do posiadaczy w³oskich motocykli pytanko

Data: 2009-03-14 15:22:10
Autor: sanczeski
do posiadaczy w³oskich motocykli pytanko
krystalizuje siê mi obraz mojego kolejnego moto - chcia³bym postawiæ na co¶ z tego asortymentu:
- cagiva v-raptor
- aprillia falco lub tuono ew futura
chyba ¿e co¶ z rodziny ducati - 750 , albo st4
je¿eli to ma znaczenie , mam mo¿liwo¶æ wyszukania i sprowadzenia sprzeta z w³och - chodzi mi tylko o potwierdzenie b±d¿ obalenie terorii o awaryjno¶ci, braku serwisu itp. najchêtniej z pierwszej rêki

sanczes -- -- -- Sopot
gsxf 600 -wydana
rf600 - wydana
cz 350 '83 - w reanimacji

do posiadaczy w³oskich motocykli pytanko