do kiedy pełnomocnictwo procesowe

Data: 2009-11-30 11:01:20
Autor: Xrumer x
do kiedy pełnomocnictwo procesowe
Witam, córka założyła sprawę w sądzie o dopuszczenie do
współposiadania nieruchomości wspólnej. Nieruchomość należy do córki i
pewnego małżeństwa , rozprawa jest jutro a córka rozchorowała się.

Czy wystarczy, że napisze mi pełnomocnictwo w domu i będę mógł się
stawić za nią na jutrzejszej rozprawie czy musiałem to pełnomocnictwo
dostarczyć wcześniej lub potwierdzone notarialnie? Ewentualnie jaka
jest inna opcja, żeby nie przekładać rozprawy ale żeby nie ciągać
chorej córki jutro po sądach?

Data: 2009-11-30 22:04:19
Autor: kuba
Xrumer x pisze:
[...]

Wystarczy.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Data: 2009-12-01 10:59:40
Autor: ąćęłńóśżź
do kiedy pełnomocnictwo procesowe
W jakich przypadkach pełnomocnictwo należy opłacić?
JaC

-- -- -

Wystarczy.

Data: 2009-12-01 15:34:49
Autor: pjk
do kiedy pełnomocnictwo procesowe
W jakich przypadkach pełnomocnictwo należy opłacić?
JaC

-- -- -

> Wystarczy.

We wszystkich wypadkach, z wyjątkiem wypadków przewidzianych w ustawie. W
katalogu wyłączenia mieści się m. in. pełnomocnictwo w przedmiotowej sprawie
/dla wstępnego/.

--

do kiedy pełnomocnictwo procesowe