[film] do przemyslenia...

Data: 2010-12-27 16:25:20
Autor: Gabriel 'wilk'
[film] do przemyslenia...
....po dzisiejszej jedzie po GOPie i kilku bardzo nieciekawych sytuacjach, prawie mnie na S1 TIR wkomponowal w barierki i to (jesli sie nagralo to wrzuce jutro film z kamery z auta), dwie lub trzy 100% czolowki na sliskiej waskiej jezdni, plus kilkunastu chyba jeszcze mocno swiatecznych albo juz sylwestrowych kierowcow :-( Na szczescie jestem w jednym kawalku i nie potrzebuje juz kawy do konca roku, wiadro adrenaliny zrobilo swoje - dzis jakis wysyp debili na drogach :-( Dla przypomnienia i do przemyslenia przed wyjazdami sylwestrowymi polecam stare juz filmiki - moze jednak komus cos rozjasnia w makowkach i uratuja komus zycie. Ufffffff - wyzalilem sie.
http://www.youtube.com/watch?v=rkMaWKuxIzw&feature=related
http://mcvice.wrzuta.pl/film/2aOfCDheP2i
http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=related

Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2010-12-27 16:29:24
Autor: Gabriel 'wilk'
[film] do przemyslenia...

Zapomnialem jeszcze o:
http://fisu.wrzuta.pl/film/19NGZrf885E/tragiczne_wypadki_drogowe
http://fisu.wrzuta.pl/film/0SjO3nFgonI/tragiczne_wypadki_samochodowe_2

Data: 2010-12-27 09:04:01
Autor: Mateusz
do przemyslenia...
Cze¶æ,

Mieszkasz w Krakowie ? czêsto tam bywam, jak zobacz± kogo¶ z
rejestracj± np. z Katowic to cuda siê dziej±... ¿eby nie by³o - nie
poruszam siê jak ¶limak. My¶lê, ¿e z Twoim wypadku te¿ tak by³o.

Data: 2010-12-27 18:09:49
Autor: Grzegorz
do przemyslenia...
[...]

Dzi¶ rzeczywi¶cie jaki¶ wysyp debilowatych ¶limaków drogowych .... jad± lewym i ¶rodkiem tak 50-70 !!!! Niedzielni kierowcy ale prêdko¶æ o po³owê mniejsza, bo przecie ZIMA. Tylko ¿e droga czarna, mo¿na ¶migaæ ile siê da.

Jutro jadê do Tarnowa (z Katowic), niestety nie mam jeszcze kamerki (dopiero w styczniu). Zazwyczaj tak co max 100 km co¶ siê "trafia" - choæ TIRowcy zawalidrogi chyba boj± siê tylko wypier... z roboty. Jednemu powiedzia³em, ¿e filmik do jego szefa wy¶lê. Có¿, kierowców u nas jeszcze trochê jest. A policja tylko kasuje ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-12-28 13:27:10
Autor: Borys Pogore³o
do przemyslenia...
Dnia Mon, 27 Dec 2010 18:09:49 +0100, Grzegorz napisa³(a):

[...]

 Przy³±czê siê do narzekañ. Tak jak DK5 poruszam siê praktycznie bez
przygód, tak w okolicach ¶wi±t w³osy siê na g³owie je¿±. Przyspieszanie
przy byciu wyprzedzanym, jazda 40km/h, za¶ wczoraj jeden debil zabra³ siê
za wyprzedzanie cie¿arówki na zakrêcie o zerowej widoczno¶ci - ha³dy ¶niegu
na poboczach, nawet nie by³o gdzie uciekaæ gdyby by³ szerszy.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-28 04:46:03
Autor: Mateusz
do przemyslenia...
On 28 Gru, 13:27, Borys Pogore³o <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

Mo¿e to po prostu pijacy za kó³kiem ? ;-) Mo¿e ludzie pij± i wsiadaj±
za kó³ko tylko dlatego, ¿e to co siê dzieje na polskich drogach nie
jest do przyjêcia na trze¼wo ;-)

Czeka mnie trasa z Katowic do Piwnicznej-Zdrój. To ma³o, bo tylko
200km, ale jak patrzê za okno i czytam te teksty to ju¿ wiem, ¿e na
bank siê zirytujê po drodze ;)

Data: 2010-12-28 17:28:28
Autor: to
do przemyslenia...
begin Borys Pogoreło
 PrzyÅ‚Ä…czÄ™ siÄ™ do narzekaÅ„. Tak jak DK5 poruszam siÄ™ praktycznie bez
przygód, tak w okolicach świąt włosy się na głowie jeżą. Przyspieszanie
przy byciu wyprzedzanym, jazda 40km/h

No właśnie, to przyspieszanie przy wyprzedzaniu to ostatnio jakaś plaga. Mi to wielkiego problemu nie robi, ale takie chamstwo zawsze denerwuje...

zaś wczoraj jeden debil zabrał
się za wyprzedzanie cieżarówki na zakręcie o zerowej widoczności - hałdy
śniegu na poboczach, nawet nie było gdzie uciekać gdyby był szerszy.

