do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?

Data: 2009-06-24 12:08:06
Autor: hdd
do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?
Moze ktos mial porownanie albo cos...
zastanawiam sie czy stelaz elastyczny np. taki
http://www.allegro.pl/item653582052_stelaz_twinpack_pod_materac_180x200_od_reki_kolo.html
rzeczywiscie w praktyce daje jakas roznice w porownaniu do statycznych
"desek" - jakie np. daja standardowo do lozek firmy VOX.
Pisze o sytuacji z 20cm materacem kieszeniowym, a nie np. jakims
cienszym materacem gabkowym czy lateksowym.
Warto doplacic, nie wiem nie zacznie skrzypiec po pewnym czasie?;)

Data: 2009-06-24 23:54:46
Autor: Sierp
hdd pisze:
[...]

ja wymienilem, bo okazalo sie, ze do mojego materaca (estrella lux) aby wziac pod uwage reklamacje, musi byc stelaz elastyczny (podobno tylko z takim powinno sie uzywac tego materaca)
natomaist specjalnej roznicy miedzy elastycznym a zwyklymi deskami nie odczuwam

Sierp

Data: 2009-06-24 21:43:01
Autor: hdd
On 24 Cze, 23:54, Sierp <si...@nospamsierp.netgrr> wrote:

ja wymienilem, bo okazalo sie, ze do mojego materaca (estrella lux) aby

Zamierzam wziac materac texel, ale to glownie dlatego ze do niego
moglem
sie przymierzyc w sklepie i byl ok;) waze 84kg
Firma ta sama to moze porownywales np. texela z ta estrella - czemu ja
zakupiles?;)

wziac pod uwage reklamacje, musi byc stelaz elastyczny (podobno tylko z
takim powinno sie uzywac tego materaca)

ciekawe dlaczego, bo jakby sie tak zastanowic to te sprezyny punktowe
traca stabilne miejsce podparcia

natomaist specjalnej roznicy miedzy elastycznym a zwyklymi deskami nie
odczuwam

tak myslalem, dzieki za info

Data: 2009-06-25 09:29:06
Autor: Cezar
do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?

Uzytkownik "hdd" <hddgrzesia@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2ed15db5-997c-45f2-b79f-10cc15ecb2f8f32g2000vbf.googlegroups.com...
On 24 Cze, 23:54, Sierp <si...@nospamsierp.netgrr> wrote:

ja wymienilem, bo okazalo sie, ze do mojego materaca (estrella lux) aby

Ostatnio tez zakupilem Estrelle Lux i dokupilem wlasnie taki stelaz.Z tym ze kupilem na lózko 160x200 dwa stelaze po 80 cm zeby pracowaly nie zaleznie.Co do skrzypienia to nie powinno bo listwy siedza w gumach i nie maja styku z drewnem. Materac oceniam na 6+ a waze 90 kg. w starym stelazu mialem listwy które byly ulozone za rzadko wiec i tak musialem cos dolozyc wiec zdecydowalem sie na zakup wlasnie takiego stelaza

Cezar

Data: 2009-06-25 02:28:24
Autor: hdd
On 25 Cze, 09:29, "Cezar" <cza...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "hdd" <hddgrze...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:2ed15db5-997c-45f2-b79f-10cc15ecb2f8f32g2000vbf.googlegroups.com...> On 24 Cze, 23:54, Sierp <si...@nospamsierp.netgrr> wrote:

> [...]
które byly ulozone za rzadko wiec i tak musialem cos dolozyc wiec
zdecydowalem sie na zakup wlasnie takiego stelaza

Na 6+ w skali szkolnej? ;) A w jakim pokrowcu?

A co do skrzypienia to drewno chyba nie tylko przy kontakcie z innym
moze skrzypiec,
ale tez samo z siebie podczas zginania/pracy - mam racje czy sie myle?

Data: 2009-06-25 20:02:30
Autor: Sierp
Cezar pisze:
[...]

a jednostrefowy czy 7-o strefowy?
ja na poczatku kupilem 7-o, ale na szczecie po wielu bojach udalo mi sie wymienic

Sierp

Data: 2009-06-25 12:06:36
Autor: hdd
On 25 Cze, 20:02, Sierp <si...@nospamsierp.netgrr> wrote:

a jednostrefowy czy 7-o strefowy?
ja na poczatku kupilem 7-o, ale na szczecie po wielu bojach udalo mi sie
wymienic

wow, a czemu 7o nie odpowiadal - niby lepszy itd.?

Data: 2009-06-25 21:23:47
Autor: Cezar
do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?

Uzytkownik "hdd" <hddgrzesia@gmail.com> napisal w wiadomosci news:771364f1-3c8c-4b96-9726-37f40ebe5d86l5g2000vbp.googlegroups.com...
On 25 Cze, 20:02, Sierp <si...@nospamsierp.netgrr> wrote:

a jednostrefowy czy 7-o strefowy?
ja na poczatku kupilem 7-o, ale na szczecie po wielu bojach udalo mi sie
wymienic

zakupilem 7 strefowy z gabka lateksowa z pokrowcem Loyacell ten ze srebrna nitka.

Cezar

Data: 2009-06-25 22:53:16
Autor: Sierp
hdd pisze:
a jednostrefowy czy 7-o strefowy?
ja na poczatku kupilem 7-o, ale na szczecie po wielu bojach udalo mi sie
wymienic

wow, a czemu 7o nie odpowiadal - niby lepszy itd.?

juz kiedys pisalem na grupie - nie bylem w stanie na nim spac
w sumie na logike - 7-o strefowy jest przeznaczony na konkretny zakres wzrostów, ale ani mnie, ani dziewczynie nie odpowiadal rozklad (mimo raczej przecietnego wzrostu) - klatka byla jakos nienaturalnie podniesiona do gory, plecy bolaly mnie po nocy jak diabli...

Sierp

do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?