[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika

Data: 2011-11-09 07:02:56
Autor: megrims
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
http://moto.onet.pl/1652484,1,8-lat-za-przekrecenie-licznika,artykul.html?node=13

http://tnij.org/n5bg

No to jestem ciekaw, kiedy nasza dzielna Policja się za to weźmie.
Inna sprawa, że chcesz kogoś wrobić, to kupujesz auto, cofasz licznik
a potem mówisz, że takie skręcone kupiłeś. Łatwo będzie można kogoś
wsadzić do kicia za nic.

Przecież u nas to nie jest stały zwyczaj wpisywania przebiegu do umowy
kupna sprzedaży.

Data: 2011-11-09 08:42:15
Autor: 4CX250
Użytkownik "megrims" <megrims.wywalto@interia.pl> napisał w wiadomości news:j9d52g$v7s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Osobiście nie spotkałem się z umową bez podanego stanu licznika.

Marek

Data: 2011-11-09 08:44:56
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:4eba2edf$0$8456$65785112news.neostrada.pl...

Osobiście nie spotkałem się z umową bez podanego stanu licznika.

Znam osobę, której handlarz powiedział że na umowie ma być wpisane 120k km pomimo tego, że licznik miał wtedy 220k km bo inaczej nie kupuje :|

kml

Data: 2011-11-09 09:03:19
Autor: 4CX250
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:j9db1i$og3$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i bym nie kupił...
Ciekawe w jakim celu chciał zaniżyć

Marek

Data: 2011-11-09 09:28:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:4eba33cf$0$5801$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki, że przy sprzdaży dalej (po wszystkich niezbędnych korektach) pokaże umowę na której poprzedni właściciel oświadcza, że samochód miał 120k km w chwili sprzedaży.

kml

Data: 2011-11-09 09:49:09
Autor: 4CX250
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:j9ddjf$2d7$1inews.gazeta.pl...
Taki, że przy sprzdaży dalej (po wszystkich niezbędnych korektach) pokaże umowę na której poprzedni właściciel oświadcza, że samochód miał 120k km w chwili sprzedaży.

Aaa mówisz o handlarzu jako nabywcy. OK.

Marek

Data: 2011-11-09 08:51:39
Autor: news-gazeta
[...]

Pomimo kilkunastu aut - pierwszy raz słyszę.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-11-09 10:18:47
Autor: megrims
W dniu 2011-11-09 08:42, 4CX250 pisze:
[...]

A za znam osobę, która powiedziała sprzedającemu, że ma cofnąć licznik
zanim odbierze auto, bo inaczej żona go zajebie, że takiego rzęcha
kupił z tak ogromnym przebiegiem. I z 240kkm zrobiło się 120 kkm.

Data: 2011-11-09 19:05:37
Autor: Shrek
On 2011-11-09 08:42, 4CX250 wrote:

Przecież u nas to nie jest stały zwyczaj wpisywania przebiegu do umowy
kupna sprzedaży.

Osobiście nie spotkałem się z umową bez podanego stanu licznika.

W mojej nie było. Co ciekawsze przebieg prawdopodobnie oryginalny - mechanik (nie związany ze sprawą) po pół roku na przeglądzie po 120kkm stwierdził, że częsci które w ramach przeglądu wymienił były oryginalne i dokładnie tak zużyte, jak powinny. Sam się zdziwiłem.

Shrek.

Data: 2011-11-10 09:32:43
Autor: Witoldo
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
Stan licznika a przebieg - dwie różne sprawy. Spotkałem się z sytuacją, gdzie sprzedający nie chciał użyć słowa "przebieg" w umowie.
Witoldo

Data: 2011-11-09 12:03:42
Autor: Chris
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
megrims nabazgrał(a):

http://moto.onet.pl/1652484,1,8-lat-za-przekrecenie-licznika,artykul.html?
node=13
http://tnij.org/n5bg
No to jestem ciekaw, kiedy nasza dzielna Policja się za to weźmie.

Stare info :)

http://www.bezwypadkowy.net/forum/47-hydepark/17995-policyjne-krcenie-licznikow

Inna sprawa, że chcesz kogoś wrobić, to kupujesz auto, cofasz licznik
a potem mówisz, że takie skręcone kupiłeś. Łatwo będzie można kogoś
wsadzić do kicia za nic.

http://www.bezwypadkowy.net/forum/93-uwaga-na-to-auto/18354-uwaga-2000-opel-astra-astra-16-16vgaz-org-holender-mega-korekta-licznika

Cofeczka z 470 tyś na 108 tyś ...

http://www.bezwypadkowy.net/forum/116-uwaga-na-to-auto/18472-uwaga-1997-volkswagen-transporter-24-d-klima-dugi-korekta-licznika#18472
Korekta licznika z 466.000 km na 210.000 km

http://www.bezwypadkowy.net/forum/116-uwaga-na-to-auto/18469-uwaga-2002-volkswagen-passat-19-tdi-130-km-korekta-licznika#18469
Passat po korekcie licznika z 317.000 na 192.000km

http://www.bezwypadkowy.net/forum/116-uwaga-na-to-auto/18161-uwaga-2004-volkswagen-touran-105-km-6-biegow-alu-korekta-liczika#18161
W Holandii było niedawno 278.000 km, a teraz mamy już 178.000 km, czyli równo stówkę mniej.

