do kroovki

Data: 2009-09-25 09:13:37
Autor: zuk
do kroovki
Kroovko, właśnie spółdzielnia na ORCO pokazała siłę, zwijając arkusz do o,o1 PLN i w zamku trzymając do 8 minuty po otwarciu.
To ma wskazywać na "Twoje wzrosty o 400-500%"?!
Hmm, bo wygląda, że to szmata, nie spółka ;-)

Data: 2009-09-25 11:44:21
Autor: przemoN
do kroovki
zuk pisze:
[...]

szmaty dają największe stopy zwrotu

przemoN

Data: 2009-09-25 13:34:36
Autor: Dombrek
do kroovki

szmaty dają największe stopy zwrotu

Oczywiście! Wszystko jest kwestią stosunku potencjalnego zysku do ryzyka. Więc można zupełnie bezpiecznie kupować spółkę, która ogłosiła upadlość, ale ma szanse na dogadanie się z wierzycielami: takie spółki albo dają +500%,albo idą do piachu. Przy odpowiednim MM, nawet jak pójdzie do piachu, to portfel nie ucierpi.
Dombrek

Data: 2009-09-25 22:19:13
Autor: kroovka
do kroovki
Witam-ja zwiekszylem portfel a wynik podyskutujemy juz na koniec tego roku-
zapraszam-mozesz mnie wywolac.

do zobaczenia
kroovka

Data: 2009-09-26 01:13:34
Autor: zuk
do kroovki
kroovka@poczta.onet.pl pisze:
Witam-ja zwiekszylem portfel a wynik podyskutujemy juz na koniec tego roku-
zapraszam-mozesz mnie wywolac.

do zobaczenia
kroovka

Hej.
Widzę, że tylko Ty zauważyłeś 'emotkę' podkreślającą moją wypowiedź.
ale z przyjemnością Cię przed Świętami wywołam :D

Data: 2009-12-24 12:12:01
Autor: zuk
do kroovki
zuk pisze:
[...]

To Ty chciałeś, by Cię "wywołać" przed Świętami, ... więc jak z prognozą dla ORCO ?!
:D

Data: 2009-10-08 14:47:45
Autor: kroovka
do kroovki
Kroovko, właśnie spółdzielnia na ORCO pokazała siłę, zwijając arkusz do o,o1 PLN

dzisiaj zaczynamy powolne wzrosty na ORCO-do trzech razy sztuka

kroovka

--

do kroovki