do którego banku wypłacać "PzA"

Data: 2010-09-30 00:39:38
Autor: bastek72
do którego banku wypłacać "PzA"
kto handluje na allegro i (dobrowolnie czy przymusowo)
przyjmuje "płatności allegro" musi wypłacać je na swój
rachunek bankowy. Jaki najlepiej wybrać?

ano taki, który pozwoli swobodnie nimi zadysponować.

1) bezprowizyjne przelewy do obcego banku
2) wczesna pora zaksięgowania środków danego dnia
3) możliwość zlecenia przelewu do obcego banku dzisiaj

na moim koncie bzwbk środki pojawiają sie ok. 15:20
a wiec już po ostatniej sesji eliksiru wychodzącego
mogę je ewentualnie wypłacić w placówce bzwbk i mały spacerek, przed 16:00 wpłacić w placówce pkobp
aby były dostępne w inteligo.

Zastanawiam się nad zmianą rachunku do wypłacania PzA

mam pytania:
1) czy w ktoś z grupowiczów wypłaca "PzA" do Inteligo?
i czy środki wpływają i są dostępne przed 14:20?

2) czy w ktoś z grupowiczów wypłaca "PzA" do mBanku?
i czy środki przychodzą i są dostępne przed 13:05?

obydwa banki (inteligo i mbank) królują na allegro
i obydwa banki oferują bezprowizyjne przelewy krajowe
zastanawiam się czy będę mieć conajmniej 10 minut
na zadysponowanie środkami przez przelew krajowy.

Data: 2010-09-30 01:00:23
Autor: Krzysztof

<bastek72@onet.pl> wrote in message news:7d75.0000090b.4ca3c02anewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Chyba wszystko zalezy od wysylania przelewow przez Allegro. Jezeli odbywa sie to II-sesja jak piszesz, to masz nikle szanse na zalapanie sie na wysylke III-sesja. Chociaz patrzac w tabele realizacji przelewow to w kilku bankach sie to zazebia, ale tylko teoretycznie, bo czesto podane godziny oznaczaja ksiegowanie od podanej godziny przez np. okres 1-2godzin.
Moj kontakt z Allegro jest tylko jako kupujacy, wiec nie doradze nic z wlasnego doswiadczenia, ale na logike, jak chcesz miec srodki do dyspozycji powiedzmy w Inteligo, to zlecaj do niego wszystkie wyplaty z Allegro i tak bedzie prosciej niz kombinowac z przelewaniem tego samego dnia via inny bank. Ewentualnie jak chcesz pobierac gotowke, to mozesz kierowac to na konto z bezplatnymi bankomatami i pobierac w dowolnym miejscu i czasie tego samego dnia, nic wiecej nie przychodzi mi do glowy.

Data: 2010-09-30 05:58:22
Autor: xbartx
Dnia Thu, 30 Sep 2010 00:39:38 +0200, bastek72 napisał(a):

obydwa banki (inteligo i mbank) królują na allegro i obydwa banki
oferują bezprowizyjne przelewy krajowe zastanawiam się czy będę mieć
conajmniej 10 minut na zadysponowanie środkami przez przelew krajowy.

A co według Ciebie oznacza magiczne "zadysponowanie środkami przez przelew krajowy"? Może po prostu wypłać je przez PzA do miejsca docelowego i już. Nie szukasz czasem dziury w cały na siłę?

--
xbartx

Data: 2010-09-30 16:12:41
Autor: Kotlet z karkĂłwki
do ktĂłrego banku wypÂłacaĂŚ "PzA"
W dniu 2010-09-30 07:58, xbartx pisze:
[...]

zmiana rachunku na alegro trwa nie krocej niz 3 dni robocze i czesto wymagaja kopi umowy z bankiem + kopii dowodu (i to nie allegro tylko obca spolka obslugujaca pza)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Data: 2010-10-01 01:17:37
Autor: bastek72
do którego banku wypłacać "PzA"
Dnia Thu, 30 Sep 2010 00:39:38 +0200, bastek72 napisaĹ&#65533;(a):

> obydwa banki (inteligo i mbank) krĂłlujÄ&#65533; na allegro i obydwa banki
> oferujÄ&#65533; bezprowizyjne przelewy krajowe zastanawiam siÄ&#65533; czy bÄ&#65533;dÄ&#65533; mieÄ&#65533;
> conajmniej 10 minut na zadysponowanie Ĺ&#65533;rodkami przez przelew krajowy.