http://www.bezwypadkowy.net/forum/117-uwaga-na-to-auto/5588-uwaga-volvo-v70-25-tdi-korekta-licznika-o-400-ty
Delikatna cofka o 400 tyś kilometrów , jak iśc to na całość :)

http://www.bezwypadkowy.net/forum/55-uwaga-na-to-auto/8360-uwaga-na-to-bmw-korekta-licznika
Stan licznika: 516 000 km w Danii a u nas w PL Przebieg: 183.000

To jest norma u nas że jak sprowadzasz auto to musi mnieć mniej niż 200 tys ... 90% aut na allegrogo ma liczniki 170-190 tyś :)

Data: 2011-11-09 17:14:10
Autor: Dysiek
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
http://www.bezwypadkowy.net/forum/116-uwaga-na-to-auto/18469-uwaga-2002-volkswagen-passat-19-tdi-130-km-korekta-licznika#18469
Passat po korekcie licznika z 317.000 na 192.000km

Dlatego nigdy zadnego diesla i auta z zagranicy nie kupie. A w temacie - wystarczyloby wpisywac stan licznika przy corocznym przegladzie i sprawa aut z polskich salonow bylaby rozwiazana. Po co jakies kary?

Dysiek

Data: 2011-11-09 20:35:05
Autor: Marcin Stankiewicz
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Dnia Wed, 9 Nov 2011 17:14:10 +0100, Dysiek na pl.misc.samochody
napisa(a):

Dlatego nigdy zadnego diesla i auta z zagranicy nie kupie.

Eeee, bez przesady - wystarczy mie na uwadze, e 10-cio letni diesel z przebiegiem 140 ty. km to biay kruk ;-)

A w temacie - wystarczyloby wpisywac stan licznika przy corocznym przegladzie i sprawa aut z polskich salonow bylaby rozwiazana.

Dzisiaj miaem przegld - na "mojej" stacji zmienili oprogramowanie na sygnowane przez Dekr i przy wpisywaniu danych diagnosta poprosi o stan licznika - oczywicie powiedzia, e jest to dobrowolne, ale skoro ma ju takie pole, to mona wpisa :) Podaem. Wpisa. I dobrze.

m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Niech ci ziemia lekk bdzie. Eurypides (ok. 480 - 407/6 p.n.e.)"

Data: 2011-11-09 21:09:28
Autor: Dysiek
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Eeee, bez przesady - wystarczy mie na uwadze, e 10-cio letni
diesel z przebiegiem 140 ty. km to biay kruk ;-)

Generalnie benzyniaki maja mniejsze przebiegi - 10 latek kolo 200 tys powinien miec, natomiast diesel mysle ze z 350 tys.

Dysiek

Data: 2011-11-09 20:46:26
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-09 12:03, Chris pisze:
http://www.bezwypadkowy.net/forum/93-uwaga-na-to-auto/18354-uwaga-2000-opel-astra-astra-16-16vgaz-org-holender-mega-korekta-licznika

I kolejne...

Misiu, Pysiu - jak dajesz takie linki, to bez logowania i wymaganej
rejestracji na tym biednym forum.

Data: 2011-11-10 08:46:16
Autor: Chris
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

A kto ci się każe rejestrować i logować ?? logowanie jest potrzebne tylko do pisania na forum i poznania hitorii aut z USA.
a biedny to jesteś ty skoro nie potrafisz czytać .... pewnie sam handlujesz autami od niemieckich dziadków z przebiegami po 100 tyś ...

Data: 2011-11-10 09:02:31
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 08:46, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Jakoś wczoraj była informacja, że do zobaczenia tych informacji
potrzebne jest logowanie/rejestracja. Zrzutów nie zrobiłem :)

logowanie jest potrzebne
tylko do pisania na forum i poznania hitorii aut z USA.

Taaa, jasne. Zresztą to już nie pierwszy raz z tym logowaniem.

a biedny to jesteś ty skoro nie potrafisz czytać .... pewnie sam
handlujesz autami od niemieckich dziadków z przebiegami po 100 tyś ...

No, handlarz ze mnie nie z tej ziemi.

Data: 2011-11-10 09:42:20
Autor: Chris
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
Artur Maśląg nabazgrał(a):

Jakoś wczoraj była informacja, że do zobaczenia tych informacji
potrzebne jest logowanie/rejestracja. Zrzutów nie zrobiłem :)

bzdura :) trollu ....

logowanie jest potrzebne
tylko do pisania na forum i poznania hitorii aut z USA.
Taaa, jasne. Zresztą to już nie pierwszy raz z tym logowaniem.

no proszę, dajesz za free informacje któe są płatne to i tak trollowi się to nie podoba ... popatrz na spoją stronę lepiej panie programisto ... tam też jest logowanie i rejestracja ...

a biedny to jesteś ty skoro nie potrafisz czytać .... pewnie sam
handlujesz autami od niemieckich dziadków z przebiegami po 100 tyś ...
No, handlarz ze mnie nie z tej ziemi.

moze poza trollingiem uprawiasz też zwykły handel ..

Data: 2011-11-10 10:14:35
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 09:42, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

Jakoś wczoraj była informacja, że do zobaczenia tych informacji
potrzebne jest logowanie/rejestracja. Zrzutów nie zrobiłem :)

bzdura :)

Ta, jasne. Zresztą jak pisałem - nie pierwszy raz...

