzięki niemu najprawdopodobniej na żądanie
   władz PRLu kierował episkopatem po uwięzieniu księdza prymasa.

   http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Klepacz

Data: 2013-06-15 17:30:52
Autor: mkarwan
do katolików
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:51bc6eac$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki za zwrócenie uwagi na to, że dokumentu nie mógł podpisać Wyszyński,,ponieważ był wtedy aresztowany.

Data: 2013-06-15 18:25:35
Autor: Klin
do katolików
W dniu 2013-06-15 17:30, mkarwan pisze:
Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

    Wyszyński został aresztowany we wrześniu 1953r.
    ale w kościele tamtych czasów nie było jak i teraz
    jedności. Nie dziwię się, że dochodziło do takich
    niespójnych działań - księża patrioci istnieją
    i teraz nie będę wymieniał wysługujących się
    Michnikowi i liberalnym mediom mając nadzieję,
    że się opamiętają, takie ostemplowywanie nie służy
    niczemu dobremu.

Data: 2013-06-15 21:52:30
Autor: matusm
do katolików

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

   niczemu dobremu. NIE LEKAJCIE SIE bo dzieki braku  ostemplowywania nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-06-15 22:12:02
Autor: Towarzysz Gnój
do katolików

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości

|    Wyszyński został aresztowany we wrześniu 1953r.
|    ale w kościele tamtych czasów nie było jak i teraz
|    jedności.

Kto kazał usunąć ambasadora RP z Watykanu - Klepacz? Bo ja wiem, ze był to Wyszyński.

 Nie dziwię się, że dochodziło do takich
|    niespójnych działań - księża patrioci istnieją
|    i teraz nie będę wymieniał wysługujących się
|    Michnikowi i liberalnym mediom mając nadzieję,
|    że się opamiętają

Czy się 'opamiętaja', czy nie, to jest wasza wewnętrzna sprawa. Ostateczne znaczenie ma fakt, że polski kościół firmował Władze Ludową własnym autorytetem. Gdyby w ten sam sposób sankcjonowali okupację hitlerowską, AK-owskie podziemie
wymarłoby w ciagu paru lat - na żadnej polskiej wsi nie podaliby im ręki. Władza Ludowa miałaby z nimi mniej roboty.

, takie ostemplowywanie nie służy
|    niczemu dobremu.

Sami żescie się stemplowali!

Buuu-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-06-15 22:28:23
Autor: Towarzysz Gnój
do katolików

Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kpii72$rqi$4node2.news.atman.pl...

> [...]
| znaczenie ma fakt, że polski kościół firmował Władze Ludową własnym autorytetem.

Dzięki temu można ich było wygarnąc z tych lasów, a poźniej zainstalować własną 'opozycję'.

Buuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-06-15 21:56:46
Autor: Towarzysz Gnój
do katolików

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kpi1bc$n1i$1usenet.news.interia.pl...
| Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości

| Dzięki za zwrócenie uwagi na to, że dokumentu nie mógł podpisać
| Wyszyński,,ponieważ był wtedy aresztowany.

Durnia z siebie robicie mkarwan:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Wyszy%C5%84ski#Arcybiskupstwo_i_prymasostwo

Zacytujmy:
--
14 kwietnia 1950 w imieniu Episkopatu Polski podpisał porozumienie z władzami komunistycznymi. W zamian za zagwarantowanie nauczania religii w szkołach i funkcjonowanie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego polski Kościół uznał granice Ziem Odzyskanych Polski Ludowej[3]. Punkt 8. porozumienia głosił, że „Kościół katolicki, potępiając zgodnie ze swymi założeniami każdą zbrodnię, zwalczać będzie również zbrodniczą działalność band podziemia oraz będzie piętnował i karał konsekwencjami kanonicznymi duchownych, winnych udziału w jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypaństwowej”[4].

Data: 2013-06-15 21:53:14
Autor: Towarzysz Gnój
do katolików

> [...]
|   a ks. bp. M. Klepacz dzięki niemu najprawdopodobniej na żądanie
|   władz PRLu kierował episkopatem po uwięzieniu księdza prymasa.

Wyszyński tez podpisał.