Też takiego kretyna widziałem. W dodatku robił to w terenie zabudowanym w miejscu, gdzie tuż za zakrętem jest przystanek i pasy. No i jechał jakimś trupem.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 18:07:35
Autor: Bydlê
do przemyslenia...
On 2010-12-27 18:09:49 +0100, Grzegorz <bzdura@tuniemamaila.pl> said:

niestety nie mam jeszcze kamerki

Notujemy.

 Jednemu powiedzia³em, ¿e filmik do jego szefa wy¶lê

Tak, oczywi¶cie.

--
Bydlê

Data: 2010-12-27 19:06:56
Autor: Gabriel 'wilk'
do przemyslenia...
W dniu 2010-12-27 18:04, Mateusz pisze:
[...]

Nie, mieszkam w Jaworznie :-) Duzo jezdze wiec mnie nie dziwia sytuacje na drogach ale dzis to juz jakies armagedon byl-mysle, ze to z powodu swiat itp

Data: 2010-12-27 23:19:08
Autor: Mateusz
do przemyslenia...
On 27 Gru, 19:06, Gabriel 'wilk' <gg...@poczta.onet.pl> wrote:

Nie, mieszkam w Jaworznie :-) Duzo jezdze wiec mnie nie dziwia sytuacje
na drogach ale dzis to juz jakies armagedon byl-mysle, ze to z powodu
swiat itp

A to przepraszam za zniewagê ;-) Powiem Ci tak, wczoraj - w porównaniu
do dzisiejszego dnia bia³ych dróg to by³y jeszcze ca³kiem dobre
warunki, gdzieniegdzie lód ale da³o siê jechaæ w miarê przyzwoicie.
Irytowa³em siê niemi³osiernie, bo trafi³ siê jeden kole¶ który jecha³
30km/h to wszyscy grzecznie za nim jechali i na prostej drodze bez
ruchu krew cz³owieka zalewa³a. Jak za jednym razem szarpn±³em na
wyprzedzanie 5 autek to a¿ jeden go¶æ zacz±³ tr±biæ z wra¿enia.

Data: 2010-12-28 09:12:28
Autor: to
do przemyslenia...
begin Mateusz
Jak za jednym razem szarpnÄ…Å‚em na wyprzedzanie 5
autek to aż jeden gość zaczął trąbić z wrażenia.

Typowe zachowanie powalonego kapelusza, który myśli, ze jedzie "bezpiecznie". Skoro tak się tego przestraszył, to wyraźnie nie ogarniał nawet jazdy z prędkością 30 km/h na wprost i powinien siedzieć w domu.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 01:56:39
Autor: Mateusz
do przemyslenia...
Jak sobie przypomnê wydarzenia na przestrzeni ostatniego roku to
dochodzê do wniosku, ¿e na drogach po prostu nie mo¿e byæ normalnie w
sensie prêdko¶ci. Z jednej strony mamy go¶ci, którzy jad± po ¶mieræ
(oczywi¶cie nie tych, którzy dla przyk³adu na zabudowanym je¿d¿± 90
itp) a z drugiej strony go¶ci którzy poprzez swoj± "nie¶wiadomo¶æ"
powoduj± jeszcze wiêksze zagro¿enie na drodze.

Od skrajno¶ci do skrajno¶ci. Szkoda, ze w³a¶nie w tym zimowym czasie
(chocia¿ nie tylko) jest relatywnie ma³o osób które po prostu je¿d¿±
sprawnie i my¶l±.

BTW mia³em drobne zdarzenie jaki¶ miesi±c temu (kto¶ mi symbolicznie
zagara¿owa³ ale o dziwo nic siê nie uszkodzi³o) go¶æ po prostu nie
trzyma³ dystansu i potem siê zdziwi³ na ¶wiat³ach. Mo¿na to w pewnym
stopniu wyeliminowaæ. Wystarczy, ¿e nie zmiotê ¶niegu z dachu, jak
jest lekki puszek to leci w trakcie jazdy. Normalnie ka¿dy trzyma
dystans z ty³u a¿ mi³o ;)

Data: 2010-12-28 18:18:21
Autor: to
do przemyslenia...
begin Mateusz
Jak sobie przypomnÄ™ wydarzenia na przestrzeni ostatniego roku to
dochodzę do wniosku, że na drogach po prostu nie może być normalnie w
sensie prędkości. Z jednej strony mamy gości, którzy jadą po śmierć
(oczywiście nie tych, którzy dla przykładu na zabudowanym jeżdżą 90 itp)
a z drugiej strony gości którzy poprzez swoją "nieświadomość" powodują
jeszcze większe zagrożenie na drodze.