> trollu ....

Ha, ha, ha.

Taaa, jasne. Zresztą to już nie pierwszy raz z tym logowaniem.

no proszę, dajesz za free informacje któe są płatne to i tak trollowi
się to nie podoba ...

LOL - zdaje się, że nie rozumiesz problemu, ale jakoś mnie to nie dziwi.
Baw się dobrze.

popatrz na spoją stronę lepiej panie programisto
... tam też jest logowanie i rejestracja ...

E no, nie gadaj - bardzo chcesz udawać, że nie wiesz o co chodzi?

moze poza trollingiem uprawiasz też zwykły handel ..

Tak, obwoźny. Sprzedaję za "darmo" linki do takich serwisów...

Data: 2011-11-10 10:32:29
Autor: Chris
[...]

trol jak trol musi bazgrac ... pa trolu  ....

[...]

bla bla bla ... piszesz byle pisac ?? żona cię nie chce to musisz się wyżywać w usnecie ??

?? a widzisz gdzie tu sprzedaż ??

Data: 2011-11-10 10:44:23
Autor: Marcin Stankiewicz
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Dnia Thu, 10 Nov 2011 10:32:29 +0100, Chris na pl.misc.samochody
napisa(a):

?? a widzisz gdzie tu sprzeda ??

Linki do "cofek" - jak to adnie nazwae - nijak nie wnoszce nic do tematu dyskusji. To, e cofaj to wiemy i nie trzeba dawa na to
przykadw. Ruch zamiera ? S inne sposoby na jego zwikszenie ni
spamowanie usenetu.

Raz ju Wam to forum zamknli ;-) Znowu si prosicie ?

m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Jest rzecz zdumiewajc, e istniej biskupi gotowi bogosawi okrty
wojenne, bombowce lub wojska przed bitw, a ktrzy potpiaj regulacj
urodzin. Harrison Matthews."

Data: 2011-11-10 11:04:26
Autor: Chris
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Marcin Stankiewicz nabazgra(a):

?? a widzisz gdzie tu sprzeda ??
Linki do "cofek" - jak to adnie nazwae - nijak nie wnoszce nic
do tematu dyskusji. To, e cofaj to wiemy i nie trzeba dawa na to
przykadw.

Wanie wnosz bo pokazuj jaka jest skala takich wakw ale wida tobie to nie przeszkadza e kto dokonuje jawnego oszustwa ktre zgodnie z polskim prawem jest karalne.

Ruch zamiera ? S inne sposoby na jego zwikszenie ni spamowanie usenetu.

Ronie kolego, ronie ... a ty popraw sygnaturk bo jest niezgodna z netykiet ....

Raz ju Wam to forum zamknli ;-) Znowu si prosicie ?

Chyba mylisz stronki misiu .. :) nam nigdy nic nie zamknli ..

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2011-11-10 11:13:10
Autor: Artur Malg
W dniu 2011-11-10 11:04, Chris pisze:
[...]

To moe zgo to do prokuratury, policji - spamowa tutaj nie musisz.

Ruch zamiera ? S inne sposoby na jego zwikszenie ni spamowanie
usenetu.

Ronie kolego, ronie ...

Tylko pytanie co...

a ty popraw sygnaturk bo jest niezgodna z
netykiet ....

LOL - widz, e i kij si znalaz.

Raz ju Wam to forum zamknli ;-) Znowu si prosicie ?

Chyba mylisz stronki misiu .. :) nam nigdy nic nie zamknli ..

Jasne. Samo si zamkno :)

Data: 2011-11-10 11:22:15
Autor: Chris
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Artur Malg nabazgra(a):

Raz ju Wam to forum zamknli ;-) Znowu si prosicie ?
Chyba mylisz stronki misiu .. :) nam nigdy nic nie zamknli ..
Jasne. Samo si zamkno :)

Poczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem ... nigdy w/w strona nie bya zamknita ...

Data: 2011-11-10 11:42:35
Autor: Artur Malg
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
W dniu 2011-11-10 11:22, Chris pisze:
Artur Malg nabazgra(a):

[...]

Skoro czytasz tak samo jak piszesz...

Data: 2011-11-10 11:43:01
Autor: Marcin Stankiewicz
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Dnia Thu, 10 Nov 2011 11:04:26 +0100, Chris na pl.misc.samochody
napisa(a):

Wanie wnosz bo pokazuj jaka jest skala takich wakw ale wida tobie to nie przeszkadza e kto dokonuje jawnego oszustwa ktre zgodnie z polskim prawem jest karalne.

O jakiej skali mwisz ? Pokazae 4 czy 5 ogosze z przekrconym
licznikiem. I co to ma obrazowa ? e 5 samochodw jest skrconych ? Z ilu
? Z 5, 10, 1000 czy 10 000 ? Zaspamowae i tyle. Nie dorabiaj ideologii. A co do oszustwa - a to nie jest tak, e na razie to licznik mona sobie
dowolnie skrci lub te wymieni i nic nikomu do tego ? Oczywicie o ile
potencjalny kupujcy zostanie o tym fakcie przy okazji transakcji
powiadomiony. Take ostronie z szafowaniem sowami, bo w kocu kto si
wkurzy i jak nie obije mordki, to poda do sdu :)

Ruch zamiera ? S inne sposoby na jego zwikszenie ni spamowanie usenetu.

