do mielenia i szatkowania

Data: 2010-08-13 09:05:35
Autor: Jacek
do mielenia i szatkowania
Mielenie ziarna na mąkę w maszynce do mięsa kończy się błyskawicznie ukręceniem wałka napędu a w najlepszym razie zablokowaniem maszynki. Na przystawkach IMO można co najwyżej mielić orzechy a nie zboże.
Jacek

Data: 2010-08-13 12:13:12
Autor: zlotowinfo
do mielenia i szatkowania
Użytkownik "Jacek" <maps@google.pl> napisał w wiadomości news:i42qrs$ba7$1news.task.gda.pl...
Mielenie ziarna na mąkę w maszynce do mięsa kończy się błyskawicznie ukręceniem wałka napędu a w najlepszym razie zablokowaniem maszynki. Na przystawkach IMO można co najwyżej mielić orzechy a nie zboże.

próbowałem ręczną i jakoś dawałem radę, jednak to bardzo męczące
czy naprawdę to nie ma sensu? nawet jakbym to porcjując mielił?

czy jest jakaś jest alternatywa? śrutownik?

po niedzieli będę wiedział ile kosztuje z młyna

Data: 2010-08-13 14:04:44
Autor: Panslavista
do mielenia i szatkowania

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:i435rm$fqg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Śrutownik żarnowy jest zbudowany tak samo jak moduł młynka do maszynki Zelmera 986.

do mielenia i szatkowania