do mielenia i szatkowania

Data: 2010-08-13 05:11:44
Autor: Panslavista
do mielenia i szatkowania

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i41tdd$sef$1inews.gazeta.pl...
główny cel: mielenie ziarna na mąkę w warunkach domowych dla potrzeb automatu chlebowego, z tego względu pierwsza mi się nie podoba, bo to chyba plastik i nie wiem czy wytrzyma

poboczny cel: szatkowanie surówek

    To wszystko i jeszcze więcej ma maszynka do mielenia mięsa firmy Zelmer typ "986" dopełniona pasującymi modułami maszynki Diana tej samej firmy. Dwa moduły mielące nr. 8 i nr 5 z pasującymi do nich sitkami i przystawkami, tarka i szatkownica, młynek do ziaren suchych i oleistych (miele zboża, pieprz, kawę, inne przyprawy - np. gałkę muszkatołową, ryż na kaszkę dla niemowląt, siemię lniane i czarnuszkę dla potrzebujących, przystawki do ciast i makaronu, praska ślimakowa do owoców miękkich, lejek do nadziewania kiełbas i kiszek oraz moduł cytrusiarki - wycisnąć sok można w mig, do surówek i dla dzieci do picia.
    I najważniejsze - części zamienne - stale do kupienia za niewygórowaną cenę w serwisie fabrycznym.

Data: 2010-08-13 05:15:21
Autor: Panslavista
do mielenia i szatkowania
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c64b7fc$0$20992$65785112news.neostrada.pl...

[...]

    Dostępna na raty poniżej 50zł miesięcznie w wielu sieciach handlowych oraz (drożej bo po cenie katalogowej) w sklepie fabrycznym.

do mielenia i szatkowania