Ronie kolego, ronie ... a ty popraw sygnaturk bo jest niezgodna z netykiet ....

Cimcirimci ...

Raz ju Wam to forum zamknli ;-) Znowu si prosicie ?

Chyba mylisz stronki misiu .. :) nam nigdy nic nie zamknli ..

eby mwi do mnie misiu to najpierw musiaby postawi mi dobr kolacj i
zrobi mi dobrze - jak na razie nic takiego nie nastpio, wic ... --
m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Miejcie odwag posugiwa si rozumem. Immanuel Kant (1724 - 1804)"

Data: 2011-11-10 11:59:29
Autor: Chris
[...]

Wiesz co to s przykady ?? nie muze nic dorabia ...

[...]

Prosz bardzo ... jestem chtny na konfrontacj przed sdem ...

http://www.bezwypadkowy.net/forum/47-hydepark/17995-policyjne-krcenie-licznikow

Jak wida czyta nie potrafisz ... tu masz przykad dziaania policji zwizany w w/w przekrtami.
"jak ustalili, faktyczny przebieg kupionego samochodu w dniu, kiedy zawierano umow kupna-sprzeday wynosi nie 98 ty.., a 292 ty km."

"..........Wacicielom komisu przedstawiono zarzut ..... grozi im kara pozbawienia wolnoci od p roku do 8 lat"

[...]

O widz e  poprawi :)

[...]

Z pedaami nie gadam tym bardziej nie stawiam im kolacji ... sorry misiu .....

Data: 2011-11-10 12:25:04
Autor: Marcin Stankiewicz
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Dnia Thu, 10 Nov 2011 11:59:29 +0100, Chris na pl.misc.samochody
napisa(a):

Jak wida czyta nie potrafisz ... tu masz przykad dziaania policji zwizany w w/w przekrtami.

Potrenuj czytanie ze zrozumieniem i pomyl dlaczego sam fakt skrcenia
licznika nie ma adnego znaczenia :) Karalne jest co innego :)

Z pedaami nie gadam tym bardziej nie stawiam im kolacji ... sorry misiu

A jednak ciagnie - dalej wyjedzasz z tym misiem jakby dawa znak :)

m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Wszystko, co nieznane, uchodzi za wielkie. Tacyt (Publius Cornelius
Tacitus, ok. 55 - ok. 120)"

Data: 2011-11-10 12:45:03
Autor: Chris
[...]

Karane jest celowe wprowadzanie w bd kupujcego w celu osignicia korzyci majtkowych a faszujc wskazania licznika popeniasz przestpstwo bo podnosisz warto sprzedawanego pojazdu :)

Niestety w PL jst to tak samo normalne jak przekraczanie prdkoci czy parowanie w niedozwolonych miejscach np na miejscach dla niepenosprawnych (gwnie due SUV-y i auta z grupy premium)

Ok skoczy t dyskusj, chyba e bdzie wnosia co dobrego w temat gwnego posta albo nie by OFF-Topem ..

Data: 2011-11-10 13:31:29
Autor: Marcin Stankiewicz
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Dnia Thu, 10 Nov 2011 12:45:03 +0100, Chris na pl.misc.samochody
napisa(a):

Karane jest celowe wprowadzanie w bd kupujcego w celu osignicia korzyci majtkowych a faszujc wskazania licznika popeniasz przestpstwo bo podnosisz warto sprzedawanego pojazdu :)

I gdzie tu kara za sam zmian wartoci na liczniku :) ?

Ok skoczy t dyskusj, chyba e bdzie wnosia co dobrego w temat gwnego posta albo nie by OFF-Topem ..

Podaj par linkw do wiadomej strony to na pewno bdzie bardziej
wartociowa :)

m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Moemy by starzy i mimo to jeszcze komu potrzebni. Valdemar Baldhead
(ysiak), Konkwista"

Data: 2011-11-10 13:55:30
Autor: Chris
[...]

Zmniejszenie stanu licznika zwiksza wartoc auta tak wic okamujc klienta popeniasz przestpstwo tuszujc takie dane.

Ok skoczy t dyskusj, chyba e bdzie wnosia co dobrego w temat
gwnego  posta albo nie by OFF-Topem ..
Podaj par linkw do wiadomej strony to na pewno bdzie bardziej
wartociowa :)

Warto ma wysok, nie potrzeba extra reklamy w tym bardziej spamu bo takiego tu nie widz.

Data: 2011-11-10 15:38:49
Autor: Marcin Stankiewicz
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Dnia Thu, 10 Nov 2011 13:55:30 +0100, Chris na pl.misc.samochody
napisa(a):

Zmniejszenie stanu licznika zwiksza wartoc auta tak wic okamujc
klienta popeniasz przestpstwo tuszujc takie dane.

Jeszcze raz : jak samo skrcenie licznika ma wiadczy o okamaniu
kogokolwiek ? --
m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Pomoecie? Edward Gierek (ur. 1913)"

Data: 2011-11-10 15:55:39
Autor: Chris
[...]

