do not call list - kiedy w Polsce?

Data: 2013-12-10 12:57:17
Autor: Andrzej Lawa
do not call list - kiedy w Polsce?
Ave!

Czy są może jakieś projekty wprowadzenia w Polsce odpowiednika "do not call list"? Ostatnio mam plagę zaproszeń od różnych cholernych naciągaczy od garnków i pościeli i jakbym miał więcej czasu to zacząłbym złośliwie zaproszenia przyjmować i robić im na prezentacji antyreklamę, bo mnie te k*.*wy zaczynają irytować.

Oczywiście odmawiają ujawnienia źródła danych...

do not call list - kiedy w Polsce?