do kroovki

Data: 2009-12-22 09:28:26
Autor: Webmaster
do kroovki
Jak tam Twoje orco?
Pchnales czy trzymasz jeszcze

Web

Data: 2009-12-22 15:30:23
Autor: kroovka
do kroovki
Jak tam Twoje orco?
Pchnales czy trzymasz jeszcze

Web
rownowaze przez EKO export i jest OK, nieprawda_

a za rok co innego pociagnie sanie mikrosferowe.

kroovka z EKO Orco

Data: 2009-12-28 13:58:40
Autor: kroovka
do kroovki
> Jak tam Twoje orco?
> Pchnales czy trzymasz jeszcze
-- -- -- -- -- -- --

dzisiaj na ta chwile orco plus eko daje ok 5 % up = nie jest zle i tobie polecam

kroovka

Data: 2009-12-28 15:40:28
Autor: kroovka
ORCO EKO Export Group ma sie dobrze
jutro ponad 1,80 bo idziemy do 1,99 (oby tez na poczatek 26,00 zl) na koniec roku

kroovka

Data: 2010-01-07 12:45:17
Autor: kroovka
ORCO EKO Export Group ma sie dobrze
2 tygodniowe opoznienie sie jednak domknie

kroovka

prezent dla Asz i loosera trzymam.

Data: 2010-01-13 13:22:10
Autor: kroovka
ORCO EKO Export Group ma sie dobrze
prezent dla Asz i loosera trzymam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

od czasu tego losu z akcji Eko ma sie lepiej wiec pewnie podniose pule prezentow:-)

chyba ze kurs eko przejdzie 4 zl i sposrod innych spolek na NC stanie sie towarem deficytowym

kroovka

Data: 2010-01-19 15:21:08
Autor: kroovka
[...]

Zmiany w obu spolkach ida niby niezaleznie ale na koniec roku na obu moze byc podobny efekt netto. A dywersyfikacja jest pelna pol na pol. Polecam nadal.

kroovka

Data: 2010-01-19 18:31:09
Autor: Zbyszek
Dnia 19-01-2010 o 15:21:08 <kroovka@poczta.onet.pl> napisał(a):

Zmiany w obu spolkach ida niby niezaleznie ale na koniec roku na obu  moze byc
podobny efekt netto. A dywersyfikacja jest pelna pol na pol. Polecam  nadal.

buy & hold ?
a szkoda taki ładny zysk

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-19 19:32:32
Autor: kroovka
prezent dla Asz i loosera trzymam.
buy & hold ?
a szkoda taki ładny zysk

-- Pozdrawiam,
Z.
'''''''''''''''''''''

napisz jasniej, czego szkoda? Szkoda Ci zyskac duzo wiecej..dziwne... Ucinanie zysku to bolaczka wielu inwestycji i nabijanie kabzy biurom maklerskim. Kup i trzymaj do konca roku- Tak - to moja zasada.

Zasada nie ucinania zyskow rownie wazna jak zasada utrzymania kapitalu.

A masz inny tutaj pomysl? To uzasadnij go.
kroovka

Data: 2010-01-19 21:39:40
Autor: Zbyszek
Dnia 19-01-2010 o 19:32:32 <kroovka@poczta.onet.pl> napisał(a):

Kup i trzymaj do konca roku- Tak - to moja zasada.

Zasada nie ucinania zyskow rownie wazna jak zasada utrzymania kapitalu.

A masz inny tutaj pomysl? To uzasadnij go.

ruchome stop - lossy?
próba okreslenia terminu konca wzrostów ? Im szybciej rosnie tym wieksze  ryzyko ze przestanie.
O zasadzie trzymania do konca roku nie słyszałem.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-21 11:37:32
Autor: kroovka
prezent dla Asz i loosera trzymam.
A slyszales o zawarciu, np w banku umowy inwestycyjnej na obligacje np roczne czy dwuletnie. Jest tam staly termin??? Wiem, ze wiesz; wiem ze uwazasz ze lepiej 15 razy rocznie kupic spolke X i 16 razy ja sprzedac:-) ale to nabija kase nie tobie ale instytucji pobierajacej prowizje. Na tym traca ludzie np na kontraktach.
Tam (w mojej skali na obligacjach) daja grosze (w domysle pare zlotych) a na Ekoexporcie w skali rocznej nie mniej niz 100%, inne spolki jak np centrozap w skali dwuletniej tez ten sam wynik. Teraz jest dwudniowa lub mniej-korekta wiec sa mozliwosci inwestycji z biegu (na wlasna!! odpowiedzialnosc jednak!!).

Zatem taka gre reality show prezentuje, inwestuje i sadz ze znowu wygram

kroovka

Data: 2010-01-22 22:03:04
Autor: Zbyszek
Dnia 21-01-2010 o 11:37:32 <kroovka@poczta.onet.pl> napisał(a):

A slyszales o zawarciu, np w banku umowy inwestycyjnej na obligacje np  roczne
czy dwuletnie. Jest tam staly termin??? Wiem, ze wiesz; wiem ze uwazasz  ze

och , nie tylko tam . Są i fundusze zamknięte inwestujące w to czy tamto.
Gorzej że wycofywanie się z nich nie jest proste.
Do tego dziwnym trafem - tworzy się akurat takie, na jakie panuje  aktualnie gorączka.
Gorączka mija, zysk też. Ale to dygresja.
Co do obligacji, juz kiedyś tu pisałem - można na nich fajnie zarobić jak  inflacja spada,
ale wygodniejsze są tu akurat fundusze otwarte, bo łatwo można wejść i  wyjść.
Nie mam nic przeciwko długotrwałym trendom dającym zarobek - ale skąd masz  pewność, czy
są długotrwałe. Szczególnie w odniesieniu do mikrospółek. Jeśli (a  wierzysz) spółka urośnie 1000%
masz jej 20% portfela, a celem jest 100% zysk z portfela, łatwo policzyć  że cel został zrealizowany.
Dlaczego czekać do końca roku ? Nie ma w tym logiki.

--
Pozdrawiam,
Z.

do kroovki