Okamanie polega na zatajeniu prawdziwego stanu pojazdu zwizanego ze stanem licznika czyli rzeczywiast liczb przebytych kilomertrw a to ma wpyw na kondycj pojazdu, inaczej ma si auto ktre pokonao 500 ty a inaczej te co 150 ty. ma to wpyw chociaby na wycen auta przez eurotax. Tak wi zaniajc stan licznika zwiksza si warto pojazdu a to ju podchodzi pod "osignicie korzyci majtkowych" co jest karalne do 8 lat pozbawienia wolnoci o czym ju pisaem w artykule powyej gdzie wanie policja postawia taki zarzut komisowi.

Data: 2011-11-10 17:28:12
Autor: Marcin Stankiewicz
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
Dnia Thu, 10 Nov 2011 15:55:39 +0100, Chris na pl.misc.samochody
napisa(a):

Okamanie polega na zatajeniu prawdziwego stanu pojazdu zwizanego ze stanem licznika czyli rzeczywiast liczb przebytych kilomertrw

A jak samo skrcenie licznika miaoby znaczy o wspomnianym zatajeniu ?

m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Wolno wymaga odpowiedzialnoci , dlatego budzi lk w tak wielu ludziach.
Jules Renard"

Data: 2011-11-10 10:46:54
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 10:32, Chris pisze:
(...)
trol jak trol musi bazgrac ... pa trolu ....

No to trochę jeszcze musisz się postarać :)

bla bla bla ... piszesz byle pisac ?? żona cię nie chce to musisz się
wyżywać w usnecie ??

O, widzę, że nie tylko z serwisem jakieś problemy...

moze poza trollingiem uprawiasz też zwykły handel ..
Tak, obwoźny. Sprzedaję za "darmo" linki do takich serwisów...

?? a widzisz gdzie tu sprzedaż ??

Jak najbardziej - "zwykły handel". Z tym, że to znowu nie ja
pisałem. Zresztą sprzedaż też widać...

Data: 2011-11-10 11:05:24
Autor: Chris
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
Artur Maśląg nabazgrał(a):

Jak najbardziej - "zwykły handel". Z tym, że to znowu nie ja
pisałem. Zresztą sprzedaż też widać...

Na szczęście takich troli jak ty jest mało a margines się nie liczy ....

Data: 2011-11-10 11:29:09
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 11:05, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

Jak najbardziej - "zwykły handel". Z tym, że to znowu nie ja
pisałem. Zresztą sprzedaż też widać...

Na szczęście takich troli jak ty jest mało a margines się nie liczy ....

Skoro tak, to wolę być rzadkim trolem niż napastliwym spamerem.
Inna sprawa, że swoim zachowaniem raczej potwierdzasz to co ja
od dawna sądzę o tym całym forum i "ekspertyzach" tam przeprowadzanych.
Wróżenie z fusów, pseudofachowe oceny na podstawie zdjęć robionych
telefonem itd. O zabawach moheratorów nawet nie wspomnę przez
grzeczność.

Fachowość, kultura i wiarygodność pełną gębą :)

Data: 2011-11-10 11:51:20
Autor: Chris
[...]

hahaha  widać że nigdy nie zalądałeś na forum ... dane podawane na forum pochodzą z rządowych instytucji, portali aukcyjnych, firm ubezpieczeniowych, danych od producentów aut czy autoryzowanych serwisów (ASO) nikt tam nie wróży z fusów jak to piszesz ... proponuję się zapoznać najpierw z treścią forum a nie gadać oby tylko coś napisać ...

Wydaje mi się że piszesz o byłym forum o podobnej tematyce zamknięte dawno temu, powiem że to forum nie ma z tamtym nic wspólnego oprócz tematyki oraz podobnej nazwy ..

Data: 2011-11-10 12:15:26
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 11:51, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Tak, jasne. Pewnie tak samo ja na to wcześniejsze, które stało się
innym (po zniknięciu), po czym wróciło w nowej odsłonie.

[...]

Tak, tak, reklama dźwignią handlu i spam na grupie ma się dobrze.

Wydaje mi się że piszesz o byłym forum o podobnej tematyce zamknięte
dawno temu, powiem że to forum nie ma z tamtym nic wspólnego oprócz
tematyki oraz podobnej nazwy ..

Tak, tak :) Zresztą znowu coś się zwaliło.

Mógłbyś już nie spamować na grupie? Reklama (w tym kryptoreklama) zdaje
się nie jest zgodna z netykietą...

Data: 2011-11-10 12:24:51
Autor: Chris
[...]

Jednak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem ale trudno ... mnie to wali :)

[...]

Spamujesz to na razie ty trolu

[...]

No właśnie  .. przestaj spamowąc bo piszesz bez sensu i nie w temacie posta .... papa

Data: 2011-11-10 12:41:59
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 12:24, Chris pisze:
(...)
Tak, jasne. Pewnie tak samo ja na to wcześniejsze, które stało się
innym (po zniknięciu), po czym wróciło w nowej odsłonie.

Jednak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem ale trudno ...

Wręcz przeciwnie - to Ty masz z tym problem, ale będziesz się
musiał z tym pogodzić. Zupełnie jak na tym reklamowanym forum
- człowiek pyta o wersję benzynową itd., a drugi mu odpowiada, że
przebieg za mały, bo diesla się nie kupuje do stania w garażu.

mnie to wali :)

To zauważyłem.

Tak, tak, reklama dźwignią handlu i spam na grupie ma się dobrze.

Spamujesz to na razie ty trolu

No pewnie - to ile za ten vin-checker? :)

Widzisz zając, a Ty dalej w czapce...