Niestety bierze się w to w dużej mierze z idiotycznych przepisów, które część kapeluszy drobiazgowo przestrzega, z kolei cześć osób kompletnie olewa. A że u nas za przekroczenie o 50 jest taki sam mandat jak za przekroczenie o 150, to niektórzy jadą jakby się wściekli, bo co im w sumie za różnica.
Od skrajności do skrajności. Szkoda, ze właśnie w tym zimowym czasie
(chociaż nie tylko) jest relatywnie mało osób które po prostu jeżdżą
sprawnie i myślą.

Zimą dodatkowo wzrastają różnice pomiędzy różnymi samochodami i kierowcami, co w prowadza dodatkowy chaos...

BTW miałem drobne zdarzenie jakiś miesiąc temu (ktoś mi symbolicznie
zagarażował ale o dziwo nic się nie uszkodziło) gość po prostu nie
trzymał dystansu i potem się zdziwił na światłach. Można to w pewnym
stopniu wyeliminować. Wystarczy, że nie zmiotę śniegu z dachu, jak jest
lekki puszek to leci w trakcie jazdy. Normalnie każdy trzyma dystans z
tyłu aż miło ;)

Ja już wyrobiłem sobie przyzwyczajenie patrzenia we wsteczne lusterko przy każdym hamowaniu, szczególnie zimą.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 19:51:10
Autor: J.F.
do przemyslenia...
On 28 Dec 2010 18:18:21 GMT,  to wrote:
Niestety bierze siê w to w du¿ej mierze z idiotycznych przepisów, które czê¶æ kapeluszy drobiazgowo przestrzega, z kolei cze¶æ osób kompletnie olewa. A ¿e u nas za przekroczenie o 50 jest taki sam mandat jak za przekroczenie o 150, to niektórzy jad± jakby siê w¶ciekli, bo co im w sumie za ró¿nica.

No wiesz - jesli mozna jechac o 50 szybciej .. to czemu taka mala
predkosc jest dozwolona :-)

Ja ju¿ wyrobi³em sobie przyzwyczajenie patrzenia we wsteczne lusterko przy ka¿dym hamowaniu, szczególnie zim±.

A ja jakos stracilem. Niech sie inni martwia.

Czyzby dlatego ze sam jestem pirat ? :-)

J.

Data: 2010-12-29 08:23:00
Autor: to
do przemyslenia...
begin J.F.
No wiesz - jesli mozna jechac o 50 szybciej .. to czemu taka mala
predkosc jest dozwolona :-)

No to jest właśnie problem...

Ja już wyrobiłem sobie przyzwyczajenie patrzenia we wsteczne lusterko
przy każdym hamowaniu, szczególnie zimą.

A ja jakos stracilem. Niech sie inni martwia.

A dla Ciebie to nie problem jak ktoś Ci zaparkuje w bagażniku? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-29 09:51:26
Autor: J.F.
do przemyslenia...
On 29 Dec 2010 08:23:00 GMT,  to wrote:
begin J.F.
Ja ju¿ wyrobi³em sobie przyzwyczajenie patrzenia we wsteczne lusterko
przy ka¿dym hamowaniu, szczególnie zim±.

A ja jakos stracilem. Niech sie inni martwia.

A dla Ciebie to nie problem jak kto¶ Ci zaparkuje w baga¿niku? ;)

Po pierwsze - jakos nikt nie parkuje.
A po drugie - czas zmienic auto. Tylko nikt nie chce wjechac w
bagaznik :-)

J.

Data: 2010-12-29 05:04:07
Autor: Mateusz
do przemyslenia...
On 29 Gru, 09:51, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

Po pierwsze - jakos nikt nie parkuje.
A po drugie - czas zmienic auto. Tylko nikt nie chce wjechac w
bagaznik :-)

Napisz czym je¼dzisz skoro nie obawiasz siê dzwonów w ty³ ;-)

Data: 2010-12-29 17:32:55
Autor: J.F.
do przemyslenia...
On Wed, 29 Dec 2010 05:04:07 -0800 (PST),  Mateusz wrote:
[...]

fordem, ale starym i rdzewieje .. nieuwazny kierowca mile widziany.

Niestety, wbrew niektorym nie tak latwo takiego znalezc, no chyba zeby
tak jakiegos tira na autostradzie ..

J.

Data: 2010-12-29 17:05:49
Autor: to
do przemyslenia...
begin J.F.
fordem, ale starym i rdzewieje .. nieuwazny kierowca mile widziany.

Ciesz się, że stary, w nowym rdza bardziej denerwuje, a Fordy rdzewieją w każdym wieku. ;-)

Niestety, wbrew niektorym nie tak latwo takiego znalezc, no chyba zeby
tak jakiegos tira na autostradzie ..

