do sądu za zderzenie dwóch rowerów

Data: 2011-09-07 10:22:57
Autor: PeJot
do sądu za zderzenie dwóch rowerów
W dniu 2011-09-07 08:29, Olgierd pisze:

Powołany biegły stwierdził, że ta Pani, która rozwinęła zawrotną prędkość
18 km/h,

Swoją drogą ciekawe, jak to wykoncypował ? Analiza czarnej skrzynki ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-09-08 19:18:30
Autor: staszaiwa
do s±du za zderzenie dwóch rowerów
W dniu 2011-09-07 08:29, Olgierd pisze:

> Powo³any bieg³y stwierdzi³, ¿e ta Pani, która rozwinê³a zawrotn± prêdko¶æ

> 18 km/h,

A czy to wa¿ne jak?
W mie¶cie obowi±zuje ograniczenie 50km/h (je¶li znaki nie nakazuj± innego) Dotyczy to wszystkich pojazdów, tak¿e rowerów.
PoRD nie przewiduje wyj±tku dla rowerów ani innego ograniczenia na DDR.

Data: 2011-09-09 08:11:42
Autor: Mariusz Kruk
do sądu za zderzenie dwóch rowerów
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "staszaiwa@vp.pl"
> [...]
PoRD nie przewiduje wyj±tku dla rowerów ani innego ograniczenia na DDR.

Z drugiej strony, znak powinien staæ przy prawej krawêdzi jezdni, na
której obowi±zuje. Zatem ograniczenie przy prawej krawêdzi jezdni
samochodowej, po której prawej czê¶ci jest pas zieleni i DDR, nie bêdzie
skuteczne na tej¿e DDR, o ile dobrze rozumiem.

Co nie zmienia faktu, ¿e ograniczenia to jedno, a Art.19 ust.1 PoRD to
drugie.
--
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,14137471
| http://epsilon.eu.org/ |