Data: 2011-11-10 12:51:00
Autor: Chris
[...]

Zobacz definicję FORUM a potem pisz ....

Wyręczę cie bo jednak masz problemy:

Forum dyskusyjne to przeniesiona do struktury stron WWW forma grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach przy użyciu przeglądarki internetowej.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Forum_dyskusyjne

Tak, tak, reklama dźwignią handlu i spam na grupie ma się dobrze.
Spamujesz to na razie ty trolu
No pewnie - to ile za ten vin-checker? :)

Piszemy o forum gdzie informacje z serwisów płatnych w tym z podanego vin-checkera są za FREE i nikt nikomu nie każe płacić.

Data: 2011-11-10 13:20:01
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 12:51, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Doskonale ją znam.

Wyręczę cie bo jednak masz problemy:

Jak na razie to Ty masz problemy i to natury zasadniczej. Jak pisałem
o wróżeniu z fusów itd. to oczywiście stwierdziłeś, że nie byłem
na forum, a w ogóle to nie to, tylko inne itd. Jak dostajesz
przykład z obecnego to oczywiście go przemilczysz, za to będziesz mi
serwował definicje. Mówiąc krótko bredzisz...

Piszemy o forum gdzie informacje z serwisów płatnych w tym z podanego
vin-checkera są za FREE i nikt nikomu nie każe płacić.

No jasne - szczególnie, że różne linki prowadzą do płatnych, a do
części informacji jest dostęp tyko dla zarejestrowanych i zalogowanych
osób. Inna sprawa, że linki podawane przez Ciebie są linkami do
portalu itd. Zresztą tak jak pisał Marcin - są inne metody na
zwiększanie popularności niż spamowanie w usenecie.

Data: 2011-11-10 13:53:16
Autor: Chris
[...]

To ją stosuj ...

[...]

Każdy ma prowo wypowiedzi, ja piszę o ludzisch prowadzących forum którzy nie wróżą z fusów jak to piszesz tylko podają FAKTY.... ale ty wiesz lapiej.

[...]

Nigdzie nie ma ukierunkowania do płatnych portali w tematach na forum ... jak pisałem tylko jeden raport z USA jest ukryty dla zarejestrownych urzytkowników, reszta jest otwarta dla każdego ... a o poplularność się nie martw ..

Data: 2011-11-10 14:11:21
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 13:53, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Ale co ja mam stosować? Przecież to Ty niestosownie się
zachowujesz w usenecie, a nie ja na tym forum :)

[...]

Fakt - wróżenie z fusów:
NoozyMan
Offline
Donator - V.I.P.
Posty: 1293
Oklaski: 77

Kurtyna. Dalej mi się szukać nie chce.

[...]

No skąd - zresztą gdzie ja pisałem, że są one w tematach?

... jak pisałem tylko jeden raport z USA jest ukryty dla zarejestrownych
urzytkowników,

Jasne - sprawdź VIN na górze, kup opony w treści.

BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?

reszta jest otwarta dla każdego ... a o poplularność się
nie martw ..

Miałeś nie spamować, nie reklamować itd.

Data: 2011-11-10 14:23:33
Autor: Chris
[...]

Żal mi ciebie ... nie znasz faktów a piszesz ot tak żeby napisać...

[...]

To nie jest forum, tak trudno zrozumieć ?? na forum pisze się posty i wymienia informacje .. żal.pl

BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?

kroś kto zarejestuje się na forum i dzięki temu może posać posty ... panie fachowiec od bezpieczeństwa w sieci ...

reszta jest otwarta dla każdego ... a o poplularność się
nie martw ..
Miałeś nie spamować, nie reklamować itd.

to skończ spamować ....

Data: 2011-11-10 14:35:17
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 14:23, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

ROTFL - faktem są wypowiedzi o jakich pisałem, czyli wróżenie z fusów.
Ja już i tak wiem, że zaprzeczysz wszystkiemu co nie pasuje do Twojej
teorii - nawet faktom.

[...]

LOL, mam screeny - będziesz dalej zaprzeczał? Zresztą zdaje się, że nie
wiesz jak wygląda ten portal/forum, bądź (co pewniejsze) będziesz
tworzył wersję alternatywną rzeczywistości.

BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?

kroś kto zarejestuje się na forum i dzięki temu może posać posty ...

A kto to jest kroś?

panie fachowiec od bezpieczeństwa w sieci ...

Z tym też macie problemy? W sumie zdaje się nie pierwszy raz.

Cóż, póki co to Twoja domena.

Data: 2011-11-10 14:46:52
Autor: Chris
[...]

fakty są na stronie a ty żyjesz w matrixie ...

[...]

ja podaję fakty a ty tylko lejesz wodę ...

BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?
kroś kto zarejestuje się na forum i dzięki temu może posać posty ...
A kto to jest kroś?

bla bla bla .. taki troll jak ty ...

[...]

ja nie mam żadnej swojej domeny ;p

Data: 2011-11-10 15:03:41
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 14:46, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Oczywiście, że są - nawet je podałem. Ty im zaprzeczasz.

[...]

Nie, Ty podajesz wersję rzeczywistości, która ma pasować do Twoich
teorii.

BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?
kroś kto zarejestuje się na forum i dzięki temu może posać posty ...
A kto to jest kroś?

bla bla bla .. taki troll jak ty ...