Masz pewnie niezbyt skutecznie hamulce... rzecz typowa w Fordach. ;) --
ignorance is bliss

Data: 2010-12-29 20:58:56
Autor: Irek N.
do przemyslenia...
Masz pewnie niezbyt skutecznie hamulce... rzecz typowa w Fordach. ;)
Tu się nie zgodzę, mam mondka z '99 i świetne hamulce ma (dupsko mi ze 2 razy uratowały jak nic!) Na dodatek nie rdzewieje i to nawet w miejscu gdzie lekko oberwał (tak, tak, w zadek) :)
Wersja z niemcowni składana w niemcowni, może dlatego.

Miłego.
Irek.
ps. Jarku, mam dla Ciebie rozwiązanie, obok mam stop-a, nikt ale to naprawdę nikt się nie zatrzymuje, a wyjazd z bramy mam z pierwszeństwem - zapraszam więc, sam wybierzesz markę _parkującą_. :)

Data: 2010-12-29 21:04:07
Autor: to
do przemyslenia...
begin Irek N.
[...]

Nie chcę Cię martwić, ale Mondeo mk2 nie ma dobrych hamulców, ma tylko silne wspomaganie. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-29 23:06:16
Autor: Irek N.
do przemyslenia...

Nie chcę Cię martwić, ale Mondeo mk2 nie ma dobrych hamulców, ma tylko silne wspomaganie. ;-)

Być może, ja Panie z innej branży trochę jestem. Wiem natomiast, że na dobrej nawierzchni ABS bez problemu pobudzałem :)

Miłego.
Irek.

Data: 2010-12-30 06:43:28
Autor: to
do przemyslenia...
begin Irek N.
Być może, ja Panie z innej branży trochę jestem. Wiem natomiast, że na
dobrej nawierzchni ABS bez problemu pobudzałem :)

No tak... ale to się uda w każdym sprawnym aucie. W sumie każde cywilne auto ma kiepskie hamulce, Mondeo mk2 na tym tle ma całkiem niezłe. Ale spróbuj zahamować kilka razy ze 100-150. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-30 08:53:15
Autor: Irek N.
do przemyslenia...
No tak... ale to się uda w każdym sprawnym aucie. W sumie każde cywilne auto ma kiepskie hamulce, Mondeo mk2 na tym tle ma całkiem niezłe. Ale spróbuj zahamować kilka razy ze 100-150. ;)

A czy to nie jest przypadkiem kwestia tylko temperatury? Wszędzie tarcze, przód wentylowany (kombi).

Wisz co mi się najbardziej podobało w MKII? (poza gabarytami, ale to dla mnie wymóg egzystencjalny)
Sztywna konstrukcja. Wszystkie jakimi wcześniej się poruszałem jakoś pracowały przy pokonywaniu nierówności, mondek nie - jak deska. Byłe jeszcze jeden fajny objaw tegoż. Jak toczyłem się 0.3km/h może nawet mniej - dosłownie ledwo się koła kręciły i wdepnąłem hamulec w podłogę szybko, to cały samochód wpadał w fantastyczny rezonans. Zapewne elementem elastycznym były opony, gdyż wozidło wykonywało _gasnący ruch oscylacyjny_ w osi jazdy z częstotliwościa... hmm... 5Hz?.
Ciężko mi to opisać, ale w żadnym innym takiego zjawiska nie spotkałem. Dla mnie oznacza to, że sztywna buda, sztywne zawieszenie (zresztą nie wiem - może to ono było elastycznością a nie opony) i praktycznie przyklejone opony do asfaltu (prawie zerowa prędkość - o poślizgu nie ma mowy) pozwalały na owe 5Hz czy ile tam było. Wszędzie indziej siła przy zatrzymaniu uginała wszystko co się dało i o żadnym jednym rezonansie nie było mowy - szarpnęło, ugieło, energię wytraciło ale nie zadrgało.

Miłego.
Irek.

Data: 2010-12-30 00:30:05
Autor: J.F.
do przemyslenia...
On 29 Dec 2010 17:05:49 GMT,  to wrote:
begin J.F.
Niestety, wbrew niektorym nie tak latwo takiego znalezc, no chyba zeby
tak jakiegos tira na autostradzie ..

Masz pewnie niezbyt skutecznie hamulce... rzecz typowa w Fordach. ;)

Zdecydowanie sie nie zgodze. dobre maja fordy hamulce.

J.

Data: 2010-12-30 06:36:12
Autor: to
do przemyslenia...
begin J.F.
Masz pewnie niezbyt skutecznie hamulce... rzecz typowa w Fordach. ;)

Zdecydowanie sie nie zgodze. dobre maja fordy hamulce.