A co wedĹ&#65533;ug Ciebie oznacza magiczne "zadysponowanie Ĺ&#65533;rodkami przez przelew krajowy"? MoĹźe po prostu wypĹ&#65533;aÄ&#65533; je przez PzA do miejsca docelowego i juĹź. Nie szukasz czasem dziury w caĹ&#65533;y na siĹ&#65533;Ä&#65533;?

miejscem docelowym ma być jedno z kont używanych do handlu na allegro.pl
czasami jednak chcę kupić coś na allegro a inny user będzie miał akurat
konto inne niż te na które przychodzą środki PzA (np. wybiorę PzA->mBank
a będę chciał zapłacić komuś kto podaje tylko konto inteligo albo wybiorę
PzA a będę chciał zapłacić komuś kto podaje tylko konto mBank). Zależy mi
abym pieniędzmi które otrzymam od allegro mógł tego samego dnia zapłacić
za zakupy w sposób gwarantujący że pieniądze dotrą do kontrahenta. (wysyłka
jeden dzień wcześniej).

Data: 2010-10-01 07:20:52
Autor: xbartx
Dnia Fri, 01 Oct 2010 01:17:37 +0200, bastek72 napisał(a):

miejscem docelowym ma być jedno z kont używanych do handlu na allegro.pl
czasami jednak chcę kupić coś na allegro

To zostawiasz pieniądze na swoim koncie i płacisz innemu userowi przez PzA. Chyba prościej już się nie da.

--
xbartx

Data: 2010-10-01 12:02:39
Autor: bastek72
do którego banku wypłacać "PzA"
Dnia Fri, 01 Oct 2010 01:17:37 +0200, bastek72 napisaĹ&#65533;(a):

> miejscem docelowym ma byÄ&#65533; jedno z kont uĹźywanych do handlu na allegro.pl
> czasami jednak chcÄ&#65533; kupiÄ&#65533; coĹ&#65533; na allegro

To zostawiasz pieniÄ&#65533;dze na swoim koncie i pĹ&#65533;acisz innemu userowi przez PzA. Chyba proĹ&#65533;ciej juĹź siÄ&#65533; nie da.

tzw. automatyczne wypłaty to strata jednej doby
dlatego ja codziennie ręcznie klikam tuż po
pólnocy gdy idę spać i zatwierdzam do wypłaty
przychodzą zazwyczaj w ten sam dzień na konto

ja chcę sobie POLEPSZYĆ a nie POGORSZYĆ dostęp
do pieniędzy i mieć PEŁNY dostęp do pieniędzy a
nie za przeproszeniem "ruski bank" ze starego dowcipu "nie prapadniot nie połuczisz".

tylko konto _bankowe_ daje możliwość wypłaty debetówką i zrobienia przelewu i płacenia PzA
konto PzA daje tylko 1/3 z tych możliwości

pytanie pomocnicza: czy zostawione "na swoim koncie PzA" można wypłacić w bankomacie? NIE

czy "na swojego konta PzA" zrobisz "zwykły przelew" bez wystawiania aukcji i prowizji? NIE

z uwagi na powyższe optymalizacja może iść
tylko w kierunku lepszego wyboru konta bankowego a nie w kierunku kaczyńskim i nie używania kont :)

Data: 2010-09-30 09:11:19
Autor: glang
do którego banku wypłacać "PzA"
2) czy w ktoś z grupowiczów wypłaca "PzA" do mBanku?
i czy środki przychodzą i są dostępne przed 13:05?

do mBanku wchodzi kasa z PzA zarzem z innymi przelewami około 12.30 plus minus 15 minut i około 16.
pzdr
GL

Data: 2010-09-30 16:09:49
Autor: Kotlet z karkówki
W dniu 2010-09-30 00:39, bastek72@onet.pl pisze:
[...]

drugi warunek spelnia konto w brebanku :)

Data: 2010-09-30 17:13:43
Autor: DanW
W dniu 2010-09-30 16:09, Kotlet z karkówki pisze:
[...]

Z jakiego Banku korzysta PZA? mógłby ktoś podać numer rozliczeniowy z jakiego przychodzą pieniądze (4 cyfry po sumie kontrolnej)

Data: 2010-09-30 17:21:10
Autor: Kotlet z karkówki
W dniu 2010-09-30 17:13, DanW pisze:
[...]

jest to brebank (dlatego o dnim wspominam)

Data: 2010-09-30 17:27:51
Autor: DanW
W dniu 2010-09-30 17:21, Kotlet z karkówki pisze:
[...]

Czyli ostatnia sesja wychodząca o 11.30, szkoda, że wybrali Bank tylko z dwiema sesjami wychodzącymi. Standard to 3 poza jakimiś Bankami typu ING czy Lukas :(

Data: 2010-09-30 18:03:47
Autor: glang
[...]

kiedyś były 3. rano wchodziła jeszcze kasa
pzdr
GL

Data: 2010-10-01 00:02:42
Autor: DanW
W dniu 2010-09-30 18:03, glang pisze:

[...]

Ja pisałem o przelewach wychodzących a nie wchodzących. Ja robię przelewy w godzinach 12.00-15.00 wtedy mam małą przerwę w pracy, ciekawe w jakich godzinach przelewy Wy robicie drodzy grupowicze? Jeśli w podobnyc jak ja to w skali kraju w takim BRE zamrożone do rana pieniądze zarobiły by fortunę :)

do którego banku wypłacać "PzA"