Cóż, zdaje się trzeba będzie słownik uzupełnić.

Miałeś nie spamować, nie reklamować itd.
to skończ spamować ....
Cóż, póki co to Twoja domena.

ja nie mam żadnej swojej domeny ;p

Ja mam 3, ale nie takiej domenie pisałem:

http://sjp.pwn.pl/szukaj/domena
1. «zakres zainteresowań lub działalności jakiejś osoby, instytucji lub dziedziny wiedzy»

To o czym pisałeś to:
2. «element adresu internetowego wskazujący na kraj i rodzaj organizacji»

Data: 2011-11-10 15:12:04
Autor: Chris
[...]

No właśnie nic nie podałeś oprócz tego że ktoś napisał ileś tam postów ..

Ja w pierwszym poście podałem już FAKTY które są niezparzecczalne ale ty tego nie widzisz bo żyjesz we słasnym świecie.

[...]

Fakty to żeczywistość a nie fikcja jak u ciebie.

[...]

prędzej klawiaturę wymienić ..

Miałeś nie spamować, nie reklamować itd.
to skończ spamować ....
Cóż, póki co to Twoja domena.
ja nie mam żadnej swojej domeny ;p
Ja mam 3, ale nie takiej domenie pisałem:

nie musisz się chwalić...

[...]

wiem ale z trollem ciężko dyskutować ....a to że jesteś trollem sam piszesz na swojej stronce ...

"Nazywam się Artur Maśląg i jestem niedużym trollem, który podobno łysieje. "

Data: 2011-11-10 19:12:37
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 15:12, Chris pisze:
(...)
Oczywiście, że są - nawet je podałem. Ty im zaprzeczasz.

No właśnie nic nie podałeś oprócz tego że ktoś napisał ileś tam postów ..

Aha, znaczy nie wiesz kto to jest (to autor przytaczanej wypowiedzi)
i będziesz udawał ślepego - ok, Twój wybór.

Fakty to żeczywistość a nie fikcja jak u ciebie.

Cóż, bardzo chcesz nagiąć rzeczywistość jak widzę.

BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?
Cóż, zdaje się trzeba będzie słownik uzupełnić.

prędzej klawiaturę wymienić ..

Od klawiatury to się takie błędy nie robią...

Ja mam 3, ale nie takiej domenie pisałem:

nie musisz się chwalić...

Chwalić się? Czym? Posiadaniem zarejestrowanych domen? Napisałeś, że
nie masz żadnej, odpisałem, że mam 3. Cóż w tym dziwnego?

wiem ale z trollem ciężko dyskutować ....a to że jesteś trollem sam
piszesz na swojej stronce ...

"Nazywam się Artur Maśląg i jestem niedużym trollem, który podobno
łysieje. "

Aha, znaczy się w ramach obrony swej spamerskiej działalności
i łamania zasad usenetu będziesz teraz próbował znaleźć na mnie
dowolnego haka? Zdaje się, że to praktyka dość powszechna w pewnych
kręgach...

Data: 2011-11-10 15:16:29
Autor: Chris
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
Artur Maśląg nabazgrał(a):

BTW - kto to jest "zarejestrwny urzytkownik"?

http://www.maslag.pl/forum/

chyba wiesz najlepiej ...

tak z ciekawości masz zgodę GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych na zbieranie takich takich danych jak imię, nazwiasko ?? jeśli nie to ciekawe co powie na to prokuratura :)

Edycja danych.
login :
hasło:
email:
Imię:
Nazwisko:
Ksywka:
Lokalizacja:
Posiadany pojazd:
Link do zdjęcia:
www:
Usenet nazwa:
Usenet email:
Avatar :
Nazwa pliku :
Podpis :

Data: 2011-11-10 20:39:05
Autor: Artur Maśląg
[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
W dniu 2011-11-10 15:16, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Napieraj. Przy okazji zapoznaj się z przepisami w tej materii.

Data: 2011-11-10 22:43:49
Autor: DoQ
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
W dniu 10-11-2011 20:39, Artur Malg pisze:

Napieraj. Przy okazji zapoznaj si z przepisami w tej materii.

Bity bye, masz cofnity pesel w dowodzie kryminalisto. I jeszcze masz czelno poucza ;))))))

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-11-10 22:58:46
Autor: Artur Malg
W dniu 2011-11-10 22:43, DoQ pisze:
W dniu 10-11-2011 20:39, Artur Malg pisze:

Napieraj. Przy okazji zapoznaj si z przepisami w tej materii.

Bity bye,

Czy ja wiem, cho ja z pokolenie przed-bezstresowego :)

masz cofnity pesel w dowodzie kryminalisto.

Cyfra/suma kontrolna si zgadza. Z drugiej strony jak to napisa
im A. Lawa - nikt nie potwierdzi, e nie jestem oszustem i zodziejem
:)

I jeszcze masz czelno poucza ;))))))

Eeee - ja tylko uwag zwracaem. Do tego sam napisaem, e jestem
trollem ;)

Data: 2011-11-10 22:39:48
Autor: DoQ
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
W dniu 10-11-2011 11:29, Artur Malg pisze:

Skoro tak, to wol by rzadkim trolem ni napastliwym spamerem.
Inna sprawa, e swoim zachowaniem raczej potwierdzasz to co ja
od dawna sdz o tym caym forum i "ekspertyzach" tam przeprowadzanych.
Wrenie z fusw, pseudofachowe oceny na podstawie zdj robionych
telefonem itd. O zabawach moheratorw nawet nie wspomn przez
grzeczno.

