do ksiegi ginesa go

Data: 2009-08-13 16:44:09
Autor: Bruner
do ksiegi ginesa go
czy ktos pobil ten rekord juz 30 razy dziennie

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6927168,Barackowi_Obamie_groza_smiercia.html?skad=rss

z tego co wiem to towarzyszowi Stalinowi nie grozili ani razu, no w koncu go Beria otrul ale to juz swoja droga.

Data: 2009-08-13 22:49:39
Autor: jadrys
do ksiegi ginesa go
Bruner pisze:

z tego co wiem to towarzyszowi Stalinowi nie grozili ani razu, no w koncu go Beria otrul ale to juz swoja droga.

Bzdet z tym otruciem.. Zmarł na zawał serca.

Data: 2009-08-13 16:58:59
Autor: Bruner
do ksiegi ginesa go

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h61u95$evm$5news.onet.pl...
Bruner pisze:

z tego co wiem to towarzyszowi Stalinowi nie grozili ani razu, no w koncu go Beria otrul ale to juz swoja droga.

Bzdet z tym otruciem.. Zmarł na zawał serca.

A skad wiesz byles przy tym przeprowadzales autopsje, no wiec.

Wersji bylo juz sporo. Z ostatnio ujawnionych aktow, spisywanych przez lekarzy obecnch przy Stalinie, symptomy wskazuja na otrucie.

http://www.youtube.com/watch?v=-sg-on2SMJs

Skad masz swoje wiadomosci, piszesz jakbys mial w 100% wiarygodne zrodlo.

Data: 2009-08-14 10:01:34
Autor: jadrys
do ksiegi ginesa go

Bruner pisze:

[...]

Moje wiadomości zawsze pochodzą z pewnego źródła.. Nigdy nie ulegam plotkom i domysłom..

A skąd? - a czy to ważne?

do ksiegi ginesa go