Masz Focusa ST albo RS? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-30 10:47:37
Autor: J.F.
do przemyslenia...
On 30 Dec 2010 06:36:12 GMT,  to wrote:
begin J.F.
Masz pewnie niezbyt skutecznie hamulce... rzecz typowa w Fordach. ;)
Zdecydowanie sie nie zgodze. dobre maja fordy hamulce.

Masz Focusa ST albo RS? ;)

Nie, zwykla cywilna sierre, teraz mondeo.

J.

Data: 2010-12-30 10:40:51
Autor: to
do przemyslenia...
begin J.F.
Nie, zwykla cywilna sierre, teraz mondeo.

Które Mondeo?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-30 08:39:44
Autor: Mateusz
do przemyslenia...
On 29 Gru, 17:32, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

fordem, ale starym i rdzewieje .. nieuwazny kierowca mile widziany.
Niestety, wbrew niektorym nie tak latwo takiego znalezc, no chyba zeby
tak jakiegos tira na autostradzie ..

Oj kamikaze jeste¶ ;) Wystarczy znale¼æ kawa³k oblodzonej jezdni,
zatrzymaæ siê (trochê to bêdzie trwa³o ale przecie¿ siê da) i
czekasz ;) Gwarantujê Ci, ¿e kto¶ nie zauwa¿y tego lodu ;)

Data: 2010-12-29 09:15:13
Autor: to
do przemyslenia...
begin J.F.
Po pierwsze - jakos nikt nie parkuje. A po drugie - czas zmienic auto.
Tylko nikt nie chce wjechac w bagaznik :-)

Mi już raz zaparkował, dlatego teraz zawsze patrzę. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-27 17:33:33
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin Gabriel 'wilk'
Zapomnialem jeszcze o:
http://fisu.wrzuta.pl/film/19NGZrf885E/tragiczne_wypadki_drogowe
http://fisu.wrzuta.pl/film/0SjO3nFgonI/tragiczne_wypadki_samochodowe_2

Ale nudy... polecam coÅ› ciekawszego:
http://www.youtube.com/watch?v=y5Rv-jvva_8 (i kolejne części)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-27 19:12:08
Autor: news-gazeta
[film] do przemyslenia...
to pisze:
[...]

Do konca mialem nadzieje ze sie rozwali i zabije - niestety zawiodlem sie. Przy okazji zeby byla jasnosc - jesli widze w lusterku takiego glupka, od razu zajezdzam mu droge i nie pozwalam na takie manewry.
W razie W, to on jedzie niezgodnie z przepisami i nie musze go widziec przy jego predkosci poruszania sie :D

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-12-27 18:39:05
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin news-gazeta
Do konca mialem nadzieje ze sie rozwali i zabije - niestety zawiodlem
sie.

Gość przynajmniej ma jaja i ogarnia auto lepiej niż wszyscy kapelusze z tej grupy razem wzięci. ;-)

Przy okazji zeby byla jasnosc - jesli widze w lusterku takiego
glupka, od razu zajezdzam mu droge i nie pozwalam na takie manewry.

Już to sobie wyobrażam...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-27 19:13:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[film] do przemyslenia...
W dniu 2010-12-27 19:12, news-gazeta pisze:
to pisze:
[...]

Walker - Texas Ranger to przy tobie pikuÅ›, widzÄ™.

W razie W, to on jedzie niezgodnie z przepisami i nie musze go widziec
przy jego predkosci poruszania sie :D

Ciekawe czy to samo powiesz mając kawałek kierownicy pomiędzy żebrami, a szybę w zębach leżącej za przednim siedzeniem głowy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-27 21:47:11
Autor: P_ablo
[film] do przemyslenia...
Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@news.pl> napisał w wiadomości news:ifaktt$6ca$1inews.gazeta.pl...

Do konca mialem nadzieje ze sie rozwali i zabije

Ten pierwszy juz sie rozplaszczyl na jakiejs naczepie - i cale szczescie. Ale niestety "ghost rider" jeszcze wojuje. Nalezy miec tylko nadzieje, ze rozpierdoli sie szybciej niz pozniej bez uszczerbku dla innych uzytkownikow drogi...

--
Picasso

Data: 2010-12-29 00:59:43
Autor: megrims
[film] do przemyslenia...
to pisze:
[...]

Może kiedyś ktoś tak zrobi twojemu dziecku?

Data: 2010-12-27 19:23:38
Autor: Gabriel 'wilk'
[film] do przemyslenia...
W dniu 2010-12-27 18:33, to pisze:
[...]

A co w tym ciekawego i pouczajacego? Debil na "hulajnodze" i tyle.

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-27 18:41:55
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin Gabriel 'wilk'
A co w tym ciekawego i pouczajacego?

Oglądałeś wszystkie części?

Debil na "hulajnodze" i tyle.

Jeśli dla Ciebie ciekawsze są kiepsko zainscenizowane sceny drastycznych wypadków, to współczuję. --
ignorance is bliss

Data: 2010-12-27 21:54:08
Autor: kml
[film] do przemyslenia...

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d18ddf3$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
begin Gabriel 'wilk'

A co w tym ciekawego i pouczajacego?

Oglądałeś wszystkie części?

Debil na "hulajnodze" i tyle.

Jeśli dla Ciebie ciekawsze są kiepsko zainscenizowane sceny drastycznych
wypadków, to współczuję.

Nudne. Widzialem jego filmy dużo wczesniej i ponad 10 minut nie wytrzymałem. Ot jazda bardzo szybko z bardzo niewyrażnym obrazem (wcześniejsze produkcje). On jest taki kozak w Skandynawii a niech przyjedzie do PL i będzie film 5 minut. Kolo zapie****la a potem rozprysk o tira co się wział za wyprzedanie. Nie umniejszam jego umiejętności, ale rozmawiałem kiedyś z fanem motocykli i to on mi zwrócił uwagę na te drobnostkę.

kml

Data: 2010-12-27 23:00:25
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin kml
[...]

Myślę, że gdyby mieszkał w Polsce to i tu by się nauczył jeździć. Kwestia wprawy.

Tak czy inaczej jazda 300 km/h czymkolwiek wymaga sporych umiejętności, a już na pewno motocyklem w normalnym ruchu.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 07:47:58
Autor: kml
[film] do przemyslenia...

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d191a89$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

Myślę, że gdyby mieszkał w Polsce to i tu by się nauczył jeździć. Kwestia
wprawy.

Jeździć to on potrafi i to nie ulega wÄ…tpliwoÅ›ci tyle, że  PL pierwsza i ostatnia część jego filmu miaÅ‚a by parÄ™ minut. WczeÅ›niej pisaÅ‚em o 10, ale jestem przekonany że jak by dożyÅ‚ do 5 minuty to byÅ‚by sukces.

kml

Data: 2010-12-28 10:51:41
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
begin Gabriel 'wilk'

> Zapomnialem jeszcze o:
> [...]

Ciekawe kiedy zaczną rzucać na grupy dyskusyjne filmiki o domorosłych
kickboxerach kopiących dzieci wracające z przedszkola. Bo gość właśnie taki
poziom reprezntuje. Chyba że oczywiście ma jaja i bierze udział w zawodach.
Ale wÄ…tpiÄ™.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-28 10:03:35
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin flower
[...]

Ale czy ja twierdzę, że popieram taki sposób jazdy? Gość oczywiście przesadza. Nie mniej fajnie popatrzeć.

Natomiast związku wybryków ghostridera z kopaniem przedszkolaków raczej żadnego nie widzę...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 11:13:22
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
begin flower

> [...]
> zawodach. Ale wÄ…tpiÄ™.

Ale czy ja twierdzę, że popieram taki sposób jazdy? Gość oczywiście

Nie, nie przesadza. On po prostu nie umie inaczej. Jest za cienki żeby
sportowcem zostać. Zgadłem?

Natomiast związku wybryków ghostridera z kopaniem przedszkolaków raczej
żadnego nie widzę...

Ja widzę. Pokazywanie jakim to się jest mocnym śmigając między gośćmi którzy
nie mają żadnych szans obrony. Dla fantazji i żeby pokazać zakompleksionym
pryszczersom na YT jakim to można być najmocniejszym z całej wsi.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-28 17:32:48
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin flower
Nie, nie przesadza. On po prostu nie umie inaczej. Jest za cienki żeby
sportowcem zostać. Zgadłem?

Gdybyś obejrzał te filmiki to zobaczyłbyś też akrobacje na motorze i jazdę po torze.

Natomiast związku wybryków ghostridera z kopaniem przedszkolaków raczej
żadnego nie widzę...

Ja widzÄ™.

Jeśli stwarzanie zagrożenia ma dla Ciebie jakiś głębszy związek z biciem dzieci to współczuję.

[...]

Obrony przed czym? Czy on kogoś atakuje albo zajeżdża komuś drogę? --
ignorance is bliss

Data: 2010-12-29 09:33:13
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
begin flower

> [...]
> całej wsi.

Obrony przed czym? Czy on kogoś atakuje albo zajeżdża komuś drogę?

....a potem płacz na forach że przez tych wstrętnych samochodziarzy
motocykliści giną.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-29 17:20:55
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin flower
Obrony przed czym? Czy on kogoś atakuje albo zajeżdża komuś drogę?

...a potem płacz na forach że przez tych wstrętnych samochodziarzy
motocykliści giną.

Ale czy ja ich bronię? Przechodzisz ze skrajności w skrajność. Piję do jakichś dziwacznych porównań i nic po za tym. Zgadzam się, że motocykliści często sami zapieprzają jakby ich pogrzało, a potem próbują zwalać winę na innych, rzekomo "nie patrzących w lusterka".

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 16:01:33
Autor: Sebastian Kaliszewski
[film] do przemyslenia...
flower wrote:
[...]

Akurat wziął (w którymś z kolejnych filmików).

Gościu ma jaja zamiast mózgu, ale umiejętności jazdy to akurat posiada. Zawsze takich paru się znajdzie -- jeden skacze przez przepaście, inny wspina się bez zabezpieczenia a jeszcze inny zapieprza po drogach publicznych i ściga się z policją. Ponoć fachowo to się nazywa "niski poziom pobudzenia wewnętrznego" i taki musi sobie pobudzenie dostarczyć bo mu się po pokrywka (jeszcze) gorzej robi. Wolę jednak takich co nie sprowadzają zagrożenia dla innych.

\SK

Data: 2010-12-27 17:24:45
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin Gabriel 'wilk'
[...]

Ja mam z kolei wrażenie, że wszystkich przymuliło jeszcze bardziej niż zwykle. Skoro nie ogarniasz jazdy samochodem, to może czas odłożyć kluczyki do szuflady?

http://www.youtube.com/watch?v=rkMaWKuxIzw&feature=related
http://mcvice.wrzuta.pl/film/2aOfCDheP2i

Jedyne co dobre w tych filmach to kawałek w tle (ZTCP Evanescence -- Immortal).

http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=related

To jakiś pijany chyba jechał...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-27 19:12:54
Autor: Gabriel 'wilk'
[film] do przemyslenia...
W dniu 2010-12-27 18:24, to pisze:
begin Gabriel 'wilk'

[...]

No to mnie rozbawiles :-)
Mam nadzieje, ze filmik z kamerki wew. sie nagral i dobrze widac cala sytuacje z TIRem - sprawdze jutro bo dzis nie chce mi sie isc do auta
http://www.youtube.com/watch?v=rkMaWKuxIzw&feature=related
http://mcvice.wrzuta.pl/film/2aOfCDheP2i

Jedyne co dobre w tych filmach to kawałek w tle (ZTCP Evanescence --
Immortal).
Kawalek zacny. Ech widac sa tacy jak Ty do ktorych nic nie dociera :-(
http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=related

To jakiś pijany chyba jechał...
Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.?

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-28 09:28:22
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin Gabriel 'wilk'
Kawalek zacny. Ech widac sa tacy jak Ty do ktorych nic nie dociera :-(

Co ma dotrzeć? Jakaś nędzna inscenizacja wypadków wynikających z głupoty?

To jakiś pijany chyba jechał...
Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a
moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.? pozdrawiam

Cokolwiek zrobił raczej nie było to celowe, nie wiem po cholerę mieszać zapewne człowieka chorego do tego tematu.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 16:32:50
Autor: Sebastian Kaliszewski
[film] do przemyslenia...
Gabriel 'wilk' wrote:
[...]

Ale co ma docierać? To jest tzw. "wysił". Twórcy tak się wysilali, że im inteligencji zabrakło i wyszły gnioty, zupełnie sztuczne. Filmik z kolesiem który wali z tyłu w babcię która zatrzymała się przed pasami i w ten sposób zabiją idącą matkę z dzieckiem to już szczyt szczytów -- jest nierealny na wszystkich płaszczyznach -- od fizycznej przez logikę po psychologię -- wzbudza we mnie co najwyżej politowanie dla nieudolności autorów.

Coś wart to jest ten z paluszkiem i może jeszcze ten z zapinaniem pasów.

Dużo lepszy pomysł zrealizowano u nas, pokazując realnych sprawców i realne sprawy.

http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=related

To jakiś pijany chyba jechał...
Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.?

Zdaje się, że dostał zawału (albo udaru). Nic na to nie poradzisz. Człowiek który doznaje udaru mózgu po prostu nagle traci kontrolę nad tym co się z nim dzieje (i często sam nie jest tego świadomy -- dziejący się udar po prostu wyłącza mu kolejne obszary mózgu, np. traci świadomość tego co się dzieje po prawej stronie -- po prostu wszystko to, co po prawej dla niego nie istnieje -- ot, jedzie dziwnym bardzo samochodem bez lewarka, droga nie ma prawej strony, itd)...

pzdr

\SK

Data: 2010-12-27 19:57:11
Autor: jerry
[film] do przemyslenia...
Użytkownik "to" napisał w wiadomości news:4d18cbdc$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A może jednak przemyśl końcówkę tego filmu, o ile jeszcze umiesz.

Data: 2010-12-27 23:16:06
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin jerry
A może jednak przemyśl końcówkę tego filmu, o ile jeszcze umiesz.

Och tak, masz rację, prawdziwy mężczyzna z prawdziwie długim członkiem to właśnie ten, który snuje się 50 km/h swoją Fabią 1,2. Zgadzam się w 100%!

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 09:26:00
Autor: jerry
[film] do przemyslenia...

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d191e36$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
A może jednak przemyśl końcówkę tego filmu, o ile jeszcze umiesz.

Och tak, masz rację, prawdziwy mężczyzna z prawdziwie długim członkiem to właśnie ten, który snuje się 50 km/h swoją Fabią 1,2. Zgadzam się w 100%!

ale wiesz dlaczego?

Data: 2010-12-28 09:10:52
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin jerry
[...]

Dla niczego, bo to właśnie skłonność do współzawodnictwa czy nawet agresji albo ryzyka to typowo męskie cechy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 10:54:07
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
begin jerry

> ale wiesz dlaczego?

Dla niczego, bo to właśnie skłonność do współzawodnictwa czy nawet
agresji albo ryzyka to typowo męskie cechy.

Zależy z kim ma być to współzawodnictwo i ryzyko. Mnie na przykład damscy
bokserzy nie imponują, ale ja mięczak jestem.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-28 10:05:24
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin flower
Zależy z kim ma być to współzawodnictwo i ryzyko. Mnie na przykład
damscy bokserzy nie imponują, ale ja mięczak jestem.

A komuś imponuje bicie słabszego (w tym wypadku kobiety?). Tyle, ze związku z szybką jazdą nie ma to żadnego.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 11:09:59
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
begin flower

> [...]

A komuś imponuje bicie słabszego (w tym wypadku kobiety?). Tyle, ze
związku z szybką jazdą nie ma to żadnego.

Śmiganie między rodzinami z dziećmi bo się nie ma jaj żeby zostać
zawodnikiem z prawdziwego zdarzenia. Żałosne.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-28 17:30:31
Autor: to
[film] do przemyslenia...
[...]

Ciekawe czy jest jakiś "zawodnik z prawdziwego zdarzenia" który nigdy nie zapieprzał po zwykłych drogach. Obawiam się, że ciężko byłoby takiego znaleźć.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-29 09:34:59
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
> [...]

Ciekawe czy jest jakiś "zawodnik z prawdziwego zdarzenia" który nigdy nie
zapieprzał po zwykłych drogach. Obawiam się, że ciężko byłoby takiego

Może. To tylko dowodziłoby, że to sport dla głupków. Przykładowo zawodników
sztuk walki którzy nie tłuką się na ulicach jest całe mnóstwo.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-29 14:45:46
Autor: Sebastian Kaliszewski
[film] do przemyslenia...
flower wrote:
[...]

Ale takich co wzięli udział w jakiejś burdzie wcale nie brak. Nie bez powodu rejestruje (przynajmniej kiedyś tak było) się ich tak jak np. posiadaczy broni myśliwskiej.

BTW. nie wiadomo kim jest ten gościu, równie dobrze to może być któryś ze sportowców (fikania salt na skoczni to się "za stodołą" nie nauczył).

\SK

Data: 2010-12-29 15:34:50
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
<s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
flower wrote:
> [...]
> sztuk walki którzy nie tłuką się na ulicach jest całe mnóstwo.

Ale takich co wzięli udział w jakiejś burdzie wcale nie brak.

Być może. Ja nie użyłem kwantyfikatora "każdy", tylko "istnieje". Jako
zaprzeczenie "nie istnieje".

BTW. nie wiadomo kim jest ten gościu, równie dobrze to może być któryś
ze sportowców (fikania salt na skoczni to się "za stodołą" nie nauczył).

Szkoda. Moje widzenie świata runęło w gruzy :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-30 07:54:05
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin flower
Może. To tylko dowodziłoby, że to sport dla głupków.

Podobnie jak każdy inny, może po za wyjątkami w rodzaju skoków narciarskich, których po prostu nie da się ćwiczyć bez skoczni.

Przykładowo
zawodników sztuk walki którzy nie tłuką się na ulicach jest całe
mnóstwo.

Takich co się nigdy nie bili i nagle w wieku np. 20 lat postanowili zacząć trenować stuki walki jest na pewno całe mnóstwo. O tak. Całe legiony. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-27 22:15:57
Autor: G Nowak
[film] do przemyslenia...
[...]

Tak, no one thinks big of you. Pewnie tam tez jezdza jak Brytole: zle, nie tym pasem, wiele wolniej niz dozwolne a pomimo to potrafia stworzyc niebezpieczna sytuacje.

--
Pozdr

Data: 2010-12-28 18:06:40
Autor: Bydlê
[film] do przemyslenia...
On 2010-12-27 16:25:20 +0100, Gabriel 'wilk' <gglab@poczta.onet.pl> said:

dwie lub trzy 100% czolowki

Stuprocentowa czo³ówka zazwyczja uniemo¿liwia powstanie drugiej bez remontu samochodu.
;>

--
Bydlê

[film] do przemyslenia...