To ci sami co wryli ze zdj 640x480 przeszo samochodu? ROTFL - no to mj jest zespawany z trzech przystankw :))

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-11-10 22:52:16
Autor: Artur Malg
W dniu 2011-11-10 22:39, DoQ pisze:
[...]

Tak, ci sami, cho zaprzecza bdzie/bd do koca.

ROTFL - no
to mj jest zespawany z trzech przystankw :))

A zamiast tabliczki znamionowej nie masz rozkadu jazdy autobusw
z Freiburga?

Data: 2011-11-10 22:55:03
Autor: DoQ
W dniu 10-11-2011 22:52, Artur Malg pisze:

A zamiast tabliczki znamionowej nie masz rozkadu jazdy autobusw
z Freiburga?

Tabliczk znamionow mam z windy OTIS :)

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-11-10 22:57:38
Autor: Artur Malg
W dniu 2011-11-10 22:55, DoQ pisze:
W dniu 10-11-2011 22:52, Artur Malg pisze:

A zamiast tabliczki znamionowej nie masz rozkadu jazdy autobusw
z Freiburga?

Tabliczk znamionow mam z windy OTIS :)

To moe by problem - ile osb moesz tym przewozi?

Data: 2011-11-11 13:09:48
Autor: Chris
W dniu 2011-11-10 22:52, Artur Malg pisze:
[...]

Debilu jeden uyj googla i zobacz kto teraz prowadzi tamt stron co znikna 2 lata temu, powiem ci e jest w sieci tylko ma inn nazw strony ale ludzie s ci sami ...

To s zupenie inne strony prowadzone przez zupenie innych ludzi..

--
www.bezwypadkowy.net - sprawd auto i zobacz jego histori na forum.
www.automo.pl - sprawd od rki po VIN histori, wyposaenie auta.

Data: 2011-11-11 13:45:48
Autor: Artur Malg
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
W dniu 2011-11-11 13:09, Chris pisze:
(...)
Debilu jeden

Te Ciebie lubi :)

Data: 2011-11-11 13:17:08
Autor: Chris
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
W dniu 2011-11-10 22:39, DoQ pisze:

To ci sami co wryli ze zdj 640x480 przeszo samochodu? ROTFL - no
to mj jest zespawany z trzech przystankw :))

Nie ci sami, tamta strona ma zupenie inn nazw i jest prowadzona dalej przez tych samych ludzi co wczeniej, nazw strony poszukaj w google.

Strona z siga jest prowadzona przez zupenie innych ludzi i nie ma nic wsplnego ze stron ktra znikna 2 lata temu. Jedyne co jest podobne to tematyka na nazwa strony cho te si rni.

Dane na stronie podawane s urzdw komunikacji, firm ubezpieczeniowych, danych policji, aukcji internetowych, portali motoryzacyjnych, producentw samochodw (pene dekodowanie numerw VIN), dane w wydziau komunikacji USA/Canady (te same dane pobiera np. patny CARFAX) tak wic wrenie moemy zostawi dla innych tu s podawane FAKTY bardzo czsto ze zdjciami aut jak wyglday przed sprowadzeniem do polski. Wszystkie te dane publikowane s na forum za FREE jedynie do napisania postw potrzebna jest prosta rejestracja (wymagania przeciw spamowe eby nie byo postw typu viagra :)

Data: 2011-11-11 13:32:56
Autor: Artur Malg
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
W dniu 2011-11-11 13:17, Chris pisze:
(...)
[...]

Pomijajc amnezj i tzw. "bujanie lepego" to zdaje si nawet nie wiesz
co jest na "stronie" z Twojego linku.

Data: 2011-11-10 20:17:30
Autor: PiteR
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
na  ** p.m.s **  Chris pisze tak:

To jest norma u nas e jak sprowadzasz auto to musi mnie mniej
ni 200 tys .. 90% aut na allegrogo ma liczniki 170-190 ty :)

To jasne bo skrzynia biegw to najwaniejszy podzesp w samochodzie i najgorszy do naprawy a przebieg to gwny wyznacznik jej stanu :)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2011-11-09 12:07:20
Autor: to
[ONET] do pieca na 8 lat za korekt licznika
begin megrims
http://moto.onet.pl/1652484,1,8-lat-za-przekrecenie-
licznika,artykul.html?node=13

http://tnij.org/n5bg

Ten artykuł to jakiś bełkot. Po pierwsze art. 286 mówi o oszustwie, a przestawienie licznika samo w sobie oszustwem nie jest. Po drugie nie wiem jak to jest dokładnie rozwiązane w Niemczech, ale jakoś wątpię, żeby np. trzeci właściciel auta odpowiadał za działania wszystkich poprzednich, bo to de facto sugeruje ten idiotyczny artykuł.

Data: 2011-11-10 01:15:47
Autor: Feromon
[...]

A może by tak uniemożliwić cofanie?
Feromon

Data: 2011-11-10 07:27:38
Autor: megrims
W dniu 2011-11-10 01:15, Feromon pisze:

[...]

Technicznie możliwe, ale komu by się chciało tak zrobić.

[ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika