[film] do przemyslenia...

Data: 2010-12-27 17:24:45
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin Gabriel 'wilk'
...po dzisiejszej jedzie po GOPie i kilku bardzo nieciekawych
sytuacjach, prawie mnie na S1 TIR wkomponowal w barierki i to (jesli sie
nagralo to wrzuce jutro film z kamery z auta), dwie lub trzy 100%
czolowki na sliskiej waskiej jezdni, plus kilkunastu chyba jeszcze mocno
swiatecznych albo juz sylwestrowych kierowcow :-( Na szczescie jestem w
jednym kawalku i nie potrzebuje juz kawy do konca roku, wiadro
adrenaliny zrobilo swoje - dzis jakis wysyp debili na drogach :-( Dla
przypomnienia i do przemyslenia przed wyjazdami sylwestrowymi polecam
stare juz filmiki - moze jednak komus cos rozjasnia w makowkach i
uratuja komus zycie. Ufffffff - wyzalilem sie.

Ja mam z kolei wra偶enie, 偶e wszystkich przymuli艂o jeszcze bardziej ni偶 zwykle. Skoro nie ogarniasz jazdy samochodem, to mo偶e czas od艂o偶y膰 kluczyki do szuflady?

http://www.youtube.com/watch?v=rkMaWKuxIzw&feature=related
http://mcvice.wrzuta.pl/film/2aOfCDheP2i

Jedyne co dobre w tych filmach to kawa艂ek w tle (ZTCP Evanescence -- Immortal).

http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=related

To jaki艣 pijany chyba jecha艂...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-27 19:12:54
Autor: Gabriel 'wilk'
[film] do przemyslenia...
W dniu 2010-12-27 18:24, to pisze:
[...]

No to mnie rozbawiles :-)
Mam nadzieje, ze filmik z kamerki wew. sie nagral i dobrze widac cala sytuacje z TIRem - sprawdze jutro bo dzis nie chce mi sie isc do auta
http://www.youtube.com/watch?v=rkMaWKuxIzw&feature=related
http://mcvice.wrzuta.pl/film/2aOfCDheP2i

Jedyne co dobre w tych filmach to kawa艂ek w tle (ZTCP Evanescence --
Immortal).
Kawalek zacny. Ech widac sa tacy jak Ty do ktorych nic nie dociera :-(
http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=related

To jaki艣 pijany chyba jecha艂...
Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.?

M贸wi膰 prawd臋 i umie膰 prawd膮 偶y膰 - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2010-12-28 09:28:22
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin Gabriel 'wilk'
Kawalek zacny. Ech widac sa tacy jak Ty do ktorych nic nie dociera :-(

Co ma dotrze膰? Jaka艣 n臋dzna inscenizacja wypadk贸w wynikaj膮cych z g艂upoty?

To jaki艣 pijany chyba jecha艂...
Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a
moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.? pozdrawiam

Cokolwiek zrobi艂 raczej nie by艂o to celowe, nie wiem po choler臋 miesza膰 zapewne cz艂owieka chorego do tego tematu.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 16:32:50
Autor: Sebastian Kaliszewski
[film] do przemyslenia...
Gabriel 'wilk' wrote:
[...]

Ale co ma dociera膰? To jest tzw. "wysi艂". Tw贸rcy tak si臋 wysilali, 偶e im inteligencji zabrak艂o i wysz艂y gnioty, zupe艂nie sztuczne. Filmik z kolesiem kt贸ry wali z ty艂u w babci臋 kt贸ra zatrzyma艂a si臋 przed pasami i w ten spos贸b zabij膮 id膮c膮 matk臋 z dzieckiem to ju偶 szczyt szczyt贸w -- jest nierealny na wszystkich p艂aszczyznach -- od fizycznej przez logik臋 po psychologi臋 -- wzbudza we mnie co najwy偶ej politowanie dla nieudolno艣ci autor贸w.

Co艣 wart to jest ten z paluszkiem i mo偶e jeszcze ten z zapinaniem pas贸w.

Du偶o lepszy pomys艂 zrealizowano u nas, pokazuj膮c realnych sprawc贸w i realne sprawy.

http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=related

To jaki艣 pijany chyba jecha艂...
Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.?

Zdaje si臋, 偶e dosta艂 zawa艂u (albo udaru). Nic na to nie poradzisz. Cz艂owiek kt贸ry doznaje udaru m贸zgu po prostu nagle traci kontrol臋 nad tym co si臋 z nim dzieje (i cz臋sto sam nie jest tego 艣wiadomy -- dziej膮cy si臋 udar po prostu wy艂膮cza mu kolejne obszary m贸zgu, np. traci 艣wiadomo艣膰 tego co si臋 dzieje po prawej stronie -- po prostu wszystko to, co po prawej dla niego nie istnieje -- ot, jedzie dziwnym bardzo samochodem bez lewarka, droga nie ma prawej strony, itd)...

pzdr

\SK

Data: 2010-12-27 19:57:11
Autor: jerry
[film] do przemyslenia...
U偶ytkownik "to" napisa艂 w wiadomo艣ci news:4d18cbdc$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A mo偶e jednak przemy艣l ko艅c贸wk臋 tego filmu, o ile jeszcze umiesz.

Data: 2010-12-27 23:16:06
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin jerry
A mo偶e jednak przemy艣l ko艅c贸wk臋 tego filmu, o ile jeszcze umiesz.

Och tak, masz racj臋, prawdziwy m臋偶czyzna z prawdziwie d艂ugim cz艂onkiem to w艂a艣nie ten, kt贸ry snuje si臋 50 km/h swoj膮 Fabi膮 1,2. Zgadzam si臋 w 100%!

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 09:26:00
Autor: jerry
[film] do przemyslenia...

U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4d191e36$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
A mo偶e jednak przemy艣l ko艅c贸wk臋 tego filmu, o ile jeszcze umiesz.

Och tak, masz racj臋, prawdziwy m臋偶czyzna z prawdziwie d艂ugim cz艂onkiem to w艂a艣nie ten, kt贸ry snuje si臋 50 km/h swoj膮 Fabi膮 1,2. Zgadzam si臋 w 100%!

ale wiesz dlaczego?

Data: 2010-12-28 09:10:52
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin jerry
[...]

Dla niczego, bo to w艂a艣nie sk艂onno艣膰 do wsp贸艂zawodnictwa czy nawet agresji albo ryzyka to typowo m臋skie cechy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 10:54:07
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci
begin jerry

> ale wiesz dlaczego?

Dla niczego, bo to w艂a艣nie sk艂onno艣膰 do wsp贸艂zawodnictwa czy nawet
agresji albo ryzyka to typowo m臋skie cechy.

Zale偶y z kim ma by膰 to wsp贸艂zawodnictwo i ryzyko. Mnie na przyk艂ad damscy
bokserzy nie imponuj膮, ale ja mi臋czak jestem.

--
"呕a艂uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-28 10:05:24
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin flower
Zale偶y z kim ma by膰 to wsp贸艂zawodnictwo i ryzyko. Mnie na przyk艂ad
damscy bokserzy nie imponuj膮, ale ja mi臋czak jestem.

A komu艣 imponuje bicie s艂abszego (w tym wypadku kobiety?). Tyle, ze zwi膮zku z szybk膮 jazd膮 nie ma to 偶adnego.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-28 11:09:59
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci
begin flower

> [...]

A komu艣 imponuje bicie s艂abszego (w tym wypadku kobiety?). Tyle, ze
zwi膮zku z szybk膮 jazd膮 nie ma to 偶adnego.

艢miganie mi臋dzy rodzinami z dzie膰mi bo si臋 nie ma jaj 偶eby zosta膰
zawodnikiem z prawdziwego zdarzenia. 呕a艂osne.

--
"呕a艂uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-28 17:30:31
Autor: to
[film] do przemyslenia...
[...]

Ciekawe czy jest jaki艣 "zawodnik z prawdziwego zdarzenia" kt贸ry nigdy nie zapieprza艂 po zwyk艂ych drogach. Obawiam si臋, 偶e ci臋偶ko by艂oby takiego znale藕膰.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-29 09:34:59
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
> [...]

Ciekawe czy jest jaki艣 "zawodnik z prawdziwego zdarzenia" kt贸ry nigdy nie
zapieprza艂 po zwyk艂ych drogach. Obawiam si臋, 偶e ci臋偶ko by艂oby takiego

Mo偶e. To tylko dowodzi艂oby, 偶e to sport dla g艂upk贸w. Przyk艂adowo zawodnik贸w
sztuk walki kt贸rzy nie t艂uk膮 si臋 na ulicach jest ca艂e mn贸stwo.

--
"呕a艂uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-29 14:45:46
Autor: Sebastian Kaliszewski
[film] do przemyslenia...
flower wrote:
[...]

Ale takich co wzi臋li udzia艂 w jakiej艣 burdzie wcale nie brak. Nie bez powodu rejestruje (przynajmniej kiedy艣 tak by艂o) si臋 ich tak jak np. posiadaczy broni my艣liwskiej.

BTW. nie wiadomo kim jest ten go艣ciu, r贸wnie dobrze to mo偶e by膰 kt贸ry艣 ze sportowc贸w (fikania salt na skoczni to si臋 "za stodo艂膮" nie nauczy艂).

\SK

Data: 2010-12-29 15:34:50
Autor: flower
[film] do przemyslenia...
U偶ytkownik "Sebastian Kaliszewski"
<s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
flower wrote:
> [...]
> sztuk walki kt贸rzy nie t艂uk膮 si臋 na ulicach jest ca艂e mn贸stwo.

Ale takich co wzi臋li udzia艂 w jakiej艣 burdzie wcale nie brak.

By膰 mo偶e. Ja nie u偶y艂em kwantyfikatora "ka偶dy", tylko "istnieje". Jako
zaprzeczenie "nie istnieje".

BTW. nie wiadomo kim jest ten go艣ciu, r贸wnie dobrze to mo偶e by膰 kt贸ry艣
ze sportowc贸w (fikania salt na skoczni to si臋 "za stodo艂膮" nie nauczy艂).

Szkoda. Moje widzenie 艣wiata run臋艂o w gruzy :-)

--
"呕a艂uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-12-30 07:54:05
Autor: to
[film] do przemyslenia...
begin flower
Mo偶e. To tylko dowodzi艂oby, 偶e to sport dla g艂upk贸w.

Podobnie jak ka偶dy inny, mo偶e po za wyj膮tkami w rodzaju skok贸w narciarskich, kt贸rych po prostu nie da si臋 膰wiczy膰 bez skoczni.

Przyk艂adowo
zawodnik贸w sztuk walki kt贸rzy nie t艂uk膮 si臋 na ulicach jest ca艂e
mn贸stwo.

Takich co si臋 nigdy nie bili i nagle w wieku np. 20 lat postanowili zacz膮膰 trenowa膰 stuki walki jest na pewno ca艂e mn贸stwo. O tak. Ca艂e legiony. ;-)

--
ignorance is bliss

[film] do przemyslenia...